SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind BG NIET LIEF!!!![]()
(ff kijken of dit gedelete wordt met een perma-ban)We're slowly approaching inevitable death.![]()
altijd leuk als je team gaat vechten tegen de enemy team als ze baronbuff hebben omdat ze niet een inner turret willen verliezen en dan keihard geaced worden... en dan de game verliezen. stonden al 4 dragons en een baron achter kwa goud laat ze die turrent dan ook maar hebben. maar nee hoor ze duiken er allemaal in..
wacht gewoon die baron buff af xD en probeer geen inhibitor tower te verliezen maar nee hoorI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Dat weet niemand zeker. Waarschijnlijk echt omdat riot meteen het topic met die informatie gesloten heeft met de afbeelding verwijdert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:29 schreef kensei het volgende:
Is die gun templar nou fan art, of afkomstig van Riot?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als je ergens gaat vechten kan het net zo goed bij een turret zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
altijd leuk als je team gaat vechten tegen de enemy team als ze baronbuff hebben omdat ze niet een inner turret willen verliezen en dan keihard geaced worden... en dan de game verliezen. stonden al 4 dragons en een baron achter kwa goud laat ze die turrent dan ook maar hebben. maar nee hoor ze duiken er allemaal in..
wacht gewoon die baron buff af xD en probeer geen inhibitor tower te verliezen maar nee hoorWe're slowly approaching inevitable death.![]()
jup maar wrm zou je een ace riskeren en de partij verliezenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je ergens gaat vechten kan het net zo goed bij een turret zijn.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Goede TT
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Kha'Zix echt easy mode LoL[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Snap niet hoe
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die is dood op lvl2? :/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ligt aan de situatie. Als alles gepushed is en je de inhibs niet verdedigt verlies je sowieso de game.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jup maar wrm zou je een ace riskeren en de partij verliezenWe're slowly approaching inevitable death.![]()
no shit..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als alles gepushed is en je de inhibs niet verdedigt verlies je sowieso de game.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
hij zei goeie lux,quote:
maar idd als lux haar lightbind mist is ze zo dood.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vierkantblokje op 04-05-2013 20:54:01 ]I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Je bedoelt een goede kha dodged[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Iemand hier de Lissandra heeft? HOE IS DIE DING[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
kakaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:52 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier de Lissandra heeft? HOE IS DIE DING![]()
Jouw mening telt niet Bronzie[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik vond xpeke er wel goed mee toen ik zijn stream zag in challanger. Dus het is sowieso viable.
----------
the rain man speelt echt alle champs. Volgens mij moet je alle champs gespeeld hebben voor diamond.
[ Bericht 24% gewijzigd door dustbrain op 04-05-2013 22:27:53 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Kvind em wel een baasje, alleen zijn stream is zo saai en kaal. Muziek erbij zou wonderend doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef dustbrain het volgende:
Ik vond xpeke er wel goed mee toen ik zijn stream zag in challanger. Dus het is sowieso viable.
----------
the rain man speelt echt alle champs. Volgens mij moet je alle champs gespeeld hebben voor diamond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: