Wat nou als je gewoon lesbisch bent? Dan kan je toch net zoveel seks hebben voor het huwelijk als je wil?quote:
Maar ik ben geen Lesbische? En sex is sex. Of het nou met een man of vrouw is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wat nou als je gewoon lesbisch bent? Dan kan je toch net zoveel seks hebben voor het huwelijk als je wil?
Zeg ik toch ook niet? En ha, daar had ik je even, homoseksualiteit is verboden voor moslims dus hier val je al door de mand door daar niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Lesbische? En sex is sex. Of het nou met een man of vrouw is.
Dat weet ik. Maar ik zei er bewust niks over. Zo dom ben ik niet hoor Osuchi.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:48 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? En ha, daar had ik je even, homoseksualiteit is verboden voor moslims dus hier val je al door de mand door daar niets over te zeggen.
TS geilt op kutjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik zei er bewust niks over. Zo dom ben ik niet hoor Osuchi.
En ik heb persoonlijk niks tegen homoseksualiteit. Dat is tussen Allah Subhanallah wa taala en hun. Ik ben daar niet over om te oordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep it easy
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef 123eend het volgende:
Tel nr?
Ps:Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |