Ow, gezellig en knus! Keep me updated!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh binnenkort ben ik weer in leiden
Ik ben eergister naar Rotterdam geweest. Beetje rondkijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeey die erre erre erre.
Hoe gaat het daar, en hoe gaat het met je beoogde huisvesting?
Oooh wat snoezig! Hoeveel maanden nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben eergister naar Rotterdam geweest. Beetje rondkijken enzowas keileuk. Ik heb er zin in
3, 2 met wat gelukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh wat snoezig! Hoeveel maanden nog?
laag pitje, want examens enzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je fotografeerhobby?
Pinguins zijn koelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
Giraffen zijn leuk.Wat zijn jullie lievelingsdieren?
zoetwaternaaldenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
spinnnequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
JA OMGquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die zijn echt geweldigenneacampus ansorgii's
![]()
![]()
Jesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA OMG
Heb jij een aquarium ofzo?
oh diequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die zijn echt geweldigenneacampus ansorgii's
![]()
![]()
Visjes zijn opzich wel tof maar ik verdiep me er niet inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Hypocriet het volgende:
maar niemand vindt zulke dingen leuk en zo dus ik blijf een forever alone vissenautist.
visquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Visjes zijn opzich wel tof maar ik verdiep me er niet in
word ik toch nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
als etsu blauw wordt posten er 4 mods hier
Etsu, mod?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
je weet t niet he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom heb je met die gedachte in je achterhoofd dan alsnog gesolliciteerd
ik herken dit niet wat krijg ik nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
"Are you a mod or a rocker?"
"I'm a mocker."
Puntjes wie dit herkend.
een zuigzoenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik herken dit niet wat krijg ik nu
Wat is er mis met blauw?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Scene uit A Hard Day's Night.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik herken dit niet wat krijg ik nu
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
ik heb gesolliciteerd voor ONZ mod omg straks word ik blauw en dan ga ik als eerste banaanvraag voor jordy doen lief he
ik strijd voor jullie, broerders.
oh ik heb niet veel met ringo anyway so doesnt matterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scene uit A Hard Day's Night.
Ringo Starr
ik bekijk elke week jouw vissenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Hypocriet het volgende:
maar niemand vindt zulke dingen leuk en zo dus ik blijf een forever alone vissenautist.
Is een grappig ventje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik heb niet veel met ringo anyway so doesnt matter
paardehoofd in der bedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat wijf en de 2 kinderen slapen in het bed van mn pa en mn pa moet beneden slapen godverdomme
en dat terwijl dat wijf mn pa ooknog eens aan het lijntje houdt omdat ze een onzekere bitch is met problemen en mn pa beter kan
goddd ergenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |