Ja maar dat soort teksten krijg je natuurlijk wel. Als je kort en bondig wil lezen ga je naar nu.nl, op het examen krijg je langere meer diepgaande artikelen met het nodige taalgebruik erbij.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:54 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
zou ik nog niet ontevreden over zijn.
haat teksten die zo eentonig zijn met moeilijke woorden en dingen verwoord in 4 zinnen terwijl je ze ook in 1 zijn kan zetten, van die zinnen die 4dubbele ontkenningen geven waar het op neer komt dat het dus niet ontkennend is, als je snapt wat ik bedoel
weet ik maar als een paar teksten terug zie, zoals de vloek van het feminisme, zulke teksten vind ik oke, die zijn makkelijk te begrijpenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja maar dat soort teksten krijg je natuurlijk wel. Als je kort en bondig wil lezen ga je naar nu.nl, op het examen krijg je langere meer diepgaande artikelen met het nodige taalgebruik erbij.
Inderdaad, vooral als dat de samenvattingstekst wordt. Ik heb gemerkt dat ik bij saaie teksten heel slecht scoor, maar als de tekst me wat kan boeien dan opeens heel hoog.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets over kunst of cultuur, dat is de laatste jaren al zoveel geweest en daar val ik altijd van in slaap...
Denk juist iets met ontwikkelingssamenwerking.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:45 schreef kimm2013 het volgende:
niemand die weet wat een redenering op basis van nut is?
bytheway mensen gaan we gokken welke tekstonderwerp we krijgen?
ik gok op iets met bezuinigingen/politiek
Kom om 5 uur thuis en moet om 6 uur me klaar gaan maken voor m'n voorselecties van vanavond.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:39 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Hoezo geen tijd? Geen tijd tijdens je examens?
In de examenbundel staat het volgende:quote:Op maandag 13 mei 2013 10:45 schreef kimm2013 het volgende:
niemand die weet wat een redenering op basis van nut is?
bytheway mensen gaan we gokken welke tekstonderwerp we krijgen?
ik gok op iets met bezuinigingen/politiek
Waarvoor? Sport of uni of iets anders? Veel succes iig.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:04 schreef Push. het volgende:
[..]
Kom om 5 uur thuis en moet om 6 uur me klaar gaan maken voor m'n voorselecties van vanavond.
owke dus als het een positief gevolg heeft os het meestal een redenering of argument op basis van nutquote:Op maandag 13 mei 2013 11:04 schreef Miousana het volgende:
[..]
In de examenbundel staat het volgende:
nut of gewenste gevolg
Zo veel mogelijk landen moeten hun munt inwisselen voor de euro. Dat is gunstig voor het betalingsverkeer en zal de concurrentiepositie van Europa ten goede komen.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:06 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
owke dus als het een positief gevolg heeft os het meestal een redenering of argument op basis van nut
Auteur geloof ik wel, bron hoeft niet toch? Bron is gewoon hetzelfde als de titel?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:12 schreef CWAV het volgende:
De titel en 'Naar: bron' in de samenvatting, hoe zat het daar ook alweer mee: dat ze niet meetellen voor het aantal woorden weet ik, titel vermelden ook, maar de bron/auteur?
je schrijft op:quote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Auteur geloof ik wel, bron hoeft niet toch? Bron is gewoon hetzelfde als de titel?
Voetbal. Dankjequote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Waarvoor? Sport of uni of iets anders? Veel succes iig.
Thnx!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
je schrijft op:
'titel door auteur'
witregel(1of2?)
samenvatting
(aantal woorden)
Dat is echt voor idioten. Klaag gewoon als er echt wat te klagen is, anders wordt t niet meer serieus genomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:28 schreef kimm2013 het volgende:
mensen gaan we weer massaal laks inschakelen net als vorig jaar haha
waar maak je uit op dat ik wil klagen over onzinnige dingen?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:31 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat is echt voor idioten. Klaag gewoon als er echt wat te klagen is, anders wordt t niet meer serieus genomen.
Jij zegt: 'mensen gaan we weer massaal laks inschakelen net als vorig jaar haha'.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:34 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
waar maak je uit op dat ik wil klagen over onzinnige dingen?
als er niks aan de hand is ga ik ook niet klagen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |