Sowieso maar zodra ik het miljoen heb ben ik ook weer wegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ok, als je een miljoen zou krijgen, puur hypotetisch, om illegaal met een volwassen doch zeer knappe man te daten zou je dat dan doen.
maak je overigns maar geen zorgen ik heb geen miljoen ik ben ook wel knap maar volgens velen onvolwassen.
dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:16 schreef Osuchi het volgende:
[..]Waarom reageer ik hier eigenlijk nog op?
Ik draag wel degelijk kleding maar ik vind dat nou niet echt een interessant genoeg onderwerp om uitgebreid te gaan zitten besprekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef slangpie het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet
en beantwoord je me andere post ook nog ff?
Goldigger, ik had meer romance verwachtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Sowieso maar zodra ik het miljoen heb ben ik ook weer weg
Dat miljoen ga ik natuurlijk gebruiken om de persoon waar ik wel van hou volledig in de watten te leggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goldigger, ik had meer romance verwacht
* destrovel meldtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat miljoen ga ik natuurlijk gebruiken om de persoon waar ik wel van hou volledig in de watten te leggen.
Je gaat wel heel snel hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Schatje
Ken je mij nog? Ik ben 18, zullen we daten?
Inderdaad. Eerst vraag je om d'r hyvesquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat miljoen ga ik natuurlijk gebruiken om de persoon waar ik wel van hou volledig in de watten te leggen.
mij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat is dit toch mafkeesjequote:Op maandag 6 mei 2013 01:44 schreef Martin-Ssempa het volgende:
waarom niet gewoon een nieuwe account aanmaken?
En op Twitter: https://twitter.com/Roomboterboy69quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Penisbaard leeft voort in de harten van de fokkers. RIP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |