Ik dacht dat je een geintje maakte, maar ik zag het net ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg geen melding
<!-- You're looking at the source code, hm, cheater ! :-) -->
kreeg wel dit te zien in de code
als je candies.setCandiesPerSecond(9999000000)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar ik zag het net ook![]()
Nog niet gelukt trouwens. Krijg "ReferenceError: candies is not defined".
Wat is de code voor lollipops? :$quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)
dit doet mij denken aan Duke Nuke 'm 3d. Die config.ini file aanpassen om toch de camera's kapot te kunnen schieten enzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef edjuh18 het volgende:
muhahahha
kijk hoe snel
You have 1239900149203 candies!
seconden werk wat erg ik ben een cheater
candies.setCandiesPerSecond(99999999999999999999999999999999999999999999999999999999)
Paar keer klikken, krijg je candiesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand of die "boom" naast je lollipop farm iets doet? Ding verandert als je er op klikt...
Hm, op een gegeven moment staat er 'c n d' en dat staat ook op die scroll rechts onder naast dat mannetje. Wie weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand of die "boom" naast je lollipop farm iets doet? Ding verandert als je er op klikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb iets ergens iets gelezen met computer missie developer en dat je ze terug kon krijgen ofzo. maar ik kan het a niet terug vinden en b dus niet weten of het kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand al wat candy's op de grond gooien doet?
Ik heb het topic geopend. Was mijn eerste hier, want post nog niet zo lang op FOK! Heb al even gekeken, maar zag zo geen mogelijkheid, (hoe) kan ik de titel nog aanpassen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef edjuh18 het volgende:
Misschien handig om spoiler alert in de titel te zetten van dezem topique.
volgens mij kan je binnen zoveel uur wijzigen, als je abo hebt langer. Anders zou eventueel een liev Modje het moeten doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend. Was mijn eerste hier, want post nog niet zo lang op FOK! Heb al even gekeken, maar zag zo geen mogelijkheid, (hoe) kan ik de titel nog aanpassen?
Heb de OP al wel aangepast!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
volgens mij kan je binnen zoveel uur wijzigen, als je abo hebt langer. Anders zou eventueel een liev Modje het moeten doen.
doe es een usericon want zo herkent niemand je.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb de OP al wel aangepast!
Nah, voorlopig nog geen zin om UI te "kiezen". Komt nog wel eens een keer
Ik ben de enige nu hier zonder UI, dus op zich best herkenbaarquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben de enige nu hier zonder UI, dus op zich best herkenbaar
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef Forbry het volgende:
O.k. nu heb ik 'm. Via de link in het berichtje op basis waarvan dit topic is geopend kan ik de candies per second wel aanpassen met "element inspecteren". Ik ben dit spel echter aan het spelen via een andere site, waar dat dus niet lukt. Ik wil graag overstappen naar http://candies.aniwey.net/ maar ik zie geen mogelijkheid om mijn code/naam (van mijn laatste) save in te voeren (alleen het knopje "save" zelf en als ik daarop druk krijg ik wel een nieuwe code/naam, maar daar heb ik dus niks aan).
vergeet niet te savenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:42 schreef Alfje het volgende:
http://candies.aniwey.net/index.php?pass=
en daaar je passwd achter zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |