quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef MartiniNL het volgende:
Crosspost, happy met mn florals
[ afbeelding ]
American Apparel een optie? Ik vind de shirts van norse en lvc wel fijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef doo. het volgende:
Vandaag shoppingdagje gehad in DH, niks gekocht.
Chick wel nog die roshe metrics gekocht. Stonden in RL echt tof, zal binnenkort foto'tje posten.
Waar kan ik trouwens voor betaalbare prijs shortsleeve tees kopen? Houdt wel van basic, rustig wit/creme/zwart, iets dikkere stof of juist dun katoen. Fit beetje loose.
Manus had helaas die FTC Dunks nog niet, was wel benieuwd hoe ze waren IRL.
Nu de bbq aangooien, cheers (longstory)
Misschien Fittz?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef doo. het volgende:
Vandaag shoppingdagje gehad in DH, niks gekocht.
Chick wel nog die roshe metrics gekocht. Stonden in RL echt tof, zal binnenkort foto'tje posten.
Waar kan ik trouwens voor betaalbare prijs shortsleeve tees kopen? Houdt wel van basic, rustig wit/creme/zwart, iets dikkere stof of juist dun katoen. Fit beetje loose.
Manus had helaas die FTC Dunks nog niet, was wel benieuwd hoe ze waren IRL.
Nu de bbq aangooien, cheers (longstory)
Ooit een iPad besteld via http://www.gamesforcanada.com/main-page.phpquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Mgolovic het volgende:
Iemand een idee hoe ik voor een fatsoenlijke prijs US Converse All Stars (custom) naar Nederland kan laten shippen? Ze kosten daar 75 dollar, maar met zo'n tussenpersoon komen ze op 122 Euro, ex BTW ook nog. Verzenden naar Canada was ook nog een optie geweest aangezien daar familie woont en er deze zomer een NL delegatie heen gaat, maar dat doet Converse dus ook niet.
Nog niet te koop in NY. Niet echt geshopt, lange wandeling gemaakt richting Williamsburg (Brooklyn) via de Highline, Meatpacking, SoHo, etc. Kwamen toch langs Kith en ben even gestopt bij Supreme (bijna leeg inmiddels). Heel snel langs 21 Mercer gelopen, hadden veel Gyakusou liggen, maar vind dit jaar alles wat minder interessant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Uitverkocht zeker? Toch nog een klein shop tripje voor jezelf weten te maken?
Norse, maar is niet echt heel cheap. Alan Red heeft vaak op meerdere plekken prima aanbiedingen, en is meer dan prima. Cold Method is ook prima voor die zooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
American Apparel een optie? Ik vind de shirts van norse en lvc wel fijn.
.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Doordat het hier en daar al gelekt is..
Bricks & Mortars pack komen september.
Goede kleur paars ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:19 schreef Atta-boy het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!
Elke dag wivahs posten we in this
[ link | afbeelding ]
Met dank aan vault nog, als deze een goede shape had was ie kneiterhard. Jammer van de klompshape.
Hebben hebben. Ik hoop echt dat ik een paartje kan bemachtigen.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Doordat het hier en daar al gelekt is..
Bricks & Mortars pack komen september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |