PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Het is dat je het zelf zegt. Misschien moet je even uitrusten zodat je hier even niet meer post.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
God wat ben ik een clown als ik een kater heb
En zo geschiedde.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:01 schreef Tim86 het volgende:
Odds Vitesse stijgen als een malle. Pietje gaat een blunder maken @ 1.01
Maar weer geen kampioenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Geirriteerde Feyenoorder? hahah
Het feit is dat wij nu al zeker zijn van voorronde CL laterz
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
Toef, ik ga dat plaatje van je eruit slopen denk ik
Alleen loot je in zo'n voorronde meestal erg zwaar, zodat je er in feite niet zo heel veel aan hebt. Maar als er dan toch een ploeg voorrondes moet spelen, dan PSV maar, die zijn Europees sterker, Feyenoord faalt vrijwel altijd in welk Europees toernooi dan ook de laatste jaren.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Ik ben niet geirriteerd maar het viel me gewoon op.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Haha zij kijkt naar haar borsten, ik kijk 's ochtends hoe mijn ballen erbij hangenquote:
We moeten ons eerder druk maken om een fatsoenlijke selectie te krijgen, dan zijn we kampioenswaardig. Ajax is de minst slechte ploeg dit jaar, dus is kampioen.quote:
Wel bizar hoor. Iedere keer als dit gebeurde dit seizoen maakte Pietje een achterlijke blunder. Jordania heeft zijn investering er al wel uit denk ik.quote:
Ik zie een tegenstelling.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben niet geirriteerd maar het viel me gewoon op.
GVD SCHAKEN ZEG!
Wat een idioot
Wij zijn volgens mij hoger geplaatst, dus krijgen we een slechtere tegenstander tegen. Misschien zijn wij wel geplaatst?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen loot je in zo'n voorronde meestal erg zwaar, zodat je er in feite niet zo heel veel aan hebt. Maar als er dan toch een ploeg voorrondes moet spelen, dan PSV maar, die zijn Europees sterker, Feyenoord faalt vrijwel altijd in welk Europees toernooi dan ook de laatste jaren.
Ik ben nu wel gefrustreerd.quote:
dit, jammer dat dat pauperpsv tweede wordtquote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had wel gehoopt dat Feyenoord 2e zou worden
Dan weten ze zeker dat ze de volledige CL inkomsten krijgen. Alles draait om geld bij die mensen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom hebben alle ajacieden zon sympathie voor Feyenoord nu dan?
Met jou club is dus niet meer hequote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit, jammer dat dat pauperpsv tweede wordt
Al ben je Ajacied dan kan je nog vinden dat Feyenoord het meer verdient dan PSVquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ajacieden die hopen dat Feyenoord tweede wordt.. wat heb ik gemist?
Ik denk 4 redenen:quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
Joden he, traditie getrouw de grootste geldwolven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weten ze zeker dat ze de volledige CL inkomsten krijgen. Alles draait om geld bij die mensen.
Goed puntquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
Feyenoord krijgt meer sympathie dan psv, en dat is niet geheel onlogischquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ajacieden die hopen dat Feyenoord tweede wordt.. wat heb ik gemist?
Waarom dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt meer sympathie dan psv, en dat is niet geheel onlogisch
Daar kan ik me gezien die incidenten etc dit jaar wel in vindenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
cirkelredeneringquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toivonen en mertens vertrekken na dit seizoen. Bommel is een erg grote voetballer met verdiensten, die menig voetballer niet van zal kunnen dromen. Strootman is ook een erg goede voetballer.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
Neemt niet weg dat ze strontirritant zijn en erg hatelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:22 schreef Baje het volgende:
[..]
Toivonen en mertens vertrekken na dit seizoen. Bommel is een erg grote voetballer met verdiensten, die menig voetballer niet van zal kunnen dromen. Strootman is ook een erg goede voetballer.
Als Feyenoord 2de wordt staan de enige topclubs weer bovenaanquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
PSV heeft zich ook als een stel mongolen gedragen dit seizoen. Best jammer, ik heb het echt altijd een hele sympathieke club gevonden. Al toen ik jong was. Naar de Herdgang, handtekeningen jagen en gewoon een babbeltje kunnen maken met de spelersquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Drogreden..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goh, zou die serieus zijn?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de 2e helft komt Serero erin en hij scoort een omhaal van eigen helft
Geen puntquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ach, vrijdag is er een kampioenschap betaald voetbal gehaald in Rotterdam, en donderdag de beker.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord 2de wordt staan de enige topclubs weer bovenaan
En de Leeds United kit. Ik heb sinds die Uchida en die squad fitness geen goede packs meer gehad.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Chill de SMLENO-packs in de rust
[ afbeelding ] Arias en Erpen
Ok dit was wel een trollquote:
Eindelijk iemand met verstand van voetbalquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij ook al zin in de beker?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, vrijdag is er een kampioenschap betaald voetbal gehaald in Rotterdam, en donderdag de beker.
Eens.quote:
MENSEN OPEN DE OGENquote:Op zondag 5 mei 2013 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar hoor. Iedere keer als dit gebeurde dit seizoen maakte Pietje een achterlijke blunder. Jordania heeft zijn investering er al wel uit denk ik.
PSV heeft een veel grotere historie dan feynooitquote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord 2de wordt staan de enige topclubs weer bovenaan
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Baje het volgende:
[..]
PSV heeft een veel grotere historie dan feynooit
Neen, heb tentamens de week erna kan niet een hele dag zuipen en dag daarna brak zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leef voor de finaleHeb jij nou ook kaarten?
Ja, ik ben 10 mei ook naar de klote hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neen, heb tentamens de week erna kan niet een hele dag zuipen en dag daarna brak zijn
Jammer, volgend seizoen beterquote:
Omdat die huldigingen op P2 altijd kut zijn. Maar dit is meer aandacht zoeken zo..ga dan lekker zelf naar de stad en bouw een eigen feestje, maar nu gaan ze iedereen weer opfokken om hetzelfde te doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat met die gekke ''harde kern'' van Ajax dat ze perse op het leidseplein willen feesten?
Ongeacht het resultaat wordt het geweldigquote:Op zondag 5 mei 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben 10 mei ook naar de klote hoor
[..]
Jammer, volgend seizoen beter
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha-ha! De Vrij ha-ha! 2-0 achter Ha-Ha
Ik ben blij dat hij er uit is. Ben je al niet fit en dan ook nog zo kut lopen te spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha-ha! De Vrij ha-ha! 2-0 achter Ha-Ha
Alleen nu lopen er wel meer mensen meequote:Op zondag 5 mei 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat die huldigingen op P2 altijd kut zijn. Maar dit is meer aandacht zoeken zo..ga dan lekker zelf naar de stad en bouw een eigen feestje, maar nu gaan ze iedereen weer opfokken om hetzelfde te doen.
Ik denk dat er een causaal verband is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij er uit is. Ben je al niet fit en dan ook nog zo kut lopen te spelen.
Je zou bijna denken dat er een verband was. En nee, dit bedoelde ik niet als woordgrapje om die ingepakte poot van hem.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij er uit is. Ben je al niet fit en dan ook nog zo kut lopen te spelen.
Nee want hij speelt het hele seizoen al kutquote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een causaal verband is.
Jij ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want hij speelt het hele seizoen al kut
Zullen we een huldiging krijgen voor de 4e plek?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want hij speelt het hele seizoen al kut
Daag je me uit Toef?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
AZ - FC Utrecht 6-0
Heerenveen - AZ 0-4
AZ - FC Zwolle 2-0 bij rust.
Tussendoor 3 punten aan PSV geschonken.
Ik denk inderdaad dat donderdag geld inzetten op AZ, of de X1 een goede investering kan zijn.
Ik ga zo de kant opquote:Op zondag 5 mei 2013 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zullen we een huldiging krijgen voor de 4e plek?
Nee hoor, alleen de uitslag tegen PSV is erg onlogisch in dit rijtje. Ik denk dat er een deal gesloten is. AZ de beker, PSV de 3 puntjes.quote:
Barca moet jaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:36 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond komt er gelukkig nog echt voetbal op tv ipv dit Disney voetbal
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Barcade zijn de laatste 1,5 maand erg goed idd
Het gaat om de frequency niet om of ze het kunnen of nietquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef Djeetje het volgende:
5 star skills volgend jaar voor Babel hij deed scoop turn.
pom pom pomquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
FC Awesome zit mij met 200 te undercutten op de Ajax badge
De scoop turn is 4*quote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef Djeetje het volgende:
5 star skills volgend jaar voor Babel hij deed scoop turn.
Jij bent SC Veenwouden?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
hahaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, maar omdat hij het 1x doet hoeft hij nog geen 5* te hebben. Ik zou het wel willen maar dat gaat EA toch niet doen.quote:
Was een grapje manquote:
Door wie? Feyenoord en ADO fans zijn beiden tokkies.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Auto's kapot gemaakt bij het ADO Stadion en gevochten op de parkeerplaats.
Vage shit. Gewoon Feyenoorders die naar den Haag zijn afgereisd om naar de parkeerplaats te gaan? Zo gemakkelijk kom je het uitvak niet af.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Auto's kapot gemaakt bij het ADO Stadion en gevochten op de parkeerplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zaten Feyenoord fans tussen de ADO supporters en die hebben blijkbaar gevochten op de parkeerplaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Door wie? Feyenoord en ADO fans zijn beiden tokkies.
Thuisvak zit ook vol met Feyenoorders. Eerste helft waren ze op de tribune ook al aan het knokken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vage shit. Gewoon Feyenoorders die naar den Haag zijn afgereisd om naar de parkeerplaats te gaan? Zo gemakkelijk kom je het uitvak niet af.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
Wandelgangen47 mil
Tito is gewoon beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Gaat steeds vaker fout de laatste tijd lijkt het, met Feyenoord supporters die in het thuisvak zitten in uitwedstrijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er zaten Feyenoord fans tussen de ADO supporters en die hebben blijkbaar gevochten op de parkeerplaats.
Alle auto's met feyenoord vlaggetjes en sjaaltjes zijn beschadigd.
quote:
Dat begrijp ik nou niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat steeds vaker fout de laatste tijd lijkt het, met Feyenoord supporters die in het thuisvak zitten in uitwedstrijden.
volgens mij moet je met audio instellingen op je PS3 iets doen, zodat dat capture-device dat geluid ook opneemt...quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Als ik een headset koop voor commentary moet ik die dan via mijn PS3 aansluiten of via mijn PC ?
Moeten de uitvakken maar groter. De fout ligt bij de kaartverkoop.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat steeds vaker fout de laatste tijd lijkt het, met Feyenoord supporters die in het thuisvak zitten in uitwedstrijden.
Ja, Feyenoord en rellen is totaal geen combi. Ik hoop dat dit geen tendens is, anders komen er misschien problemen met boetes en schorsingenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nou niet.
We staan juist om onze gezeligheid bekend.
Volgens mij kunnen maar een paar turtle beach op een PS3quote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij moet je met audio instellingen op je PS3 iets doen, zodat dat capture-device dat geluid ook opneemt...
http://www.bol.com/nl/p/g(...)60/1004004011874127/ die heb ikquote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen maar een paar turtle beach op een PS3
Ik hoop het ook niet maar ik ben bang dat het vanmiddag weer uit de hand loopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord en rellen is totaal geen combi. Ik hoop dat dit geen tendens is, anders komen er misschien problemen met boetes en schorsingen
Koop gewoon een Astro.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je usb aansluiting hebt op je headset moet het lukkenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
overpricedquote:
Feyenoord heeft de problemen goed ondervangen in het uitvak. Door de gold en diamanten en weet ik veel wat voor kaarten zitten daar gewoon wel nette mensen. Het probleem verplaatst zich alleen. En het zegt genoeg over die gasten als je na zo'n geweldig seizoen je toch zo moet gedragenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet maar ik ben bang dat het vanmiddag weer uit de hand loopt.
Djeetje heeft die doekoes.quote:
moet toch ook nog een nieuwe PCquote:
Heb jij een PS3 dan ?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)60/1004004011874127/ die heb ik
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Djeetje heeft die doekoes.
Kan zijn vader van de belasting aftrekken.
Ook toepasselijk dat de neuzen kampioen worden vandaag.quote:
Xbox, maar dat ding kan op PS3/PC/Xboxquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet toch ook nog een nieuwe PC
[..]
Heb jij een PS3 dan ?
De neuzen van de mannen van Koeman stonden vandaag niet dezelfde kant op vandaag. Die van de Vrij nu ook niet meerquote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook toepasselijk dat de neuzen kampioen worden vandaag.
Zal ie goed genoeg zijn voor commentary bij youtube vids ?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Xbox, maar dat ding kan op PS3/PC/Xbox
Weet niet, hoor mezelf nooit pratenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal ie goed genoeg zijn voor commentary bij youtube vids ?
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal ie goed genoeg zijn voor commentary bij youtube vids ?
Deze wedstrijd ging aan zijn neus voorbij.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De neuzen van de mannen van Koeman stonden vandaag niet dezelfde kant op vandaag. Die van de Vrij nu ook niet meer
XD
doe nou maar niet zo bijdehandquote:Op zondag 5 mei 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je doof bent heb je niet altijd een kut leven hoor.
quote:
Dit wel ja. Wij zouden prima samen kunnen eten volgens mijquote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
tosti op een italiaanse bolgofferdomme lekker
zo een worstenbrood en een hamburger maken #etenalsmathijsquote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit wel ja. Wij zouden prima samen kunnen eten volgens mij![]()
Nog eentje dan: Utrechtquote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dit forum volgt hoef je helemaal geen livescore sites in de gaten te houden
Net had ik een worstenbroodje, rolde de worst eruit ... toen had ik brood.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo een worstenbrood en een hamburger maken #etenalsmathijs
nou das mooi kut danquote:Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net had ik een worstenbroodje, rolde de worst eruit ... toen had ik brood.
Bij hem is dat onduidelijk maar bij jou is het té duidelijk. Just sayingquote:Op zondag 5 mei 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je provoceert zo overduidelijk, maar wie provoceer je eigenlijk?
Ik wil niet dat jij nog langer post hier, vieze stinkaap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:07 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat psv wordt vergeleken met zon paupersite..
ok.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij nog langer post hier, vieze stinkaap.
En toch reageer je steedsquote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij hem is dat onduidelijk maar bij jou is het té duidelijk. Just saying
Hoesen
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Laat de rest maar ouwehoeren op elkaar
Omdat ik niet geprovoceerd wil worden. Waarom reageer jij hier nog?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En toch reageer je steeds
Waarom reageer je überhaupt?
Ja ik ga zweten van dat goede spel van feynooitquote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij nog langer post hier, vieze stinkaap.
Ze KUNNEN ook de beker nog winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Toch nog een aardige "prijs" voor zo'n tegenvallend seizoen.
Omdat ik het leuk vind om jou te plagenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik niet geprovoceerd wil worden. Waarom reageer jij hier nog?
Die kan niet op ps3 hequote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Djeetje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)pc/1004004011687972/
Deze ga ik denk ik dan maar halen
dit dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het prettige is dat het niet meer hoeft. We zijn in feite klaar. Seizoen is geslaagd
Ok ik hou al opquote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om jou te plagen
Prijzen winnen maken we niet vaak mee. Al maken we het wel vaak mee in vergelijking met andere Nederlandse "top clubs" de laatste jarenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit dus.
Maar het zou wel mooi zijn om hem toch binnen te halen.
Dan naaien ze me op EA forum.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor. Die Trapz postte kan wel.
Het is inderdaad best een vetpot de afgelopen 8 jaar. En dan zeker als je ook de 'prestaties' in europees verband daarin meeneemt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen winnen maken we niet vaak mee. Al maken we het wel vaak mee in vergelijking met andere Nederlandse "top clubs" de laatste jaren
Wie vertrouw je nou eerder?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan naaien ze me op EA forum.
op youtube staan ook tut's hoe je hem op PS3 kan aansluiten.
ik vertrouw mijn billen boys jullie dusquote:Op zondag 5 mei 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie vertrouw je nou eerder?
Onbekende op een EA Forum of je beste vrienden van het FOK! Forum?
Rijden ze dan ook met de Turkse vlag over de rotondes heen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
Gaan die mongolen hier weer vuurwerk afsteken, afgelopen 2 jaar ook al. Zometeen komen ze weer toeteren. En dan woon ik niet eens in de buurt van amsterdam
ken je wel dde skills een beetje ?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Mijn skillsquad was best chill. Alleen pas 1 potje ermee kunnen spelenIk kreeg alleen vrij snel een rode kaart na een perfecte sliding op de bal.. Daardoor kwam ik niet echt aan spelen (laat staan skillen) toe. Ronaldinho kwam niet echt aan bod, Jadson vond ik niet zo. Carlos Eduardo en Sissoko waren baas.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd gezellig op FR12.nl:
[ afbeelding ]
![]()
Gefeliciteerd Toefjes, toch nog iets moois na zo'n troosteloos seizoen voor AZ.quote:
Dat is echt een schrijnende website. Allemaal 12 jarige ongestelde meisjes.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd gezellig op FR12.nl:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |