Ja, dat is nu natuurlijk niet leuk, maar als je er doorheen bent straks, zo heerlijk!quote:Op zondag 5 mei 2013 13:35 schreef Karloklp het volgende:
Laatste week van meivakantie non stop in de bieb leren
Hahaa ja inderdaad. Heb dan lekker 8/9 weken vakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, dat is nu natuurlijk niet leuk, maar als je er doorheen bent straks, zo heerlijk!
Ga je ook nog op vakantie zelf? of werkenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:41 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Hahaa ja inderdaad. Heb dan lekker 8/9 weken vakantie
Ik ga waarschijnlijk op vakantie, naar IJsland of Schotlandquote:Op zondag 5 mei 2013 13:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je ook nog op vakantie zelf? of werken
Ik geloof in jequote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef arachide. het volgende:
Omg ik heb spanningen. Ben net begonnen aan examen wiA2009-2
Schijnt een moeilijke te zijn
Welkom op aardequote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik geloof in je
Ben nu zelf ook oude examens aan het doorkijken om me in te levenstaat die wiA2009-2 ergens online ook denk je?
Ja ik ben dan wel jullie trouwe EXA mod, maar ik zit er niet middeninquote:Op zondag 5 mei 2013 15:13 schreef Nafi het volgende:
[..]
Welkom op aarde![]()
Alle examens zijn op internet te vinden, o.a. hier: http://alleexamens.nl/alleexamens/welkom/
Jupquote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ben dan wel jullie trouwe EXA mod, maar ik zit er niet middenindoe jij ook nu examen?
Ara ik heb nu iets met een zeemonster voor me, zit ik goed?
Ah ik heb hetzelfde man, echt dat het je gewoon geen kut interesseert maar wel weet dat je het beter moet halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:23 schreef _-_ het volgende:
0,0 stress. Echt niet goed, ik heb totaal geen motivatie, het boeit me gewoon niet meer. Ik was nog wel zo goed bezig het hele jaar, echt jammer.
Ben er ook naar aan het kijken, gaat best lekker, behalve 5, geen idee hoe ik dat stelsel met de GR oplosquote:
opdracht 9 is niet op ons van toepassing geloof ik, recursieve formules?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben er ook naar aan het kijken, gaat best lekker, behalve 5, geen idee hoe ik dat stelsel met de GR oplos
Maar als je er nu niet ff doorheen bijt dan moet het weer allemaal opnieuw hequote:Op zondag 5 mei 2013 18:23 schreef _-_ het volgende:
0,0 stress. Echt niet goed, ik heb totaal geen motivatie, het boeit me gewoon niet meer. Ik was nog wel zo goed bezig het hele jaar, echt jammer.
Is geen examenstof idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
opdracht 9 is niet op ons van toepassing geloof ik, recursieve formules?
Kwam deze site tegenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben er ook naar aan het kijken, gaat best lekker, behalve 5, geen idee hoe ik dat stelsel met de GR oplos
ojaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kwam deze site tegenmisschien heb je er wat aan http://www.hhofstede.nl/opgaven/examens/VWOWA122009II.htm en dan naar beneden scrollen voor de uitwerkingen
Ik deed het zelf ook verkeerd toen ik hem ging proberenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ojagod dat ik daar niet opkwam
__!!!!! weggevertje
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook verkeerd toen ik hem ging proberenwant ik wist dat je van die b iets met a moest maken maar toen ging ik het in dezelfde ipv de andere formule invullen
Dat doe ik dan ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ach ik maak me niet zo druk om het wiskunde examen, zitten best wat weggevertjes in waar je maar iets in hoeft te voeren.. en je krijgt vaak al punten als je de formule opschrijft
Heeft je zus hetzelfde als jou gedaan? ik was de eerste thuis die er aan moest geloven en kmoest dan ook de rest er doorheen supportenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef arachide. het volgende:
Wow mijn zus appt me gewoon om te vragen hoe het met mijn examens gaat. Wat lief
Dat heb ik juist helemaal niet, ik vind het wel fijn om 'eventjes' de examens te maken en dan klaar te zijn!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef Knotsaap het volgende:
Zoo! ook maar even een accountje aangemaakt.![]()
Vandaag begonnen met leren, mijjngod, wat zei ik er tegenop!
Nah, ik slaag vast wel, sta voor de meeste vakken wel een 8. Hierdoor heb ik juist alleen geen motivatie om iets te doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar als je er nu niet ff doorheen bijt dan moet het weer allemaal opnieuw he
Ik kan het me wel voorstellen, had ik met mn Bachelor eind project ook, dat je er gewoon geen eind in ziet, maar dat moet je je juist voorstellen, dat je je diploma ondertekend, de eindexamen feestjes, vanalles.
Er zijn vast medeleerlingen waarvan je denkt dat ze er minder van bakken dan jij. Maar als zij het straks halen, dan moet jou dat ook toch gewoon lukken?
Ooooh ja dat is een ander verhaal. Zou wel zonde zijn als je nu je examencijfers lager hebt dan, maar het is stof die je hebt gehad, en waar je goede cijfers voor gehaald hebt, dus je zou met niet al teveel moeite er toch iets moois van kunnen makenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef _-_ het volgende:
[..]
Nah, ik slaag vast wel, sta voor de meeste vakken wel een 8. Hierdoor heb ik juist alleen geen motivatie om iets te doen.
Same here.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef _-_ het volgende:
[..]
Nah, ik slaag vast wel, sta voor de meeste vakken wel een 8. Hierdoor heb ik juist alleen geen motivatie om iets te doen.
Mijn zus deed in 2008 eindexamen. Havoquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heeft je zus hetzelfde als jou gedaan? ik was de eerste thuis die er aan moest geloven en kmoest dan ook de rest er doorheen supporten
Ja ik zie best veel mensen hier die niet goed weten hoe ze het leren voor Aardrijkskunde moeten aanpakken, heb jij dat ook? Misschien zijn er wel wat tips te vindenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Miss_Lioness het volgende:
Ik maak mij het meest zorgen om Aardrijkskunde en Economie
Ja ook, maar het ergste is dat ik pas 2 jaar aardrijkskunde heb =D! Heb wel een Samengevat besteld en zou morgen binnen moeten komen!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zie best veel mensen hier die niet goed weten hoe ze het leren voor Aardrijkskunde moeten aanpakken, heb jij dat ook? Misschien zijn er wel wat tips te vinden
Dit is mijn eerste jaar aardrijkskunde..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Ja ook, maar het ergste is dat ik pas 2 jaar aardrijkskunde heb =D! Heb wel een Samengevat besteld en zou morgen binnen moeten komen!
Heb het ook gehad tot 3 havo.. maar ik heb op de havo, en vooral in de onderbouw, nauwelijks iets gedaan dus daar weet ik niks meer vanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:42 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, hoe kan dat dan? Vroegah in mijn tijd was in de onderbouw ak verplicht
Bedoel je dan eerste jaar als in, eerste jaar dat je er examen in doetquote:Op maandag 6 mei 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb het ook gehad tot 3 havo.. maar ik heb op de havo, en vooral in de onderbouw, nauwelijks iets gedaan dus daar weet ik niks meer vanis ook alweer 3 tot 4 jaar geleden
Nee, ik heb aardrijkskunde sinds het begin van dit schooljaar (6 vwo)quote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bedoel je dan eerste jaar als in, eerste jaar dat je er examen in doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |