Slotjes deel jij niet uit. En meer aanbod? Ze laten je 25 euro betalen per jaar om je muziek in de cloud te houden. Nou sorry hoor maar dat is gewoon simpelweg gierig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Catch22- het volgende:
Android
Gratis downloaden is makkelijker
betalen lastiger
Ios
Meer aanbod
Makkelijker kopen
Slotje
Dat jij niet geïnteresseerd er in bent betekent niet dat het nutteloos is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kun je niks beters verzinnen? Dit is gewoon een nutteloze discussie
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van applequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef SGYENZO het volgende:
Ook is het niet zo afhankelijk van dat klote iTunes.
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Wat, korting met een iPad? Omg, cheap reclamestuntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik altijd met een van de 1e ipod nano'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucks
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van apple
Denk dat ik ook nog een Air erbij haal uiteindelijk. Daarbij weet je tenminste zeker dat het appeltje altijd zichtbaar is voor anderen. Bij een iPad is het lang niet altijd te zien. Zeker al niet als je het ding in de schuine stand van de smartcover op tafel hebt liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb allebei want ik ben geen pauper die maar 1 toestel kan betalen.
Wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |