Ik zat meer te denken aan een echte bioscoopfilm, maar een tv-film zou ook goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Plak twee aflevering aan elkaar, noem het een film, laat hem op tv uitzenden en breng hem direct naar een dvd-release... Zo moeilijk zal het niet zijn hoor..
lol dat is Jacky Chiles, Kramer's advocaat in Seinfeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Voor de mensen die wat afkickmateriaal nodig hebben:
http://www.comedycentral.(...)p4yo/hot-sluts--ep-1
Het is echt slecht, maar ach, beter dan niets he.
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef planethugo het volgende:
wat was dat nu eigenlijk met die neger (waar Chang mee samenwerkte) die vorige week op het eind nog met iets leek te gaan doen nadat Chang weer normaal was.... Leek toch op een opzetje voor de season finale
Chang? Wie is dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vond Chang eigenlijk wel tekenend voor hoe slecht dit seizoen was. Hij was altijd een van de karakters die ik het grappigst vond echt elke scene met hem was tof. Nu was hij echt supersaai.
Dat karakter dat heel grappig was in het eerste seizoen, maar waarvan niemand weet wat ze er mee moesten sinds seizoen 2.quote:
In het tweede en 3e seizoen was hij ook wel grappig, maar zijn karakter was inderdaad niet zo sterk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat karakter dat heel grappig was in het eerste seizoen, maar waarvan niemand weet wat ze er mee moesten sinds seizoen 2.
Denk dat die verhaallijn is gedropt toen het seizoen werd ingekort. Komt nu idd erg vreemd over..de set-up nam veel tijd in beslag en dan is het ineens voorbij omdat er iemand aardig tegen hem doetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.
Misschien iets voor het volgende seizoen.
volgens mij kwam die gast zelfs daarna nog in beeld met de suggestie om zijn plan alsnog uit te voerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.
Misschien iets voor het volgende seizoen.
er was toch al vanaf vorig jaar mei bij de renewal duidelijk dat het maar 13 afleveringen gingen wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat die verhaallijn is gedropt toen het seizoen werd ingekort. Komt nu idd erg vreemd over..de set-up nam veel tijd in beslag en dan is het ineens voorbij omdat er iemand aardig tegen hem doet
Oh, dan verkondig ik onzinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij kwam die gast zelfs daarna nog in beeld met de suggestie om zijn plan alsnog uit te voeren. Vreemde move
misschien hadden ze eerder ingedachte om die aflevering de season finale te laten zijn maar bleek dat bij nader inzien een niet zo boeiende cliffhanger
[..]
er was toch al vanaf vorig jaar mei bij de renewal duidelijk dat het maar 13 afleveringen gingen worden
geen idee. Volgens mij is er iig niet goed over nagedacht. Maar het is toch al vreemd dat een serie opgenomen wordt met een kerstaflevering en dat dit dan pas maanden later alsnog op de buis komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dan verkondig ik onzin
Had in mijn hoofd zitten dat de order was ingekort toen het was uitgesteld, maar dat is dus niet zo
Zouden ze de verhaallijn dan hebben afgekapt omdat dit eventueel een goede series finale zou kunnen zijn? Of was alles al opgenomen toen het werd uitgesteld?
Sure, maar daar konden ze bij Community zelf echt niets aan doen...dat lag aan NBC die de boel ineens hebben uitgesteld toen die ep in ieder geval al was opgenomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
geen idee. Volgens mij is er iig niet goed over nagedacht. Maar het is toch al vreemd dat een serie opgenomen wordt met een kerstaflevering en dat dit dan pas maanden later alsnog op de buis komt.
dat klopt idd, de makers hebben ook maar te werken naar de waan van de dag. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom er een gat in het verhaal lijkt te zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar daar konden ze bij Community zelf echt niets aan doen...dat lag aan NBC die de boel ineens hebben uitgesteld toen die ep in ieder geval al was opgenomen.
De makers gingen er blijkbaar van uit dat er een seizoen 5 zou komen waar ze die verhaallijn af kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat klopt idd, de makers hebben ook maar te werken naar de waan van de dag. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom er een gat in het verhaal lijkt te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |