En die van de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie fokkers zijn wel gehaast zeg.
[..]
Dat heb jij juist!
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
Nou, Hallo! Ik ben Crip. Ik kom net van het marokko.nl forum. Op het m.nl forum heet ik Crippled.
En ik ben van Marokkaanse afkomst.
[..]
Dit vind ik helemaal mooi.
[..]
Dat geeft niet.
Nee ik heb geen fotoboek? Wat houd dat in.
Ja ik wou een ander icoontje maar de foto's waren allemaal te groot.
Kloontje van wat?
zal ik het maar zeggen dan. tits or gtfoquote:
Laat dat maar over aan de rest van Nederland. Dat is hun mening. Punt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die van de rest van Nederland
Nah.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die van de rest van Nederland
dan doe je het niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ik ga dit toch niet allemaal lezen?
Dag meneer de kloonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Laat dat maar over aan de rest van Nederland. Dat is hun mening. Punt.
Dan doe jij dat niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ik ga dit toch niet allemaal lezen?
Ik mag jou.quote:
Er zullen geen tits getoond worden. Worden ze opdringerig dan zal ik even laten weten dat ik bijt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zal ik het maar zeggen dan. tits or gtfo
quote:
Wacht hold up! -giechel-.quote:
Gelijk reclame makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou, Hallo! Ik ben Crip. Ik kom net van het marokko.nl forum. Op het m.nl forum heet ik Crippled.
En ik ben van Marokkaanse afkomst.
Ja dat is alsnog Halal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik kwam er achter dat ik een borrelnootje van 3 weken oud in mijn navel had. Zou ik die nog mogen eten als ik moslim was?
Spamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wacht hold up! -giechel-.
Ik word gezien als een Man en een Kloon. Ik snap jullie niet. lol.
Als jullie meer informatie willen kunnen jullie mijn profiel op marokko.nl bekijken.
http://forums.marokko.nl/member.php?u=307945
Hoi Crip. Ik heb een zerieuse vraag. Ik werk achter het station als bijbaantje, maar is dat wel halal?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wacht hold up! -giechel-.
Ik word gezien als een Man en een Kloon. Ik snap jullie niet. lol.
Als jullie meer informatie willen kunnen jullie mijn profiel op marokko.nl bekijken.
http://forums.marokko.nl/member.php?u=307945
Ewa zine.quote:
Ik mag jou heel erg.quote:
( . )( . ) Alsjeblieft!quote:
Als doggystyle in the picture komt lijkt mij dat niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hoi Crip. Ik heb een zerieuse vraag. Ik werk achter het station als bijbaantje, maar is dat wel halal?
Grgr
Jaaaa!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewa zine.
[..]
Ik mag jou heel erg.
[..]
( . )( . ) Alsjeblieft!
[..]
Als doggystyle in the picture komt lijkt mij dat niet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewa zine.
[..]
Ik mag jou heel erg.
[..]
( . )( . ) Alsjeblieft!
[..]
Als doggystyle in the picture komt lijkt mij dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |