Let op: Dit topic bevat spoilers!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 @ 13:38 schreef Forbry het volgende:
Het eerste wat ik dacht: "Dit is zeker een geintje ofzo, wat is dit voor doms?".
Maar je moet ff geluld hebben idd.
Inmiddels vind ik het hartstikke leuk, dus bedankt voor de tip!![]()
Op dit moment moet ik de draak nog zien te verslaan (Castle's keep).
Nadeel van dit spelletje: Wel enorm verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Forbry op 04-05-2013 17:43:08 ]Tails tell tales
Hieltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef cherrycoke het volgende:
hielt mij toch een hele 5 seconden bezig
Ik zit op het moment op 324 HP en heb 118315 candies gegeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 @ 17:17 schreef zwartja het volgende:
[..]
Heb net al me candies opgegeten. Dat was de enige optie, eerst kon je er ook tien eten volgens mij. Heb dus net 29606 candies gegeten en me HP is van 111 naar 229 gegaan.
Je gaat toch door met het spelletje?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef cherrycoke het volgende:
You currently have a wooden sword.
You're tired. You have to wait before doing another quest. Waiting time : 190
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Kut hè. Ook al wel een (paar?) keer gehad. Save nu echt heel vaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
ik klikte op close all tabs zonder save
Denk dat 5 van alles voor mij wel ongeveer genoeg was, weet het niet zeker. Je zal het moeten uitproberen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef Spoons het volgende:
wat heb je precies voor de draak nodig? 5 teleport, 5 seeds, 5 invul potions en wat health potions?
of minder/meer?
Ik heb voor de potions gekozen. Heb er op zich geen spijt van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Spoons het volgende:
ik ben lollipops aan het sparen, heb er nu 4 miljoen, en bij de wishing well kun je lollipops x8 wishen (tip, doe dat, en niet die potions!!) want dan heb ik 32 miljoen lollipops en kan ik alles dik upgraden, maar die x8 spell doe ik nog niet hoor, ik w8 nog ff totdat ik nog meer heb, mss bij 5 miljoen pas
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef Forbry het volgende:
Dat zo'n vreselijk simpel spelletje toch (nog steeds, in deze tijd) zo leuk kan zijn, verbaast me echt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |