Waarschijnlijk niet. Heb 51009 lollies op me farm maar nog steeds 100 lp/sec.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Production : 100 lp/sec kan het niet hoger?
Door middel van een speciaal type potion en een speciale quest kan je het in 1 klap omhoog rammen naar 300 lp/secquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef zwartja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Heb 51009 lollies op me farm maar nog steeds 100 lp/sec.
heb de chocolate sword kon hem niet meer upgradenquote:
ik heb toen nog een potion gedaan erover en toen had ik een summoning ding ofzo, bij sommige enemy's spawnt er een orc of een sterker iets naarmate level wapen en die helpt een boel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb de chocolate sword kon hem niet meer upgraden
Jezus, waar houdt dit spel opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Adam666 het volgende:
[..]
Door middel van een speciaal type potion en een speciale quest kan je het in 1 klap omhoog rammen naar 300 lp/sec
Ja maar Google gebruiken vind ik vals spelen eigenlijk.. Beter alles zelf uitvinden! Moelijk maar des te leuker als je het dan eindelijk lukt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef Adam666 het volgende:
[..]
Google is je vriend, er schijnen zelfs meerdere manieren voor te zijn.
hier 300 lollipop. Option 3 is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij is het gelukt door health potions te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
The Whale.
HP : 0/151 | VERSUS | HP : 4/100
krijg hem maar niet neer
Wel op andere manieren, die edjuh18 net (in een spoiler) heeft aangegeven. Je kunt het vanaf 100 lp/sec echter niet meer verhogen door meer lollipops te planten (dus alleen maar zonde als je daar toch mee door blijft gaan).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Production : 100 lp/sec kan het niet hoger?
Oefening baart kunst. Langzaam kruip je omhoog omdat je steeds sterker wordt door shit te kopen etc. Maar nee, ik kan die info nu ook niet meer lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:28 schreef Forbry het volgende:
Iemand tips voor (het begin van) Hell? Ik ben steeds binnen no-time dood...
Jammer aan dit spel vind ik wel dat je de quest niet kunt vertragen. Zodra je die boots hebt gaat het wel erg snel. Wel juist fijn als je er toch doorheen wilt/kunt jagen, maar niet als je echt een bepaalde tactiek wil toepassen. Ik kan die info van de vijanden steeds amper lezen, zo snel als het gaat... jullie wel?
Misschien candies eten voor meer HP en/of of je zwaard een level verhogen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
The Whale.
HP : 0/151 | VERSUS | HP : 4/100
krijg hem maar niet neer
sword of life lv2 dat werkte goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Misschien candies eten voor meer HP en/of of je zwaard een level verhogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |