PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ok.quote:
Ik heb hem ook ja..wel @ 2.2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ook Vitesse tb RKC @2.00 gepaktDie gaan nog wel een keer vol gas, hopend op een misstap van Feyenoord en PSV
nice, ook maar genomen. @2quote:
Sta je al in suggestie thread op EA Forum?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag 6-0 gewonnen
1 goal gemaakt deed een lobje over de keeper
Ik vind het een mooie actiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sta je al in suggestie thread op EA Forum?
Dit heb ik niet gezien/meegekregen
inb4 Timmy Turner () met
![]()
dat is oud
Was wel mooi in het stadionquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
inb4 Timmy Turner () met
![]()
dat is oud
Hoezo ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
inb4 Timmy Turner () met
![]()
dat is oud
O ja natuurlijkquote:
Hulk RW, heb er nog wel 18 kopen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:52 schreef zerokil het volgende:
Iemand die een 433 team voor me wil maken?
- Skill wingers met wat pace
- Deff. workrates op midfield
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
X1 voor mij. 1.40 is echt absurd laag
Jupquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nu dan sowieso gepromoveerd over 3 wedstrijden?
4-0-10, aan het begin ging ik echt slecht
Die 1% heb ik niet vaak maar zonet wel. Nog nooit heb ik zo onder druk gestaan en ik kwam 2x op voorsprong maar ik speelde te aanvallendquote:
Ik hossel die chick wel even. Heb ik zo gedaan met m'n swag.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
als jij Yvonne B regelt
DS2 heeft verloren met 3-4
gewoon zeggen dat je van wefut bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hossel die chick wel even. Heb ik zo gedaan met m'n swag.
Ik vind het allemaal prima. Heb wel flink gedronken, dus omin slecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je van wefut bent
potje?
Eerst Thorbie billenkoek geven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Rijst het volgende:
hallo gaan we niet meer clubben?????????????????????
JA WIJ WACHTEN OP JOU MAAR JIJ WIL NIET DUSJAquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Rijst het volgende:
hallo gaan we niet meer clubben?????????????????????
komeraanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
JA WIJ WACHTEN OP JOU MAAR JIJ WIL NIET DUSJA
minuutje geledenquote:
Binnenkort wil je gebanned worden en dan is het ipv hond.gif robgeus.gifquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Rijst het volgende:
Zag ik dat nou goed? Rob Geus die iemand zijn lul aan harzen is...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is echt niks meer waard neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik Rogic ook een keer in een pack gekregen, jammer genoeg is hij bijna niks meer waardVerder vind ik Agbonlahor zijn prijs totaal niet waard en Lukaku doet het ook nog niet zo goed.
Niveau bij silvers ligt toch wat hoger dan bij bronzes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik Rogic ook een keer in een pack gekregen, jammer genoeg is hij bijna niks meer waardVerder vind ik Agbonlahor zijn prijs totaal niet waard en Lukaku doet het ook nog niet zo goed.
Duhh, dat zie je ook wel aan zijn stats.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Vorig jaar was hij veel beter
Het is niet mijn type speler. Ik wil iemand met meer dribbling.quote:
Nee. Ik ben gewoon beter met bronzes dan met silvers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveau bij silvers ligt toch wat hoger dan bij bronzes.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is niet mijn type speler. Ik wil iemand met meer dribbling.
[..]
Nee. Ik ben gewoon beter met bronzes dan met silvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thorb op 04-05-2013 22:45:07 ]
Misschien gebruik je hem verkeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens niet eens gezegd dat Lukaku niet goed is. Ik zeg alleen dat hij het nog niet zo goed doet. Ik vind Kazim-Richards en Sigurdarson een beter duo voorin.
Nog iemand die morgen in Zwolle te vinden is?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Hey chicks.Nog iemand van hier bij bevrijdingspop Haarlem morgen? Met 20 graden met je bips in het gras bier drinken.
Iemand die ik ken die in Zwolle woont (dat is die waar ik dan wel eens langs ga om te chillen) treedt daar morgen op met zijn bandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog iemand die morgen in Zwolle te vinden is?
Jostiband?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die in Zwolle woont (dat is die waar ik dan wel eens langs ga om te chillen) treedt daar morgen op met zijn band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jostiband?Nee, ze heten Gentlemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook voorbij komen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Rijst het volgende:
Zag ik dat nou goed? Rob Geus die iemand zijn lul aan harzen is...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging maar snel GoT kijken. De vieze piemelbeelden wegspoelen met de lekkere tietenbeeldenquote:
Van de jostiband?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die in Zwolle woont (dat is die waar ik dan wel eens langs ga om te chillen) treedt daar morgen op met zijn band
Wat ik zei dusquote:
Ik kom ook super vaak Agbonlahor etc tegen in die zilver toernooien. Toch wel apartquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 3e keer achter elkaar verlies ik in de halve finaleDit was zo'n potje dat ik gewoon niet mocht winnen want in de 4e minuut kopte Mayuka de 1-0 al binnen. Daarna kwam ik eerst 2-1 voor en daarna kreeg ik 2 goals achter elkaar tegen. Het werd nog 3-3 maar in de verlenging kreeg ik weer zo'n kut goal tegen.
Ik denk dat je dat zelf wel weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kom ik in dat ruilscherm met die vriend dan?
Je komt er wel overheen jongenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word nu zelf gehandicapped omdat ik Agbonlahor heb. Het slaat helemaal nergens op.
De meeste noobs spelen gewoon met goedkope golds..mensen die met silvers spelen zijn voor mijn gevoel toch wat meer de doorgewinterde FUT spelers die dus ook wat coins te besteden hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kom ook super vaak Agbonlahor etc tegen in die zilver toernooien. Toch wel apart
Speler op de markt zetten (door hem) en dan kan jij een trade offer doen.quote:
Voor ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ragesell Agbonlahor, Bannan en Lukaku nu weer.
quote:
Agbonlahor 139k (ik had hem voor 131k) Lukaku 62.5k en ik had hem voor 53k en Bannan 16k en ik had hem voor 15.5k.quote:
Okey discart ze dan maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor 139k (ik had hem voor 131k) Lukaku 62.5k en ik had hem voor 53k en Bannan 16k en ik had hem voor 15.5k.
Silvers zijn ook vaak duurder dan non-rare golds. Of ze zijn gewoon heel kut.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste noobs spelen gewoon met goedkope golds..mensen die met silvers spelen zijn voor mijn gevoel toch wat meer de doorgewinterde FUT spelers die dus ook wat coins te besteden hebben.
Nee, ik doe gewoon jouw irritante reactiequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon jouw irritante reactie
Der Undergang ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:29 schreef Reemi het volgende:
Wereld van Klöpping was wel weer interessant
Neem IF Ruffier of Freyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1121
speelt lekker alleen die keeper
Hij speelt geen FUT?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
Als ik trouwens een vriend uitnodig om tegen elkaar te gaan, zegt hij "Je hebt een speler geselecteerd die niet beschikbaar is.". Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Marchettiquote:
Blessure of schorsing?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
Als ik trouwens een vriend uitnodig om tegen elkaar te gaan, zegt hij "Je hebt een speler geselecteerd die niet beschikbaar is.". Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Die vond ik niet zo goed en IF Ruffier en Frey vond ik wel prima.quote:
Geen contracten meer? Niet dat je die nodig hebt voor een friendly, maar misschien is dat een bug ofzo.quote:
Alles is in orde in beide teams.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen contracten meer? Niet dat je die nodig hebt voor een friendly, maar misschien is dat een bug ofzo.
IF Marchetti is in ieder geval de beste gold keeper die ik dit jaar heb gehad. Beter dan IF Handanovic en IF Courtois nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo goed en IF Ruffier en Frey vond ik wel prima.
Vast welquote:
Eens, al zit Lloris er heel dichtbij imoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Marchetti is in ieder geval de beste gold keeper die ik dit jaar heb gehad. Beter dan IF Handanovic en IF Courtois nog.
Ja, dat heb ik hier ook al een paar keer gepost. Het is echt een tank dit jaar, terwijl hij vorig jaar echt super beweeglijk was (los van zijn pace dus). Mlapa voelt aan als de Lukaku van vorig jaar imo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lukaku heeft maar 49 agilityMisschien vond ik hem daarom minder goed dan verwacht.
Vind t wel leuk alleen tis niet zo als de tourquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver geloof ik. Verder heeft de rest wel iets beters te doen.
Klopt, het is in Italië ook vooral.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vind t wel leuk alleen tis niet zo als de tour
Scherp hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, het is in Italië ook vooral.
Kijk persoonlijk liever tros opgelicht. Komt op het zelfde neer.
Marleyquote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Agbonlahor wordt volgend jaar weer gold als hij zo doorgaatJe zag hem net met die koptelefoon, wat zou hij voor muziek luisteren?
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Agbonlahor wordt volgend jaar weer gold als hij zo doorgaatJe zag hem net met die koptelefoon, wat zou hij voor muziek luisteren?
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:01 schreef Zhano het volgende:
http://wefut.nl/squad/1135
Kom er niet uit qua RF. Wilde ook iets met Kucka IF doen maar dan moet ik weer te veel compromissen maken
super mario bros 3 theme songquote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschienquote:Op zondag 5 mei 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
Nu nog even leren editen en even squad review geven en vid kan online ?
Weiss overwogen, lijkt me kut en Hamsik op CM vond ik waardeloos. Diakite is wel chill idd, maar voor de rest dus teveel compromisquote:
ja idd zelfs zn if want zo sleecht is hij xdquote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hamsik is sowieso waardeloos op fut daarom is ie maar 600 coins
Ik mis Krasicquote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weiss overwogen, lijkt me kut en Hamsik op CM vond ik waardeloos. Diakite is wel chill idd, maar voor de rest dus teveel compromisEr zijn uberhaupt weinig RW/RF's die me aanspreken
![]()
Die kom ik steeds vaker tegen ja..mensen die er al mee kappen bij 2-0. Zelfs bij redelijk gelijkwaardige wedstrijden. Echt schijtirritant.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
Speel je tegen iemand heeft zijn keeper 12 fucking saves in de eerste helft. Scoor ik 2-0 quit hij
Moses welquote:
Ja klopt wel balequote:Op zondag 5 mei 2013 00:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja idd zelfs zn if want zo sleecht is hij xd
Hoezo dat?quote:
Partij?quote:
Geen idee. Sommige spelers vind ik gewoon niet leukquote:
Hele snelle muziekquote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou,ik vraag mezelf de laatste tijd ook af waarom ik wedstrijden tegen irritante mannetjes nog zou moeten volbrengen. Met het bedrag dat ik heb is de DNF ook niet echt interessant meer. 100 coins meer of minder.... Ik denk dat meer mensen die afweging maken, en vooral met die nieuwe cup er voor kiezen om de snelle nederlaag te incasseren, om dan zo snel mogelijk een nieuwe kans te wagen.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kom ik steeds vaker tegen ja..mensen die er al mee kappen bij 2-0. Zelfs bij redelijk gelijkwaardige wedstrijden. Echt schijtirritant.
I just wanna make you sweat van Snoopquote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Commentary in het Nederlands?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
Iemand ervaring met Sony Vegas ?
wil graag commentary er bij doen maar niet al te moeilijk moet het zijn.
Is je Engels goed genoeg om dat te doen dan?quote:
Vegas is echt simpel hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
Iemand ervaring met Sony Vegas ?
wil graag commentary er bij doen maar niet al te moeilijk moet het zijn.
jes ei plee faifettebek becos evrywan does itquote:Op zondag 5 mei 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is je Engels goed genoeg om dat te doen dan?
ja ben er nu achter gewoon op recorden drukken en pratenquote:
Mijn engels is niet heel goed, maar dan typ ik het eerst gewoon uit en lees ik het voor.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is je Engels goed genoeg om dat te doen dan?
Ben benieuwd, gewoon doenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ben er nu achter gewoon op recorden drukken en praten
[..]
Mijn engels is niet heel goed, maar dan typ ik het eerst gewoon uit en lees ik het voor.
zo kan het toch wel ?
Gewoon vaak awesome schreeuwen komen die views vanzeldquote:Op zondag 5 mei 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ben er nu achter gewoon op recorden drukken en praten
[..]
Mijn engels is niet heel goed, maar dan typ ik het eerst gewoon uit en lees ik het voor.
zo kan het toch wel ?
Ja.quote:
Hangt er vanaf wanneer je ouders tijd hebben. Je moet natuurlijk wel je pa vragen of ie je ma pleased. [/ksi]quote:Op zondag 5 mei 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik tijdens het opnemen van mijn squad praten of het er later onder plaatsen ?
Waar jij je zelf het beste bij voelt. Optie 1 is spontaner, maar optie 2 werkt voor jou misschien beter.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik tijdens het opnemen van mijn squad praten of het er later onder plaatsen ?
Ja alleen moet ik wel even kijken hoe ik dat goed krijg met de tijd enzo, toch ?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar jij je zelf het beste bij voelt. Optie 1 is spontaner, maar optie 2 werkt voor jou misschien beter.
Als je een kutstem hebt t 2equote:Op zondag 5 mei 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag de club niet joinen.. We hoeven geen mongolen.
Mathijs is een uitzondering.
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
die pascal mag je ook wel kickenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke keer als Pascal mee doet gebeurd er wel ietsquote:Op zondag 5 mei 2013 00:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
die pascal mag je ook wel kicken![]()
![]()
3x missen voor open doel
Samsung all the way.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:00 schreef Thorb het volgende:
Wil misschien een nieuwe tv kopen (heb nu nog een oude sony bravia, geen hd en zwarte balkjes met pvr![]()
) wat zijn een beetje goede merken. Wij hebben eigenlijk altijd sony maar die zijn misschien relatief duur
?
Kijken dat je zo'n SmartTV neemt, lekker simpel streamen naar dat dingquote:Op zondag 5 mei 2013 01:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
26 inch denk ik, 32 is wat groot voor de plek waar ie staat
Eens kijken wat dat kost.
Ik heb nu 32", maar ik wil eigenlijk groter.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
26 inch denk ik, 32 is wat groot voor de plek waar ie staat
Eens kijken wat dat kost.
paas me je tv danquote:Op zondag 5 mei 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu 32", maar ik wil eigenlijk groter.
Nee, alleen wilde nu een team maken met MotM Cardozo en de verwachte TOTS Moraes, Vela en evt Mangala...quote:
Hoezoquote:Op zondag 5 mei 2013 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijken dat je zo'n SmartTV neemt, lekker simpel streamen naar dat ding
aardig van jequote:Op zondag 5 mei 2013 01:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan hem inderdaad beter weggeven, als je ziet wat een nieuwe tegenwoordig kost.
Samsung is opper.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:00 schreef Thorb het volgende:
Wil misschien een nieuwe tv kopen (heb nu nog een oude sony bravia, geen hd en zwarte balkjes met pvr![]()
) wat zijn een beetje goede merken. Wij hebben eigenlijk altijd sony maar die zijn misschien relatief duur
?
Njah gewoon, ik vind dat wel handig. Filmpje downloaden op je PC/laptop, ff programmatje aanslingeren en je kunt kijken op je TV.quote:
Oh zo, snapte niet helemaal wat je bedoelde. Heb nu wel een hdmi kabeltje liggen maar zonder is makkelijker ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah gewoon, ik vind dat wel handig. Filmpje downloaden op je PC/laptop, ff programmatje aanslingeren en je kunt kijken op je TV.
Kun je wel lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elke keer als Pascal mee doet gebeurd er wel ietsVoor open doel missen, penalties veroorzaken
HDMI kabel blijft beter, maar streamen is natuurlijk veel cooler.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh zo, snapte niet helemaal wat je bedoelde. Heb nu wel een hdmi kabeltje liggen maar zonder is makkelijker ja.
Met welk programma stream je dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah gewoon, ik vind dat wel handig. Filmpje downloaden op je PC/laptop, ff programmatje aanslingeren en je kunt kijken op je TV.
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HDMI kabel blijft beter, maar streamen is natuurlijk veel cooler.
Gewoon met Windows Media Center streamen van je computer naar je xboxquote:Op zondag 5 mei 2013 01:13 schreef n0ir het volgende:
Beter gewoon dat je de film op een usb stickje zet en die in je tv kan stoppen
Fijne doelgroep zit je inquote:
Hoezo is HDMI beter? Ik heb dan die balken van VLC steeds in beeldquote:Op zondag 5 mei 2013 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HDMI kabel blijft beter, maar streamen is natuurlijk veel cooler.
Nu met Samsung Allshare. Het is niet geweldig qua indexeren van nieuwe files maar ben nog zoekende. PS3 media server werkt ook.quote:
Kan ik ook. Alleen waarom zou je. Steeds die meuk transferren enzo. Doe dan een externe HDD meteenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:13 schreef n0ir het volgende:
Beter gewoon dat je de film op een usb stickje zet en die in je tv kan stoppen
geen srt subsquote:Op zondag 5 mei 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon met Windows Media Center streamen van je computer naar je xbox
Haha, ja, zitten ook leuke foto's tussen hoor. Maar deze vond ik wel apart. Ik vraag me af wat zon'n vrouw nu gedacht heeft toen ze deze kleren kocht, of toen ze deze kleding aantrok, de ochtend voorafgaand aan deze fotoquote:
5 natuurlijk. Ik maak ook sweaty goals dus jaquote:
Ze is wel lekker rond miss wat voor de op ?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, zitten ook leuke foto's tussen hoor. Maar deze vond ik wel apart. Ik vraag me af wat zon'n vrouw nu gedacht heeft toen ze deze kleren kocht, of toen ze deze kleding aantrok, de ochtend voorafgaand aan deze foto
[..]
5 natuurlijk. Ik maak ook sweaty goals dus ja
Zou ze zich ook afvragen of ze een dag later op Fok! zou staan waar een stel pubers haar belachelijk maakt? Post je eigen foto dan ook even, kunnen we daar ook even onze mening over ventileren...quote:Op zondag 5 mei 2013 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, zitten ook leuke foto's tussen hoor. Maar deze vond ik wel apart. Ik vraag me af wat zon'n vrouw nu gedacht heeft toen ze deze kleren kocht, of toen ze deze kleding aantrok, de ochtend voorafgaand aan deze foto
[..]
+1quote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou ze zich ook afvragen of ze een dag later op Fok! zou staan waar een stel pubers haar belachelijk maakt? Post je eigen foto dan ook even, kunnen we daar ook even onze mening over ventileren...
Ze zou je dankbaar zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou ze zich ook afvragen of ze een dag later op Fok! zou staan waar een stel pubers haar belachelijk maakt? Post je eigen foto dan ook even, kunnen we daar ook even onze mening over ventileren...
Alsof vrouwen dat niet doen. Die zijn nog veel erger. En denk dat ze best blij is met 5 sterrenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage dit heeft echt voor een omslag in me leven gezorgd ik kijk nu heel anders tegen dingen aanquote:
Banega heeft toch zon stoornis trait ?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een natte plek in mn broek
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage dit heeft echt voor een omslag in me leven gezorgd ik kijk nu heel anders tegen dingen aan
Wat vind jij niet al te duur?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand hier een goeie headset die niet al te duur is waarmee je ook goed commentary onder een video kan inspreken ?
Bij de The Following liepen de ondertitels niet goed. Ik heb toen de subs geript, alle tijden veranderd met subsync en toen meer gemerged met m'n MKV.quote:
werkt gewoon..quote:
zo veel moeitequote:Op zondag 5 mei 2013 01:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij de The Following liepen de ondertitels niet goed. Ik heb toen de subs geript, alle tijden veranderd met subsync en toen meer gemerged met m'n MKV.
Lekker met VLC afslepen en via HDMI naar m'n TV sturen.
Alles 1080p uiteraard.
oh hihiquote:
Allemaal met een Aquote:
Bron ?quote:Op zondag 5 mei 2013 02:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte supporters gaan niet heb ik gelezen
Nee, Allemaalquote:
tis wel true alleen slaat t nergens opquote:Op zondag 5 mei 2013 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit gewoon random te wat topics door te lezen. Kom ik dit tegen:
SEX / Het kutte gevoel over de porno, na het klaarkomen.
Jezus man.
Wel herkenbaarquote:Op zondag 5 mei 2013 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit gewoon random te wat topics door te lezen. Kom ik dit tegen:
Jezus man.
klotn dat is t AD die anti Johan zijn (excuus)quote:Op zondag 5 mei 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)Ajax-huldiging.dhtml
Wat slaat nergens op?quote:Op zondag 5 mei 2013 02:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
tis wel true alleen slaat t nergens op
Ja, sommige dingen des levens kun je beter niet uitschrijven of kenbaar maken naar de buitenwereld toequote:Op zondag 5 mei 2013 02:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit er met zo'n hoofdsommige posts te lezen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen des levens kun je beter niet uitschrijven of kenbaar maken naar de buitenwereld toe
Ohjee, als mijn ex ooit de dingen leest die ik over haar geschreven hebquote:Op zondag 5 mei 2013 02:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad.Stel dat iemand de link kan leggen tussen jouw en je FOK! account.
Klinkt alsof je zelf ook een aantal van deze dingen hebt meegemaakt, maakt me toch wel nieuwsgierig!quote:Op zondag 5 mei 2013 02:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen des levens kun je beter niet uitschrijven of kenbaar maken naar de buitenwereld toe
Haha, ik zit sowieso nu op de wifi van de werkgever, dus ik hou me even op de vlaktequote:Op zondag 5 mei 2013 02:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klinkt alsof je zelf ook een aantal van deze dingen hebt meegemaakt, maakt me toch wel nieuwsgierig!
Waarom post je steeds dat idiote team?quote:Op zondag 5 mei 2013 02:25 schreef Topiek het volgende:
Hiermee moet ik toch wel AS Roma en Barca/Juventus mee kunnen verslaan?
[ afbeelding ]
Mooi team!quote:Op zondag 5 mei 2013 02:25 schreef Topiek het volgende:
Hiermee moet ik toch wel AS Roma en Barca/Juventus mee kunnen verslaan?
[ afbeelding ]
Zodat ik nieuwe middenvelders en centrale verdedigers kan kopen.
Maar inderdaad, een beetje offline potjes spelen in deze fase is het slimste. Kun je daarna je elftal wat versterken, en evt voor de fitness nog een schaduwelftal maken.quote:
Sorry, maar ik moest hieraan denken.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, als mijn ex ooit de dingen leest die ik over haar geschreven hebDan ben ik inmiddels overleden denk ik.
quote:Op zondag 5 mei 2013 02:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest hieraan denken.![]()
[ afbeelding ]
Het is wel grappig dat ik Toefjes nu sterker associeer met het hoofd van Gert-Jan Verbeek, dan met Gert-Jan Verbeek zelf.quote:
Dat is toch de kracht van een UI kiezen en jezelf aan die UI houden. Ik associeer Gigi Ravelli nu ook met Timquote:Op zondag 5 mei 2013 02:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ik Toefjes nu sterker associeer met het hoofd van Gert-Jan Verbeek, dan met Gert-Jan Verbeek zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |