Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
BoF heeft weer ze eigen server http://battlelog.battlefi(...)/Band-of-Fok-kers-1/ er draait nu alleen end game in over leg kunnen er andere maps toegevoegd worden hopelijk komen er een hoop mensen op anders zal die niet lang in de lucht zijn
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen. Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook. Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012 Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]
SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
godver hoere tyfus teering zooi.... 43/3 in tdm en dan... "Game disconnected: your connection to the server timed out." ben er langzaam echt klaar mee...
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
als ik niet online ben, kroodjebip heeft ook alle rechten in op de server dus hij zou ook kunnen kijken.
voor iedereen die de server online wilt houden kijk hier (http://www.gameservers.co(...)73da7060d6596632c028) ff of stuur mij een dm mijn eigen bijdrage zal voor 16 of 24 slots zijn de rest moet van anderen komen
Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef hiddit het volgende: als ik niet online ben, kroodjebip heeft ook alle rechten in op de server dus hij zou ook kunnen kijken.
voor iedereen die de server online wilt houden kijk hier (http://www.gameservers.co(...)73da7060d6596632c028) ff of stuur mij een dm mijn eigen bijdrage zal voor 16 of 24 slots zijn de rest moet van anderen komen
hij klapte er gister uit nadat hij eindelijk vol zat
hij klapte er gister uit nadat hij eindelijk vol zat
jaa ik las het ik kan er weinig aan doen en heb ook geen log om terug te lezen ofzo vanaaf ben ik in de buurt en kijk soms even mee dus ik hou het in de gaten
Op maandag 6 mei 2013 18:55 schreef Convict het volgende: battlelog slaat de helft ook niet op.. elk potje waar de server eruit vliegt word niet opgeslagen...
Dat komt omdat de server ook niks door kan geven dat het potje klaar is.
De servers doen nu al helemaal vaag... niemand heeft een rang elke server en elke ronde die je joint is je acc gereset dus kan je alles weer gaan unlocken
Op maandag 6 mei 2013 19:19 schreef Convict het volgende: De servers doen nu al helemaal vaag... niemand heeft een rang elke server en elke ronde die je joint is je acc gereset dus kan je alles weer gaan unlocken
Vreemd, ik heb alleen disconnects na elke ronde en worden de battlereports niet opgeslagen, XP etc etc komt er wel allemaal bij.
Wordt bij jullie iedereen de server uitgeknikkerd of echt alleen jij? Heb last van beide maar dat laatste ligt volgens mij aan een probleem van mijn kant.
Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef tralalala het volgende: Wordt bij jullie iedereen de server uitgeknikkerd of echt alleen jij? Heb last van beide maar dat laatste ligt volgens mij aan een probleem van mijn kant.
Iedereen, de servers restarten blijkbaar na elke ronde (ze zijn ook even weg uit Battlelog) ..
Krijg de ****** maar BF om de 5 min klapt het eruit... Stelletje klapjosti's daar bij EA.
Battlefield @Battlefield We will be restarting all Battlefield servers shortly. Multiplayer may be unavailable for up to 20 minutes on Xbox, PlayStation, and PC.
[ Bericht 49% gewijzigd door dennis3d op 08-05-2013 20:32:08 ]
Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Schalks. het volgende: Pas gekocht voor 30 euro met die actie. Tijden niet gegamed, valt me zwaar om m'n kd op 1 te houden.
Het begin is ook het meest lastige, je mist nog een hoop attachments ed. Wacht maar tot je in een jet stapt zonder flares
Kon vanmorgen nog aanloggen en werd af en toe gekicked. Nu wil aanloggen in het geheel niet meer lukken. Overigens valt er denk ik weinig te fixen aan serverkant als je continue requests krijgt.
Common sense is my super power. What's yours? Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
BF gaat helemaal cod op lees net het volgende bericht: Fans van BF hoeven zich geen zorgen te maken dat EA geen heil meer ziet in de game. EA heeft namelijk wat voorzorgs maatregelen getroffen en een aantal domeinnamen geregistreerd. In totaal zijn er acht nieuwe domeinnamen gekocht die duiden op 8 verschillende battlefield. De domeinnamen zijn BF13 to en met BF20. De domeinnamen tot en met BF9 had het bedrijf al: de andere nummer (10,11 en 12) zijn in handen van een externe partij wellicht gaat elk jaar een BF uitkomen en wordt de naam opgebouwd met het jaartal van uitgave (zoals veel sportspellen). Het is in ieder geval dat we nog enkele games in BF reeks mogen verwachten als het aan EA ligt.
Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef dennis3d het volgende: BF gaat helemaal cod op lees net het volgende bericht: Fans van BF hoeven zich geen zorgen te maken dat EA geen heil meer ziet in de game. EA heeft namelijk wat voorzorgs maatregelen getroffen en een aantal domeinnamen geregistreerd. In totaal zijn er acht nieuwe domeinnamen gekocht die duiden op 8 verschillende battlefield. De domeinnamen zijn BF13 to en met BF20. De domeinnamen tot en met BF9 had het bedrijf al: de andere nummer (10,11 en 12) zijn in handen van een externe partij wellicht gaat elk jaar een BF uitkomen en wordt de naam opgebouwd met het jaartal van uitgave (zoals veel sportspellen). Het is in ieder geval dat we nog enkele games in BF reeks mogen verwachten als het aan EA ligt.
Domeinnamen registreren doen ontwikkelaars en uitgevers zo vaak, en vaak gebeurt er dan ook niet eens iets mee. Waar maak je je druk om?
Domeinnamen registreren doen ontwikkelaars en uitgevers zo vaak, en vaak gebeurt er dan ook niet eens iets mee. Waar maak je je druk om?
Ze willen elk jaar een nieuwe brengen zoals EA doet met hun sport games. En met sport begrijp ik het wel maar met shooters niet.. Maarja wie zijn wij om er wat tegen te doen ?
Ze willen elk jaar een nieuwe brengen zoals EA doet met hun sport games. En met sport begrijp ik het wel maar met shooters niet.. Maarja wie zijn wij om er wat tegen te doen ?
Tsjah, bij CoD werkt het ook, dus waarom bij Battlefield niet? En anders koop je gewoon iedereen twee tot drie jaar een nieuwe BF, net als ik doe met FIFA, scheelt je ook weer geld
Tsjah, bij CoD werkt het ook, dus waarom bij Battlefield niet? En anders koop je gewoon iedereen twee tot drie jaar een nieuwe BF, net als ik doe met FIFA, scheelt je ook weer geld
Ja maarja ben en blijf BF spelen dus zal ze ongetwijfeld kopen....
Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Gummiebeer het volgende: En zo zat iedereen met iron scope en standaard begin wapen. Dat onderscheid de mannen weer van de meisjes.
Op vrijdag 10 mei 2013 13:21 schreef dennis3d het volgende: Echt te veel huil admins over servers.. Zeg tegen een lucky you en hij bant me.....
Standaard reacties als right en sure vinden ze ook vaak irritant genoeg om me voor te kicken... Maar een admin uitmaken voor mazzelaar zonder emoticon is vaak instant powertrip idd..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Standaard reacties als right en sure vinden ze ook vaak irritant genoeg om me voor te kicken... Maar een admin uitmaken voor mazzelaar zonder emoticon is vaak instant powertrip idd..
Yep wordt echt gek van het spel zelf ook... Als je in je jet op viper zit alleen maar stink kneuzjes met igla die door de ecm heen gaat..
Nu was het wel handig, we speelden op Metro hadden A en B bezet. Maar wij hadden een beacon op C, dus spawnde wij achter ze. Dat is een suppressor handiger op een hardcore server,.
Nu was het wel handig, we speelden op Metro hadden A en B bezet. Maar wij hadden een beacon op C, dus spawnde wij achter ze. Dat is een suppressor handiger op een hardcore server,.
eindelijk heb ik het gevonden: bf3 spelen zonder origin
Ga naar je directory van bf3 waar bf3.par staat upload het naar http://par.nofate.me/. Daarna wordt je nieuwe bf3.par file gedownload. Vervang je oude file door je nieuwe.
profit!
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
Ga naar je directory van bf3 waar bf3.par staat upload het naar http://par.nofate.me/. Daarna wordt je nieuwe bf3.par file gedownload. Vervang je oude file door je nieuwe.
Elke keer als ik een nieuw game doe, dan komt er een popup met origin. Daar heb ik niks aan en is alleen irritant. Ik moet het elke keer weer wegklikken.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
Elke keer als ik een nieuw game doe, dan komt er een popup met origin. Daar heb ik niks aan en is alleen irritant. Ik moet het elke keer weer wegklikken.
Oow, das vaag. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad.
Oow, das vaag. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad.
Na enkele dagen uptime en diverse malen BF3 opstarten helpt hier alleen het resetten, daarvoor is een slechte koppeling met origin waarschijnlijk de oorzaak. Je battlelog blijft kutten met het verbinding maken en geeft dan een bericht als "entering server" oid geven...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Na enkele dagen uptime en diverse malen BF3 opstarten helpt hier alleen het resetten, daarvoor is een slechte koppeling met origin waarschijnlijk de oorzaak. Je battlelog blijft kutten met het verbinding maken en geeft dan een bericht als "entering server" oid geven...
Heb een half jaar geleden voor het laatst gespeeld, daar zal het vast aan liggen
Nee hoor. Maar ik vind het gewoon gezanik, die kotssmileys. Speel het spel dan niet als je er zo'n hekel aan hebt.
V.
Ik speel het ook niet aangezien de game elke paar minuten crashed, of ik wordt gekicked omdat de game hangt voor 10 seconden en er een >500ms ping kick op de servers zit.
Ik ben een weekje met vakantie geweest, maar sinds vrijdag weer terug en amper problemen. 1 x schaatsende soldaatjes en een crash. Verder eigenlijk niks.
Maar voor zover ik weet is dat het gevolg van aanhoudende ddos-jes en niet van broddelwerk van de devs, afaik.
Joepie hebben we weer eens gezeik over dat V. gedoe... zucht....
En dan Dennis die zit te blaten dat iemand niet gewenst is in een topic, alsof hij een almachtige elitaire droplul is.... kan het nog lachwekkender....
En dan Dennis die zit te blaten dat iemand niet gewenst is in een topic, alsof hij een almachtige elitaire droplul is.... kan het nog lachwekkender....
Man jij heb het niet mee gemaakt hoe kut het spelen was en nog steeds half is want je moet eerst 2 keer proberen te joinen voordat hij echt joint dus hou aub even je mond man.
Ik hoop het, het zou ook beide defect kunnen zijn ... iig kom ik zo nu en dan op de schijf zodat ik iig een backup kan maken - ik heb ongeveer 200 Gb aan foto's
Ik hoop het, het zou ook beide defect kunnen zijn ... iig kom ik zo nu en dan op de schijf zodat ik iig een backup kan maken - ik heb ongeveer 200 Gb aan foto's
edit: volgens mij meer als alleen een update: We are currently experiencing a network disruption in our Amsterdam location. Clients may experience an inability to connect to services as a result. We are investigating the issue. Another update will be provided here once one becomes available.
Een hoop mislukte ook, maar ik schoot voorheen in RAW en dan zijn de fotootjes 30Mb per stuk .. dan gaat het wel hard. Maar goed, ik heb er nu een oude 80Gb schijf in hangen, W7 + BF3 = VOL!
Een hoop mislukte ook, maar ik schoot voorheen in RAW en dan zijn de fotootjes 30Mb per stuk .. dan gaat het wel hard. Maar goed, ik heb er nu een oude 80Gb schijf in hangen, W7 + BF3 = VOL!
Ik ga zo ff zoeken voor een SSD.
Ja die is gauw vol ja Maar ik ben er vandoor examen maken
Op dinsdag 14 mei 2013 15:37 schreef rubbels het volgende: Niemand anders die wil helpen om de server draaiende te houden? Hoeveel is er totaal eigenlijk voor nodig?
Ik ben ATM blut... Maar ik ga na men examens werken
Op dinsdag 14 mei 2013 15:37 schreef rubbels het volgende: Niemand anders die wil helpen om de server draaiende te houden? Hoeveel is er totaal eigenlijk voor nodig?
Moet te doen zijn om die server in de lucht te houden, als er betalende leden zijn.
Voor alsnog is de server vaak leeg, 16 of 24 is een betere oplossing atm upgraden kan altijd nog.
[..]
Prijs is ongeveer een euro per slot dus rond de ¤16~¤24
Ik stel, aangezien er weinig animo is om te betalen atm, voor om hem nu eerst 24 slots te maken. En had het ook al in een DM tegen hiddit gezegd, maar ik denk dat er meer mensen op zullen komen als we hem op normal zetten ipv hardcore
Als ie op normal gaat wil ik wel 5 euro per maand betalen (hardcore niet, want dat speel ik toch niet ) Vanaf de zomervakantie kom ik weer spelen, dus zou mooi zijn om dan een eigen servertje te hebben
Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef rubbels het volgende: Als ie op normal gaat wil ik wel 5 euro per maand betalen (hardcore niet, want dat speel ik toch niet ) Vanaf de zomervakantie kom ik weer spelen, dus zou mooi zijn om dan een eigen servertje te hebben
hij staat al weer op normaal met nu zoon 7 mensen er in dus gaat gelijk goed
hij staat al weer op normaal met nu zoon 7 mensen er in dus gaat gelijk goed
Het is te proberen, maar het blijft toch wel lastig. We hebben em iig helemaal vol gekregen met 64 man op HC (alleen was dat eenmalig, na de disconnect kwam niemand terug...).
Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef dennis3d het volgende: Soms is het zoon graf spel.... Op hardcore iemand 3 x moeten raken in zen hoofd voordat hij dood gaat..
Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef dennis3d het volgende: Soms is het zoon graf spel.... Op hardcore iemand 3 x moeten raken in zen hoofd voordat hij dood gaat..
Halve clips spot on op het bovenlijf waarbij het hoofd meer dan eens geraakt wordt: tegenstander loopt gewoon weg.
Jij steekt een millimeter je hoofd buiten dekking: kapot
FML.
We’re happy to announce the new dates for our upcoming double XP event in Battlefield 3! The new dates are May 23-27, with a total running time of 96 hours.
The online-access situation related to the denial-of-service attacks has been stabilized. The DICE team is continuing to keep a close eye on malicious activity and will continue to make adjustments as needed. In the meantime, we’re happy to announce the rescheduled dates for the BF3 double XP event! The new dates are May 23-27 with a total event running time of 96 hours. Thank you for your patience! /DICE Team
Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef KroodjeBip het volgende: We’re happy to announce the new dates for our upcoming double XP event in Battlefield 3! The new dates are May 23-27, with a total running time of 96 hours.
Mooi, dan ga ik voor lvl 100. Heb het al even niet meer gespeeld.
Wtf is Origin offline ofzo, hij wil me niet in battlelog inloggen, en krijg Origin alleen in offline modus opgestart...
Had het laatst ook eens, en toen moest ik uiteindelijk mn wachtwoord veranderen om het weer werkend te krijgen. Dat werkt nu ook niet door een technische storing ofzo.... zucht.
Op dinsdag 21 mei 2013 13:03 schreef VelitoX het volgende: Wtf is Origin offline ofzo, hij wil me niet in battlelog inloggen, en krijg Origin alleen in offline modus opgestart...
Had het laatst ook eens, en toen moest ik uiteindelijk mn wachtwoord veranderen om het weer werkend te krijgen. Dat werkt nu ook niet door een technische storing ofzo.... zucht.
Das wel erg, want je hebt ook geen andere games ofzo
en dat jets niet meer met 15 kmh kunnen overvliegen en gforce blackouts tijdens die boring dogfights klinkt allemaal te mooi dat dat er nooit van gaat komen
en dat jets niet meer met 15 kmh kunnen overvliegen en gforce blackouts tijdens die boring dogfights klinkt allemaal te mooi dat dat er nooit van gaat komen
In BF2 vond ik het zo mooi dat je loopings kon maken met je chopper en dat soort dingen om een TV missle te ontwijken
Op dinsdag 21 mei 2013 16:57 schreef Convict het volgende: word weer de hele tijd de server uit geknikkerd...Game disconnected: your connection to the server timed out.
Op dinsdag 21 mei 2013 16:57 schreef Convict het volgende: word weer de hele tijd de server uit geknikkerd...Game disconnected: your connection to the server timed out.
Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Martin-Ssempa het volgende: Het is belachelijk om te verwachten dat ze een nieuwe engine gaan ontwerpen als je fb3 nog kunt tweaken en verbeteren
Als er maar vooruitgang is vind ik alles prima. niet dat het cod achtig gaat worden iig...
CoD kent in theorie ook 'vooruitgang' t.o.v. vorige delen. Ik zie ook weinig verschil tussen BF3-->4 en MW2--->3.
Battlefield is al CoD-achtig In ieder geval het verkoopmodel. Zo'n grote leap als BF1--->2 en BF2--->3 hoef je in de komende jaren niet te verwachten, denk ik.
Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef dennis3d het volgende: Ik wil dat je in BF4 net zo kan vliegen als in BF2Desert Combat met je chopper
Ik wil vooral dat er weer echt vaardigheid nodig is voor die dingen.
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef ems. het volgende: CoD kent in theorie ook 'vooruitgang' t.o.v. vorige delen. Ik zie ook weinig verschil tussen BF3-->4 en MW2--->3.
Battlefield is al CoD-achtig In ieder geval het verkoopmodel. Zo'n grote leap als BF1--->2 en BF2--->3 hoef je in de komende jaren niet te verwachten, denk ik.
Aangezien er elk jaar een nieuw deel moet komen als ik het goed begrijp...
Ik hou niet zo van DLC-melkerij. Ik vind dat ik met Premium gewoon dubbel zoveel levels heb om in te knallen dus dat vind ik het nog wel waard, maar het melken om het melken... Nee dank je.
na wat gezoek denk ik toch bij i3D.net uitgekomen te zijn voor een server ze zijn goedkoop en over algemeen een goede naam en zijn gespecialiseerd in servers dan lijkt het mij wel goed te zitten 32 slots server kost 33,90 euro per maand
Op woensdag 22 mei 2013 12:08 schreef hiddit het volgende: na wat gezoek denk ik toch bij i3D.net uitgekomen te zijn voor een server ze zijn goedkoop en over algemeen een goede naam en zijn gespecialiseerd in servers dan lijkt het mij wel goed te zitten 32 slots server kost 33,90 euro per maand