Vind ik niet. Of het Chevy is of iemand die zijn rol vervult en ook goed is maakt mij niet zo uit, maar de foutheid van Pierce zorgt gewoon voor zo veel grappige momenten in de serie. Hij is de comic relief binnen de grappigheid van de groep.quote:
True, (ook de reden dat Starburns niet terug zal komen) maar geen Pierce zou wel erg jammer zijn. Zo fout/racistisch en compleet verkeerd als hij altijd is. Zonder Pierce is community toch echt wel minder terwijl ik een Shirley best zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Chase het beu werd om jaren aan een stuk een half decorstuk te zijn dat enkel wat op de achtergrond obsceniteiten staat te mompelen.
De reden dat Starburns vertrok in the first place was uit solidariteit met Dan Harmon.. De acteur die Starburns speelt was voornamelijk een van de producer/writers van de show. Hij schreef samen met Harmon de stop-motion kerstaflevering en is daarnaast goed bevriend met hem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef znarch het volgende:
[..]
True, (ook de reden dat Starburns niet terug zal komen) maar geen Pierce zou wel erg jammer zijn. Zo fout/racistisch en compleet verkeerd als hij altijd is. Zonder Pierce is community toch echt wel minder terwijl ik een Shirley best zou kunnen missen.
True, maar feit is ook dat je als extra bij zon sitcom gewoon erg lange dagen maakt tijdens het filmen terwijl je relatief weinig tijd hebt dat je daadwerkelijk in beeld bent. Dit vond hij niet ideaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef artm het volgende:
[..]
De reden dat Starburns vertrok in the first place was uit solidariteit met Dan Harmon.. De acteur die Starburns speelt was voornamelijk een van de producer/writers van de show. Hij schreef samen met Harmon de stop-motion kerstaflevering en is daarnaast goed bevriend met hem.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, of uitwerkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:42 schreef Johnny Blaze het volgende:
Donald Glover is maar te zien in vijf afleveringen volgend seizoen
http://www.vulture.com/20(...)ity-season-five.html
quote:Reps for Sony and Glover couldn't immediately be reached for comment, while reps for Abed Nadir were doing all they could to keep the news from him.
Dit. Ik had goede hoop maar krijg flashbacks naar het laatste seizoen scrubs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef planethugo het volgende:
hoe moeilijk kan het zijn om een seizoen community normaal te laten verlopen
Pierce is nog wel te missen maar Troy neemt meestal toch een prominente plaats in
Alsof seizoen 4 slecht wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Community moest allang gecancelled zijn. Serie gaat nergens meer over.
Ben benieuwd, denk dat t wel weer goedkomtquote:
twitter:nbccommunity twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 18:30:41ATTENTION: Shooting for season 5 of #Community has begun! You may commence freaking out. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |