abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130307486
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Eeh ja, dat ze dat seizoen überhaupt nog durfden uit te zenden. Wat een meuk was dat zeg.

Onbegrijpelijk ook dat ze er nog een seizoen bij krijgen. Waarschijnlijk omdat het toch niks kost en ze nog wat nodig hebben om de gaten in de programmering op te vullen.
Aanstellen is ook een kunst :Z
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130309031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Aanstellen is ook een kunst :Z
Hij heeft gewoon gelijk hoor 4 was echt beschamend slecht.
Er worden in Nederland nog betere series gemaakt.
pi_130309076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk hoor 4 was echt beschamend slecht.
Er worden in Nederland nog betere series gemaakt.
Ja, beschamend slecht? Zo van je zit letterlijk met het schaamrood op je kaken te kijken zonder te lachen? Waarom kijk je het dan?
pi_130309139
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, beschamend slecht? Zo van je zit letterlijk met het schaamrood op je kaken te kijken zonder te lachen? Waarom kijk je het dan?
Je kijkt het omdat het eerst leuk was. En het wel grappig is om te zien wat een troep ze ervan maken.
Jij vond deze meuk wel leuk?
pi_130309166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je kijkt het omdat het eerst leuk was. En het wel grappig is om te zien wat een troep ze ervan maken.
Jij vond deze meuk wel leuk?
Ik ben niet zo'n jankerd, zaten best leuke afleveringen tussen. Maar zoals ik al zei, overdrijven is een kunst.
pi_130309243
Jeetje wat sneu om iedereen die je smaak niet deelt voor jankerd uit te maken.
Is toch juist mooi dat ik alles gekeken heb voordat ik mijn mening erover geef.
Of had ik soms na 3 afleveringen moeten stoppen omdat je het niet aan kan om te horen dat dit vrijwel geen moment leuk was wat vrij tragisch is voor een commedy serie.
pi_130309433
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n jankerd, zaten best leuke afleveringen tussen. Maar zoals ik al zei, overdrijven is een kunst.
^O^
wordt idd zwaar overdreven, idd was niet alles even leuk of goed maar imo nog steeds vermakelijk. maar ik ben dan ook niet zo overdreven lyrisch over de eerste seizoenen. Ook daar vond ik het lang niet altijd zo hilarisch als de meeste in dit topic
pi_130309610
En voor de goed orde:
pi_130310553
Wat ziet die Gillian er oud uit zeg zonder makeup :o

Allison Brie though :9~ :9~
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_130310735
Echt, mensen, jullie kunnen ook overdrijven zeg :') Ja seizoen 4 was minder dan de rest maar nog steeds vermakelijk vergeleken met 90% van de andere diarree die tegenwoordig op tv komt. Sowieso, Alison Brie, hoe kun je dat nou een onvoldoende geven? :N
pi_130311061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:32 schreef MAHL het volgende:
Echt, mensen, jullie kunnen ook overdrijven zeg :') Ja seizoen 4 was minder dan de rest maar nog steeds vermakelijk vergeleken met 90% van de andere diarree die tegenwoordig op tv komt. Sowieso, Alison Brie, hoe kun je dat nou een onvoldoende geven? :N
Mee eens. Mensen doen hier af en toe alsof Seizoen 4 geschikt was om verdachten te laten bekennen in Guantanamo Bay door het als foltermiddel te gebruiken ofzo _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_130312055
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Eeh ja, dat ze dat seizoen überhaupt nog durfden uit te zenden. Wat een meuk was dat zeg.

Onbegrijpelijk ook dat ze er nog een seizoen bij krijgen. Waarschijnlijk omdat het toch niks kost en ze nog wat nodig hebben om de gaten in de programmering op te vullen.
Vond het best vermakelijk om naar te kijken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_130312443
Ah, joh. Dit geneuzel krijg je toch bij iedere serie? 'Ja, vroeger toen was het zóóóó goed, maar nu is het niets meer,' vergezeld met wat standaardretoriek.

Seizoen 4 was nog steeds van een prima niveau. Volgens mij dacht iedereen dat de show niet nog een seizoen zou krijgen, dus de makers hebben zoveel mogelijk special episodes er in proberen te verwerken, waarmee juist de kracht van Community - het Greendale-universum - deels werd weggenomen. Gegokt en een beetje gemist. Dat was het dan ook, voor de rest heb ik me meer dan vermaakt. Tof dat Harmon weer terug is, ben benieuwd of hij het verlies van Pierce en Troy goed gaat opvangen. Heb er in ieder geval zin in. :)
pi_130325275
Je moet voor de gein eens in het How I Met Your Mother topic komen, daar wordt pas gezeurd.
Als je het echt niet leuk had gevonden was je wel gestopt met kijken denk ik altijd.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_131086175
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Brammie1 het volgende:
Je moet voor de gein eens in het How I Met Your Mother topic komen, daar wordt pas gezeurd.
Als je het echt niet leuk had gevonden was je wel gestopt met kijken denk ik altijd.
Het is opzich wel een algemeen gegeven dat - met name bij comedy's - na de eerste paar seizoenen de klad er in komt. Dat merk ik bij zoveel series: HIMYM inderdaad, maar ook Big Bang Theory en The Office bijvoorbeeld.

Dat heeft allemaal redenen: geen vernieuwing, het vertrek van personages (of schrijvers, zoals bij Community), slechte verhaallijnen. Maar het is wel gewoon zo dat de eerste paar seizoenen van een comedy vaak het leukst zijn omdat het dan allemaal nog redelijk uniek is. Dan gaat de uitspraak dat het vroeger beter was dus ook wel op.
Amen.
pi_131088908
quote:
YES! Ik vond hem zo cool he. Zn accent was geweldig en ik ging helemaal stuk bij die delen waar hij les gaf (weet ff niet niet meer welke les, iig daar waar ze alleen maar filmpjes keken)
pi_131089092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

YES! Ik vond hem zo cool he. Zn accent was geweldig en ik ging helemaal stuk bij die delen waar hij les gaf (weet ff niet niet meer welke les, iig daar waar ze alleen maar filmpjes keken)
Antropologie :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 september 2013 @ 11:25:58 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131089253
Of die aflevering waar ze voetbal kijken. Jammer dat ze voor Liverpool zijn maar toch _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_131089512
Ja die! En het voetbal idd. Waren ze niet voor United? Allemaal alweer een tijdje geleden :P

Heb na seizoen 4 alle 3 de seizoenen Workaholics gekeken, ook geweldig trouwens :D
pi_131090274
bij entourage gingen ze wedden op voetballen, eerst een interland wedstrijd en daarna begon zogenaamd een wedstrijd uit de premier league :')

kortom, amerikanen en voetbal, doe maar niet
  donderdag 12 september 2013 @ 12:02:17 #222
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131090381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja die! En het voetbal idd. Waren ze niet voor United? Allemaal alweer een tijdje geleden :P

Nee het was wel tegen United.

Edit:
John Oliver heeft trouwens afgelopen zomer ook Jon Stewart vervangen bij de Daily Show, staan ook nog wel wat geniale filmpjes op YouTube.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_131678006
:W.

Nu bezig met S04e13 :s).
జ్ఞ‌ా
pi_131678587
Al bekend wanneer het (ongeveer) weer begint?
pi_131678968
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al bekend wanneer het (ongeveer) weer begint?
Winter of voorjaar ws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')