quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohmy ik heb net echt hard zitten janken. En de rest hier was gewoon neutraal en stil en ik had echt dikke tranen over mijn wangen lopen. En daarna heb ik de kat geknuffeld. Ik moest echt janken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat einde was echt zo zielig. Ik dacht steeds: "Nee, dat doen ze niet.
". Dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef arachide. het volgende:
[..]Heb alleen het boek gelezen. Zijn van die momenten dat je zinnen opnieuw gaat lezen omdat je het niet gelooftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb alleen het boek gelezen. Zijn van die momenten dat je zinnen opnieuw gaat lezen omdat je het niet gelooft
Valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.
Mijn gebrek aan empathisch vermogen
Maar wel een lieve?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stiekem ben ik een soort van minipsychopaat.
ik ben toch liefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wel een lieve?
Of valt dat onder het kopje ''Contradictio in terminis''
nr/eequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wel een lieve?
Of valt dat onder het kopje ''Contradictio in terminis''
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.
Mijn gebrek aan empathisch vermogen
vooral slecht geschrevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.
het was ook niet geweldig neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |