Je deed op het begin zeker constant peaceful quest grinden en wachten op 500 candies, om er 10 te kopen en die te planten?quote:
ik speel een uurtje, dus echt grinden zat er nog niet in :p Gewoon al het geld van die kutkikker investerenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Je deed op het begin zeker constant peaceful quest grinden en wachten op 500 candies, om er 10 te kopen en die te planten?
Dat is niemand vooralsnog echt duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
Wat is de functie van alle candies opeten en ze op de grond gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Het geld van die kutkikker..?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ik speel een uurtje, dus echt grinden zat er nog niet in :p Gewoon al het geld van die kutkikker investeren
Swampy Swampquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:14 schreef aleco99 het volgende:
[..]
die in de swamp. Die geeft iets van 2000 ofzo, das voor mij nog keiveel
Die optie heb ik kennelijk nog nietquote:
Je vind een map in level 2 meen ik.quote:
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
hoe ver ben je? Ik kreeg die map op goblin mountain
jupquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?
Platinum is beterquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?
Ja, het duurt altijd lang....quote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef STING het volgende:
Ok thanks, dan ga ik wel ff douchen, op 1000 candies wachten duurt hier nog wel ff
10 seconden zou moeten werken, anders doe je iets anders verkeerdquote:Op zondag 5 mei 2013 11:32 schreef Stephanti het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet roeren in die ketel om een turtle potion te krijgen? Het lukt me maar niet...
Tijd is niet van belang.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:32 schreef Stephanti het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet roeren in die ketel om een turtle potion te krijgen? Het lukt me maar niet...
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Alfje het volgende:
Bravo !
You won
the game
You now have
all the
candies in
the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |