Dan is je systeem bezig met het uitvoeren van een complex proces wat vele van het systeem vraagt. Dat kan dus net zo goed het virus zijn wat een schadelijk proces uitvoert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Huh maar hij doet het nog gewoon hoor, krijg alleen soms een zandlopertje in beeld.
Schadelijke software blijft juist stilletjes op de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Huh maar hij doet het nog gewoon hoor, krijg alleen soms een zandlopertje in beeld.
Even afspoelen onder de douche helpt vaak welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:36 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
World of Warcraft.
Nu start mijn computer steeds opnieuw op![]()
Kan ik mn computer nu wel weggooien?
Nog niksquote:
Haha een computer kan daar toch helemaal niet tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even afspoelen onder de douche helpt vaak wel
Koop het in de winkel of zo. Dat is de les.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:03 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nog niksHij blijft opnieuw opstarten. En ik weet ook nog steeds niet hoe ik dat spel moet installeren.
Ok.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop het in de winkel of zo. Dat is de les.
Dus je dacht het zomaar even gratis iets te downloaden wat illegaal is? En wat als je het dan had, hoe had je dan op de server van World Of Warcraft gekomen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ok.Maar world of warcraft moet je toch elke maand betalen? Dat is zo duur. Nouja dan speel ik wel geen world of warcraft.
Ja maar hij start steeds opnieuw op. Ik kan niks op die computer nu.. soms doet die het een paar minuten. Eet dat virus mn stroom op ofzo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:12 schreef J.Appleseed het volgende:
Download MBAM en laat die eens zoeken... als dat nog lukt.
Geen resultaat? Windows opnieuw installeren. Vergeet je data niet te back-uppen... als dat nog lukt.
Ja maar hij start steeds opnieuw op. Ik kan niks op die computer nu.. soms doet die het een paar minuten. Eet dat virus mn stroom op ofzo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:15 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
en laat die eens zoeken... als dat nog lukt.
Geen resultaat? Windows opnieuw installeren. Vergeet je data niet te back-uppen... als dat nog lukt.
Zeer zeker. Zo print de printer aan mijn computer nu elke week 450 euro uit, echt fantastisch is dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:25 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Heeft het zin om knoflook in mijn computer te leggen?
Haha maar dat zie je toch dat het nepgeld is. Ik bedoel tegen dat virus.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeer zeker. Zo print de printer aan mijn computer nu elke week 450 euro uit, echt fantastisch is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |