SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Eens zien of Roy zoiets morgen wil dragen!!quote:
Vast niet, hij doet al zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of Roy zoiets morgen wil dragen!!![]()
Hij kan toch niet drinken dan![]()
En nu ga ik verder in mn boek
Met jou?quote:
Is een leenmotorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je met je motor gedaan klapjosti
Dafuqquote:
Geen zin om te koken. Er wordt al friet gehaaldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je nog boodschappen doen of heb je keuze uit spul wat al in huis is?
Vraag het dan nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq
[..]
Geen zin om te koken. Er wordt al friet gehaald
Hey Royco heb je al zin in morgen ?quote:
neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag het dan niet
[..]
Hey Royco heb je al zin in morgen ?
Dat is nog steeds een soort van kokenquote:
Sorryquote:
Das mazzel hebbenquote:
Nou blijkbaar wel dus...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stom Feyenoord
Ze laten me in de steek.
Dit zou ons seizoen worden, kon niet misgaan.
ik begin het nu ook wel een beetje koud te krijgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een soort van koken
Plus het waait hard en geen zon meer.
[..]
SorryIk vroeg het voordat m'n ma het beslist had
Oh noesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin het nu ook wel een beetje koud te krijgen
Zo lekker in bad en dag gamen of GoT kijken
Volgend jaar kan het zeker niet mis gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das mazzel hebben
[..]
Nou blijkbaar wel dus...
Vervelend, volgend seizoen nieuwe rondes nieuwe kansen
heb je weer een nieuwe?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noes
In bad, me wantz
M'n mooie nieuwe motor al gezien?
M'n neefje is gescout voor Twentequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan het zeker niet mis gaan.
Ajax gaat helemaal leeg gekocht worden.
PSV, nou ja, daar hoeven we helemaal geen woorden aan vuil te maken natuurlijk.
Twente is helemaal de weg kwijt.
Dus dat gaat een mooi seizoen worden.
Uhu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu:
[ afbeelding ]wat is er gebeurd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
garantie toch nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met z'n allen
[..]
Voorpoot lek en nokkenasketting loopt aan/er tikt iets.
Maken we volgend seizoen weer de afspraak samen naar het kampioensfeest te gaan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan het zeker niet mis gaan.
Ajax gaat helemaal leeg gekocht worden.
PSV, nou ja, daar hoeven we helemaal geen woorden aan vuil te maken natuurlijk.
Twente is helemaal de weg kwijt.
Dus dat gaat een mooi seizoen worden.
Wie dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
sorry eerst heeft een klein meisje aandacht nodig
okquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maken we volgend seizoen weer de afspraak samen naar het kampioensfeest te gaan?
You sure?quote:
Ongeacht welke club kampioen wordt?quote:
Nee, wij worden kampioen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongeacht welke club kampioen wordt?
Dat zei je vorige jaar ook alquote:
Leg mij het verband tussen lekker wijf en kapotte wc eens uit aub!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, net de wc moeten repareren, maar helemaal geen lekker wijf die op me zat te wachten.
Ik hoor dat dergelijke situaties nog wel eens voorkomen in fictieverhalen op film.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij het verband tussen lekker wijf en kapotte wc eens uit aub!
Dat is toch alleen bij een kapotte/verstopte afvoer in de keuken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor dat dergelijke situaties nog wel eens voorkomen in fictieverhalen op film.
Lelijk gedrocht is hetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, heb me een partij koppijn gekregen van die motor. Heeft het windscherm precies zo staan dat alle wind in m'n bakkes kwam
Dat is als je bij een lekker wijf de wc gaat repareren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor dat dergelijke situaties nog wel eens voorkomen in fictieverhalen op film.
Oei, zoveel weet ik daar niet vanaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij een kapotte/verstopte afvoer in de keuken?
[..]
Lelijk gedrocht is het
Oh. Ik moet beter opletten dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is als je bij een lekker wijf de wc gaat repareren.
Ja, het is nooit dat er bij toverslag een lekker wijf in je huis zit omdat je aan het klussen bent he.quote:
Jemig, dat dacht ik altijd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is nooit dat er bij toverslag een lekker wijf in je huis zit omdat je aan het klussen bent he.
Je moet wel op locatie gaan klussen.
Huh wat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hyperventilerende overdrive!!![]()
Geweldig boek dit
Nee, hoofdpersoon in het boek beleeft een hyperventilerende overdrive!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh wat?
hyperventilerende overdrive? Door een boek?
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij een kapotte/verstopte afvoer in de keuken?
[..]
Lelijk gedrocht is het
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hyperventilerende overdrive!!![]()
Geweldig boek dit
* Viro fluistert iets over aardbei die erin moetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef -Engel- het volgende:
T zou trouwens toch geen choco zijneerder aardbeienmousse
Uhu, geen rondje tho. We gaan morgen brunchen en ik pak de fiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga jij morgen 25km fietsen?
Dat is in ieder geval best een aardige rondje
Aardbei erinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro fluistert iets over aardbei die erin moet
Ik heb net een vers gemaakte aardbeien smoothie opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb aardbeien, godverdomme wat zijn ze lekker
Kom eens brengen!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
jumjumjumquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat wel, mag weer lopen zonder krukken dus ik ben lekker bezigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aardbei erin
Hi Virohoe is het met je knie?
Ook lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb net een vers gemaakte aardbeien smoothie op
Dan zijn ze niet lekker meerquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, geen rondje tho. We gaan morgen brunchen en ik pak de fiets.
A dat is fijner jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat wel, mag weer lopen zonder krukken dus ik ben lekker bezig
Jup, meteen er weer af fietsen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekkeren goed idee ... bewegen en eten
Dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ding is wel vreselijk zuinig trouwens. Tank is 28L en kan je iets van 500km op rijden
In het hele jaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb het net eens uitgezocht ... toch ruim 34 km in totaal gefietst....
Ik was net gewend aan het verbruik van m'n VTR (die loopt 1:10, 14L tank), dus ik keek naar de benzinemeter en dacht "nu nog niet leeg?!"quote:
Je gunt me ook niks ook hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Dan zijn ze niet lekker meer
Zal best.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ding is rijd echt als een net geoliede naaimachine
Enig voordeeltje dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ding is wel vreselijk zuinig trouwens. Tank is 28L en kan je iets van 500km op rijden
Welk snelheid, wil ook wel uitmaken he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb het net eens uitgezocht ... toch ruim 34 km in totaal gefietst....
140km maar, damn dat is een kort bereik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was net gewend aan het verbruik van m'n VTR (die loopt 1:10, 14L tank), dus ik keek naar de benzinemeter en dacht "nu nog niet leeg?!"
Daar miepte ik 45 min geleden ff over.... volgens ma onzin... dus nee valt meequote:
Jawel hoor, maar ik denk dat als ze een uur zonder koeling zijn, ze niet lekker meer zijnquote:
Inderdaadquote:
Da's niet zo ver neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
140km maar, damn dat is een kort bereik.
Hmm... ongeveer 1,5 uur in totaal over gedaan ... heenweg had ik veel tegenwind .. terug ging relaxerquote:
ik heb een oud barrel en ik trap meestal in de 2de versnelling (soms een tijd in de 3de)quote:Ik trap 'm gemiddeld tot de 25 km/u en dat is inclusief verkeerslichten. Max rond de 31/32 km/u. Het is trouwens een mountainbike.
Pijn aan je kont, daar heb ik wel een oplossing voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar miepte ik 45 min geleden ff over.... volgens ma onzin... dus nee valt meeIk kon het laatste stuk zonder problemen blijven zitten dus ma had dit keer gelijk
Moet je elke rit tanken.quote:
Geen snelheidsmeter hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef -Engel- het volgende:
ik heb een oud barrel en ik trap meestal in de 2de versnelling (soms een tijd in de 3de)
Meerdere keren per dag ook al voorgekomenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pijn aan je kont, daar heb ik wel een oplossing voor.
[..]
Moet je elke rit tanken.
Ik denk niet.... dat ik jouw oplossing wil uitproberen.... daarbij .... ik heb er geen last meer vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Pijn aan je kont, daar heb ik wel een oplossing voor.
Ja, zoiets had ik gelezen van je eerste rit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag ook al voorgekomen
Voor de lange termijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk niet.... dat ik jouw oplossing wil uitproberen.... daarbij .... ik heb er geen last meer van
En hij wilde je gewoon liefdevol masseren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk niet.... dat ik jouw oplossing wil uitproberen.... daarbij .... ik heb er geen last meer van
Wat een grap.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij wilde je gewoon liefdevol masseren.
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik gelezen van je eerste rit.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij wilde je gewoon liefdevol masseren.
It never hurts to helpquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld broeder.
mmmm... daar zit wat inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar heb je wel een massage gehad.
quote:
Van alles en nog watquote:
Dat heb ik bij haar verjaardag al gedaanquote:
Ben je gek of zoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me af of fok straks down zal zijn?
Tevens hoi
uhm.... 2 min.. niet fokken kan prima....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me af of fok straks down zal zijn?
Tevens hoi
Heee Engel!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm.... 2 min.. niet fokken kan prima....
hoi koffie
Daar ga je geen website voor offline halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dodenherdenking? Vraag me af wat daar zo gek aan is
Dan gaat FOK! net als elk jaar op zwart jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dodenherdenking? Vraag me af wat daar zo gek aan is
Ik alleen de duitsersquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga je geen website voor offline halen.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! net als elk jaar op zwart ja
FOK! welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga je geen website voor offline halen.
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste Duitsers leven nog hoor
Dat waren ook mensenquote:
Tss ik vind het een mooi iets van FOK! respectvol, iets wat de meeste users idd niet zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Users kunnen zelf niet het respect op brengen om stil te zijn?
Hoaxquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat waren ook mensenal die ellende kwam trouwens door een Oostenrijkse kunstschilder
Aliensquote:
Jawel, een ander soort mensen dat wel maar toch mensenquote:
jawelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vergeten????
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee toch?
Dat wel ja, maar ik vind het ook als "juf/meester/papa/mama" overkomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss ik vind het een mooi iets van FOK! respectvol, iets wat de meeste users idd niet zijn
Doet me denken aan:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
altijd zo'n kutgedicht
(deze is dan nog wel prima)
oorlog doet pijn, en dat is niet fijn
deze was wel goed
Nee ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik vind het ook als "juf/meester/papa/mama" overkomen.
Is meiden van holland ook op zwart gegaan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik niet.
Net als dat alle Nederlandse zenders op zwart gaan of stilstaan bij de stilte. Hulde voor FOK! dat ze er ook aan meedoen
kapsalon halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoop dat er nog wat open is, want ik heb nog helemaal niet middag/avond gegeten.
Die hebben een speciale 2 minuten stiltequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is meiden van holland ook op zwart gegaan?
Ik weet niet of het daadwerkelijk ook zo was. Ik heb niet gerefreshed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik niet.
Net als dat alle Nederlandse zenders op zwart gaan of stilstaan bij de stilte. Hulde voor FOK! dat ze er ook aan meedoen
Als ze de mond vol heeft?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die hebben een speciale 2 minuten stilte
Moeders meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel
Ik ben naar de kuip volgende week
pff.....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
altijd zo'n kutgedicht
(deze is dan nog wel prima)
oorlog doet pijn, en dat is niet fijn
deze was wel goed
Geen idee. Die heb ik alleen op de tv in de slaapkamerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is meiden van holland ook op zwart gegaan?
deze was goed inderdaadquote:
Ze is weer zwangerquote:
en we weten allemaal waaromquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Die heb ik alleen op de tv in de slaapkamer
Faxie nog wezen kiten vandaag?quote:
Ik ben niet iedereen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet van iedereen een massage en ik heb geen zin om richting de Spa te gaan.
Oh gelukkig de wereld is niet klaar voor kleine Muhahaha'squote:
De supermarkt was dus dichtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoop dat er nog wat open is, want ik heb nog helemaal niet middag/avond gegeten.
Niet gekeken toen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze was goed inderdaad
maar die van vorig jaar was triest
hem?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou hem wel even royaal willen dippen ja.
Maak de pagina's niet nat hè.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga een uur in bad liggen, even lekker lezen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga een uur in bad liggen, even lekker lezen.
Dan fantaseer je er toch 1.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klopt.....
maar jij zou mij er geen geven
Ik ook 23 km gewandeld met tegenwind.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
Ow ik had voor de toets van het eerste blok een 10
ow, ik dacht naar Willyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hem verwijst naar mijn leuter gast...
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
Ow ik had voor de toets van het eerste blok een 10
Niet verbrand onderweg?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook 23 km gewandeld met tegenwind.
Ja nek een beetjequote:
Van wanneer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag van tot 11 uur geslapen, en toen van 2 tot 5 weer
Slaapkopquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag van tot 11 uur geslapen, en toen van 2 tot 5 weer
Valt wel mee doet (nog) geen pijnquote:
Omdat ik in de woonkamer ziggo heb met meer en leukere kanalenquote:
Zie het als een chill-out dagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwa, heel de dag geen zak gedaan
Die heb ik alquote:
Dat ik nu de deur uitstap met de zonnebril op mijn bakkesquote:
Dan moet ik eerst nog uitzoeken welke, dan moet ik er nog heen, daarna moet ik weer terug, slaap ik laat, morgen vroeg op voor voetbal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
film van half 10 haal je weldaar ga ik ook heen
ja met een beetje geluk kom je met blauwe plekken thuisquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen voetbalfan nee?
Ik weet niet of vak S een ruige is of niet
laterssssssssssssssssquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ik nu de deur uitstap met de zonnebril op mijn bakkes![]()
Jup, ik weet er alleen niet veel meer vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
Heb jij gister Parker nog gekeken Vin?
Ik ben hem nu aan het binnen halen.
Parker..... volgens mij heb ik die in de bioscoop gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
Heb jij gister Parker nog gekeken Vin?
Ik ben hem nu aan het binnen halen.
oquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met een beetje geluk kom je met blauwe plekken thuis
Heb ik die film niet samen met jou in de bios gezien?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, ik weet er alleen niet veel meer van
Maar het is Statham, dus sowieso waard om te kijken
Hebben wij die niet samen gekeken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Parker..... volgens mij heb ik die in de bioscoop gezien
Nou en, toen ik nog voetbalde zat ik in mijn elk weekend stappen periode.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog uitzoeken welke, dan moet ik er nog heen, daarna moet ik weer terug, slaap ik laat, morgen vroeg op voor voetbal.
Gaat 'm dus niet worden.
Godverquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die film niet samen met jou in de bios gezien?
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die film niet samen met jou in de bios gezien?
Nee, da's luiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wel ... ik zou deze hebben genomen >>>>
En nu ben je op dieetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, toen ik nog voetbalde zat ik in mijn elk weekend stappen periode.
Uurtje of 5 thuis, 8 uur er weer uit en lekker gaan ballen. Om 12 uur weer aan het bier in de kantine.
Tja, ik ben niet jouquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uurtje of 5 thuis, 8 uur er weer uit en lekker gaan ballen. Om 12 uur weer aan het bier in de kantine.
dat heb ik 3 keer gedaan, de derde keer viel tegenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je nu in de kroeg dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, dan had je nu in de kroeg gezeten.
Maar toen was ik 20 he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik 3 keer gedaan, de derde keer viel tegen
Ik doe het nooit meer
Ik ben 21.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toen was ik 20 he.
Ik denk dat ik het nu ook niet meer zou trekken.
Je ligt als een oude lul in bad om je krachten te sparen voor morgen!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, dan had je nu in de kroeg gezeten.
owja toen was je nog jongquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toen was ik 20 he.
Ik denk dat ik het nu ook niet meer zou trekken.
Meneer is ook net 6 dagen 21quote:
Liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |