Dikkie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dikkie chillings hier manq gister kaulo dronke &&' wiet lekka panga manq faka?!
die lijkt mij zo tofffffquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb je wel eens dat je een film wilt zien omdat je benieuwd bent maar m toch maar niet kijkt omdat hij fucking eng is
http://www.pathe.nl/film/17325/evil-dead
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik durf die trailer niet eens te kijken
meer dan salad fingers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind die trailer wel beetje disturbing
Kijk dan gewoon. Hij is vies, maar niet eng.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nu ben ik nog nieuwsgierig-er
Salad Fingers is gewoon tofquote:
dan ga ik die trailer niet kijken, nachtmerries ditdatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Salad Fingers is gewoon tof
Dus ja
watquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ga ik die trailer niet kijken, nachtmerries ditdat
klinkt als een slechte slasherquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb je wel eens dat je een film wilt zien omdat je benieuwd bent maar m toch maar niet kijkt omdat hij fucking eng is
http://www.pathe.nl/film/17325/evil-dead
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 22-04-2013 om 20:19:55Hartverwarmend, steun uit onverwachte hoek, ben onder de indruk.
reageer retweet
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon. Hij is vies, maar niet eng.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef Trollscience het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 22-04-2013 om 20:19:55Hartverwarmend, steun uit onverwachte hoek, ben onder de indruk. [ afbeelding ] reageer retweet
awhhhhquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan al niet eens normaal schapen tellen tegenwoordig
ik keek de trailer van The Ring en toen werd ik gebeld door iemand en diegene hing meteen weer opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last van
En dan nog die demonen documentaires die je voor de grap keek met je vriendinnen die ook traumatiserend zijn
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik keek de trailer van The Ring en toen werd ik gebeld door iemand en diegene hing meteen weer op
O, kijk dan maar niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last van
En dan nog die demonen documentaires die je voor de grap keek met je vriendinnen die ook traumatiserend zijn
Omgquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, kijk dan maar niet.Om trailer van REC. moest ik trouwens lachen.
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en allesquote:
Iedereen is verliefde op elkaar ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anime of echte films?
zoveel moeite om hun namen te onthouden bij battle royale
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen is verliefde op elkaar ook
Hoe oud was je toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en alles
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailerquote:
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik durf die trailer niet eens te kijken
Hoi hoi.quote:
Watjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailertoen ik die trailer keek was ik met vriendinnen en hadden we de laptop aan de andere kant van de kamer gezet
Is wel gaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vriendin van me, zegt dat ie tof is.
awwhhhh da's helemaal zieligquote:
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leuk
Ik kan me voorstellen als ze een serieuze remake van het eerste deel hebben dat het dan echt enorm eng is
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |