quote:
invulnarability potion, als die is uitgewerkt teleport en nog eens teleport en dan weer invulnarability, keer of 3 herhalenquote:
Simpelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:52 schreef aleco99 het volgende:
what is the only thing to go
beyond the limits of our
universe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:53 schreef Forbry het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruikte ook nog "seeds" ipv 2x teleport. Dan krijg je nog candies ook en je hebt zoveel tijd extra, dat je ook nog eventueel wat health potions kunt nuttigen enzo (als je iets te laat hebt ge-teleport bijvoorbeeld).quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Alfje het volgende:
[..]
invulnarability potion, als die is uitgewerkt teleport en nog eens teleport en dan weer invulnarability, keer of 3 herhalen
Ik weet niet wat er nu bij jou staat aangegeven, maar in het begin gaat het iig heel langzaam, later in het spel stukken sneller.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef aleco99 het volgende:
Maar je moet dus een uur wachten om je lollipops te krijgen van je farm?
Nee man. Gewoon zsm LP kopen met candies.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef aleco99 het volgende:
Maar je moet dus een uur wachten om je lollipops te krijgen van je farm?
ik speel nu pas ff hequote:Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon zsm LP kopen met candies.
Zorg dat je op 18000 planted komt.
Op een gegeven moment wordt dat 1 per minuut. En dan 1 per seconde.quote:
Dat laatste weet ik niet (BBS?)quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef STING het volgende:
Grappig, doet me somehow denken aan vroegere text-based browser RPG's
Of RPG's op BBS'en, voor degenen die dat nog meegemaakt hebben
Via de sorcerer.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:59 schreef aleco99 het volgende:
Hoe krijg je je candies p/m omhoog? alleen via de witch en dan absurde hoeveelheden lollys ertegenaan gooien?
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet (BBS?), dat laatste... ja, dat heb ik ook, al vind ik dit toch ook wel weer anders.
Tot op bepaalde hoogte dan hè:quote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt dat 1 per minuut. En dan 1 per seconde.
(ie. de meer LP je plant de meer je terug krijgt dus is altijd een goede investering).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Ahquote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.
Hier kon je dan soms ook spelletjes spelen, waaronder RPG's
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte dan hè:Rond 18000 planted ligt het maximum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik heb uren LOTR gespeeld in ascii vorm op een BBSquote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.
Hier kon je dan soms ook spelletjes spelen, waaronder RPG's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |