Die zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Bajskorv het volgende:
Dan was ik wel voor de Persol foldables gegaan. Dingen zijn snel 300e, lagen daar voor 75e. Kan ik ook een stuk meer van in mijn koffer proppen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
Morgen pick up foto. Kleine spoiler:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Divje het volgende:
Raised by Wolves 5-panels bij Cali![]()
http://caliroots.com/caliroots/search.asp?manuid=624
[ afbeelding ]Verleidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Afschuwelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Modus het volgende:
Volgens mij wilde iemand hier de OG AM1s of 90s voor minder dan retail, Frontrunner heeft de 90s voor 100. http://www.frontrunner.nl(...)_wit-rood_12699.html
Dat ding is nog erger dan een wolvenshirtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
wutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Er zit meeuw op mijn suede air max ones. Schepte vandaag dat beest vol met mijn auto, ongelofelijke rotzooi gaf het. Snel gestopt en maar met zo'n wissertje het ergste van de ruiten en lampen afgepoetst valt er net zo'n stuk meeuw op mijn schoenen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Er zit meeuw op mijn suede air max ones. Schepte vandaag dat beest vol met mijn auto, ongelofelijke rotzooi gaf het. Snel gestopt en maar met zo'n wissertje het ergste van de ruiten en lampen afgepoetst valt er net zo'n stuk meeuw op mijn schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |