Nou, weer een aftreksel?quote:Jokertje gaat trouwen met zijn allerliefste Shana. Maar niet voordat hij zijn laatste weken als vrijgezel samen met vrienden in Las Vegas viert!
Zijn maten Matsoe Matsoe, Sterretje en Ricardo ontvoeren Jokertje om hem het ultieme vrijgezellenfeest te bezorgen. Ja, en wat kan er mis gaan als je naaste vrienden je vrijgezellen regelen?
Jokertje's Jawoord, vanaf dinsdag 7 mei wekelijks om 20:30 uur bij RTL 5.
die wordt aankomende week uitgezonden toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef mjh487 het volgende:
Ik vond de 1e aflevering anders aardig leuk
Ja, maar je kan die van volgende week al zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
die wordt aankomende week uitgezonden toch?
Ik geloof dat die zooi van Barbie het beste bekeken programma is op RTL 5 zo ongeveer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt er nou naar programma's van die doorgesnoven debielen van Oh Oh Cherso?
Dat zegt waarschijnlijk vooral wat over de andere programma's op RTL 5.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat die zooi van Barbie het beste bekeken programma is op RTL 5 zo ongeveer.
Ook dat. Maar ergens snap ik het van de zender ook nog wel. Alles flopt daar en als je met een camera die Oh Oh Cherso figuren achterna gaat halen ze voor hun doen nog redelijke kijkcijfers tot op heden.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk vooral wat over de andere programma's op RTL 5.
Alle kwaliteit op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef tralalala het volgende:
Tegelijk met De Allerslechtste Echtgenoot Van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |