Aanstellen is ook een kunstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Eeh ja, dat ze dat seizoen überhaupt nog durfden uit te zenden. Wat een meuk was dat zeg.
Onbegrijpelijk ook dat ze er nog een seizoen bij krijgen. Waarschijnlijk omdat het toch niks kost en ze nog wat nodig hebben om de gaten in de programmering op te vullen.
Hij heeft gewoon gelijk hoor 4 was echt beschamend slecht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aanstellen is ook een kunst
Ja, beschamend slecht? Zo van je zit letterlijk met het schaamrood op je kaken te kijken zonder te lachen? Waarom kijk je het dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor 4 was echt beschamend slecht.
Er worden in Nederland nog betere series gemaakt.
Je kijkt het omdat het eerst leuk was. En het wel grappig is om te zien wat een troep ze ervan maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, beschamend slecht? Zo van je zit letterlijk met het schaamrood op je kaken te kijken zonder te lachen? Waarom kijk je het dan?
Ik ben niet zo'n jankerd, zaten best leuke afleveringen tussen. Maar zoals ik al zei, overdrijven is een kunst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kijkt het omdat het eerst leuk was. En het wel grappig is om te zien wat een troep ze ervan maken.
Jij vond deze meuk wel leuk?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n jankerd, zaten best leuke afleveringen tussen. Maar zoals ik al zei, overdrijven is een kunst.
Mee eens. Mensen doen hier af en toe alsof Seizoen 4 geschikt was om verdachten te laten bekennen in Guantanamo Bay door het als foltermiddel te gebruiken ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:32 schreef MAHL het volgende:
Echt, mensen, jullie kunnen ook overdrijven zegJa seizoen 4 was minder dan de rest maar nog steeds vermakelijk vergeleken met 90% van de andere diarree die tegenwoordig op tv komt. Sowieso, Alison Brie, hoe kun je dat nou een onvoldoende geven?
Vond het best vermakelijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Eeh ja, dat ze dat seizoen überhaupt nog durfden uit te zenden. Wat een meuk was dat zeg.
Onbegrijpelijk ook dat ze er nog een seizoen bij krijgen. Waarschijnlijk omdat het toch niks kost en ze nog wat nodig hebben om de gaten in de programmering op te vullen.
Het is opzich wel een algemeen gegeven dat - met name bij comedy's - na de eerste paar seizoenen de klad er in komt. Dat merk ik bij zoveel series: HIMYM inderdaad, maar ook Big Bang Theory en The Office bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Brammie1 het volgende:
Je moet voor de gein eens in het How I Met Your Mother topic komen, daar wordt pas gezeurd.
Als je het echt niet leuk had gevonden was je wel gestopt met kijken denk ik altijd.
YES! Ik vond hem zo cool he. Zn accent was geweldig en ik ging helemaal stuk bij die delen waar hij les gaf (weet ff niet niet meer welke les, iig daar waar ze alleen maar filmpjes keken)quote:Op donderdag 12 september 2013 00:47 schreef BasvB het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)s-john-oliver-627453
De professor komt terug
Antropologiequote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
YES! Ik vond hem zo cool he. Zn accent was geweldig en ik ging helemaal stuk bij die delen waar hij les gaf (weet ff niet niet meer welke les, iig daar waar ze alleen maar filmpjes keken)
Nee het was wel tegen United.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja die! En het voetbal idd. Waren ze niet voor United? Allemaal alweer een tijdje geleden
Winter of voorjaar ws.quote:Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al bekend wanneer het (ongeveer) weer begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |