PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Het is dat je het zelf zegt. Misschien moet je even uitrusten zodat je hier even niet meer post.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
God wat ben ik een clown als ik een kater heb
En zo geschiedde.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:01 schreef Tim86 het volgende:
Odds Vitesse stijgen als een malle. Pietje gaat een blunder maken @ 1.01
Maar weer geen kampioenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Geirriteerde Feyenoorder? hahah
Het feit is dat wij nu al zeker zijn van voorronde CL laterz
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
Toef, ik ga dat plaatje van je eruit slopen denk ik
Alleen loot je in zo'n voorronde meestal erg zwaar, zodat je er in feite niet zo heel veel aan hebt. Maar als er dan toch een ploeg voorrondes moet spelen, dan PSV maar, die zijn Europees sterker, Feyenoord faalt vrijwel altijd in welk Europees toernooi dan ook de laatste jaren.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Ik ben niet geirriteerd maar het viel me gewoon op.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Baje het volgende:
Haha zij kijkt naar haar borsten, ik kijk 's ochtends hoe mijn ballen erbij hangenquote:
We moeten ons eerder druk maken om een fatsoenlijke selectie te krijgen, dan zijn we kampioenswaardig. Ajax is de minst slechte ploeg dit jaar, dus is kampioen.quote:
Wel bizar hoor. Iedere keer als dit gebeurde dit seizoen maakte Pietje een achterlijke blunder. Jordania heeft zijn investering er al wel uit denk ik.quote:
Ik zie een tegenstelling.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben niet geirriteerd maar het viel me gewoon op.
GVD SCHAKEN ZEG!
Wat een idioot
Wij zijn volgens mij hoger geplaatst, dus krijgen we een slechtere tegenstander tegen. Misschien zijn wij wel geplaatst?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen loot je in zo'n voorronde meestal erg zwaar, zodat je er in feite niet zo heel veel aan hebt. Maar als er dan toch een ploeg voorrondes moet spelen, dan PSV maar, die zijn Europees sterker, Feyenoord faalt vrijwel altijd in welk Europees toernooi dan ook de laatste jaren.
Ik ben nu wel gefrustreerd.quote:
dit, jammer dat dat pauperpsv tweede wordtquote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had wel gehoopt dat Feyenoord 2e zou worden
Dan weten ze zeker dat ze de volledige CL inkomsten krijgen. Alles draait om geld bij die mensen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom hebben alle ajacieden zon sympathie voor Feyenoord nu dan?
Met jou club is dus niet meer hequote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit, jammer dat dat pauperpsv tweede wordt
Al ben je Ajacied dan kan je nog vinden dat Feyenoord het meer verdient dan PSVquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ajacieden die hopen dat Feyenoord tweede wordt.. wat heb ik gemist?
Ik denk 4 redenen:quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
Joden he, traditie getrouw de grootste geldwolven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weten ze zeker dat ze de volledige CL inkomsten krijgen. Alles draait om geld bij die mensen.
Goed puntquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
Feyenoord krijgt meer sympathie dan psv, en dat is niet geheel onlogischquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ajacieden die hopen dat Feyenoord tweede wordt.. wat heb ik gemist?
Waarom dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt meer sympathie dan psv, en dat is niet geheel onlogisch
Daar kan ik me gezien die incidenten etc dit jaar wel in vindenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
cirkelredeneringquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toivonen en mertens vertrekken na dit seizoen. Bommel is een erg grote voetballer met verdiensten, die menig voetballer niet van zal kunnen dromen. Strootman is ook een erg goede voetballer.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk 4 redenen:
Toivonen
Mertens
Bommel
Strootman
Neemt niet weg dat ze strontirritant zijn en erg hatelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:22 schreef Baje het volgende:
[..]
Toivonen en mertens vertrekken na dit seizoen. Bommel is een erg grote voetballer met verdiensten, die menig voetballer niet van zal kunnen dromen. Strootman is ook een erg goede voetballer.
Als Feyenoord 2de wordt staan de enige topclubs weer bovenaanquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
PSV heeft zich ook als een stel mongolen gedragen dit seizoen. Best jammer, ik heb het echt altijd een hele sympathieke club gevonden. Al toen ik jong was. Naar de Herdgang, handtekeningen jagen en gewoon een babbeltje kunnen maken met de spelersquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Drogreden..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |