Ga eens seizoen 1 terug kijken en kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Objectief gezien niet nee. De grappendichtheid is zeker lager dan in eerdere seizoenen, maar verder is er niet veel anders.
Al meerdere keren gedaan. Is ook weer anders dan seizoen 2 en 3. Je punt?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga eens seizoen 1 terug kijken en kom dan nog eens terug.
Seizoen 1,2,3 weten veel beter een balans te vinden tussen de 'alledaagse' beslommeringen van de studiegroep op het community college en afleveringen zoals Dungeons and Dragons en afleveringen waarbij de rare hersenspinsels van Abed centraal staan. In het laatste seizoen is die balans te veel doorgeslagen naar het laatste soort afleveringen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan. Is ook weer anders dan seizoen 2 en 3. Je punt?
Gok van wel. Ach. Zonder Pierce is Community nog steeds streets ahead.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat het ontslag van Chase juist een reden is geweest om Harmon terug te vragen.
Ja, en dat hij het kijken van seizoen vergeleek met het toekijken hoe je familie verkracht wordt op een strand (what?). Echt een eikel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Harmon heeft in een podcast verteld dat hij Bill Murray wilde casten als vader van Jeff Winger.
Dat was zowat het enige interessante wat hij had te vertellen, de rest ging over hoe slecht hij het 4e seizoen vond. Er waren misschien wel andere showrunners, maar de schrijvers zijn toch degenen waarmee hij zelf ook terug zal moeten samenwerken, dus slimme zet. Voor de rest leek hij vooral te willen bewijzen dat hij toch nog een veel grotere zak is dan Chevy Chase.
Is hij zon eikel ja? Weet verder niet veel van hem af maar vond hem in zijn AMA wel oke overkomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Harmon heeft in een podcast verteld dat hij Bill Murray wilde casten als vader van Jeff Winger.
Dat was zowat het enige interessante wat hij had te vertellen, de rest ging over hoe slecht hij het 4e seizoen vond. Er waren misschien wel andere showrunners, maar de schrijvers zijn toch degenen waarmee hij zelf ook terug zal moeten samenwerken, dus slimme zet. Voor de rest leek hij vooral te willen bewijzen dat hij toch nog een veel grotere zak is dan Chevy Chase.
Dit, de beste grap van het seizoen was die Pop Pop bij twee ballonnen die knalden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik vind dat hij niet zoveel fouts gezegd heeft, het seizoen was ook gewoon echt heel erg slecht en als je zelf de creator bent kan ik me voorstellen dat dat niet erg lekker bij je zit.
Onwaarschijnlijk. Die vond het zelf niet zo geweldig.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef artm het volgende:
Ik zie Starburns ook eigenlijk nog wel terug komen komend seizoen...
Ze willen toch op de dvd van seizoen 4 een commentary track van Harmon erbij doen. Dat zal dan wel een grote scheldpartij worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komt ook wel omdat er niet zoveel alledaagse beleveringen meer bedacht konden worden, althans minder makkelijk omdat bijna alles al is geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Seizoen 1,2,3 weten veel beter een balans te vinden tussen de 'alledaagse' beslommeringen van de studiegroep op het community college en afleveringen zoals Dungeons and Dragons en afleveringen waarbij de rare hersenspinsels van Abed centraal staan. In het laatste seizoen is die balans te veel doorgeslagen naar het laatste soort afleveringen.
Vind ik niet. Of het Chevy is of iemand die zijn rol vervult en ook goed is maakt mij niet zo uit, maar de foutheid van Pierce zorgt gewoon voor zo veel grappige momenten in de serie. Hij is de comic relief binnen de grappigheid van de groep.quote:
True, (ook de reden dat Starburns niet terug zal komen) maar geen Pierce zou wel erg jammer zijn. Zo fout/racistisch en compleet verkeerd als hij altijd is. Zonder Pierce is community toch echt wel minder terwijl ik een Shirley best zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Chase het beu werd om jaren aan een stuk een half decorstuk te zijn dat enkel wat op de achtergrond obsceniteiten staat te mompelen.
De reden dat Starburns vertrok in the first place was uit solidariteit met Dan Harmon.. De acteur die Starburns speelt was voornamelijk een van de producer/writers van de show. Hij schreef samen met Harmon de stop-motion kerstaflevering en is daarnaast goed bevriend met hem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef znarch het volgende:
[..]
True, (ook de reden dat Starburns niet terug zal komen) maar geen Pierce zou wel erg jammer zijn. Zo fout/racistisch en compleet verkeerd als hij altijd is. Zonder Pierce is community toch echt wel minder terwijl ik een Shirley best zou kunnen missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |