PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ok ik verander hem zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Deze chick moet voor altijd blijven trouwens
Wordt ook zo saai hèquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Deze chick moet voor altijd blijven trouwens
-quote:
triplequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn One Direction fangirls dus.
Was jij degene die mij ook een verzoek had gestuurd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik sluit m maar af denk niet dat LitmanenAFCA nog een potje tegen me durft
Road to Messi/Ronaldo ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Is het wat om een Road to Glory te doen met eerst: Bronze team daarna een Silver en als laatste een Gold ?
of zal ik iets anders doen ?
Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was jij degene die mij ook een verzoek had gestuurd?
Als je echt bekend wilt worden op youtube moet je iets nieuws bedenken.. niet zomaar een of andere serie kopieeren.. sowieso is het moeilijker om bekend te worden nu. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met onbekende spellen als terraria (wat nu redelijk bekend is) en dan een fan base opbouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Is het wat om een Road to Glory te doen met eerst: Bronze team daarna een Silver en als laatste een Gold ?
of zal ik iets anders doen ?
Momentje...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pazzl
Misschien nog ff clubben als Mathijs online blijft?
raad hem lekker een nog verslavender spel dan fifa aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef quer het volgende:
[..]
Als je echt bekend wilt worden op youtube moet je iets nieuws bedenken.. niet zomaar een of andere serie kopieeren.. sowieso is het moeilijker om bekend te worden nu. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met onbekende spellen als terraria (wat nu redelijk bekend is) en dan een fan base opbouwen.
Nee moet wel iets met FIFA zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef quer het volgende:
[..]
Als je echt bekend wilt worden op youtube moet je iets nieuws bedenken.. niet zomaar een of andere serie kopieeren.. sowieso is het moeilijker om bekend te worden nu. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met onbekende spellen als terraria (wat nu redelijk bekend is) en dan een fan base opbouwen.
Zieke shitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
Dayum.Eindelijk klaar.
Sommige hebben het misschien al gezien. Je kunt je filter op WeFUT nu delen door op "Save Filter" te klikken. Kan best handig om bijvoorbeeld snel een overzicht van spelers op te slaan.
http://wefut.nl/database/filter/hide verbergt de filter bij het laden van de pagina.
Ik had wel iets nieuws bedacht maar ik wil niet dat het te bekend wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef quer het volgende:
[..]
verkoop het voor 3 miljoen coins aan Djeetjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel iets nieuws bedacht maar ik wil niet dat het te bekend wordt.
gta ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef quer het volgende:
verslavendste spelletjes allertijden:
Minecraft + alle expansions oa tekkit
Terraria
Word of warcraft (geen ervaring mee maar wel van gehoord)
Runescape ( ja ik weet het)
Fifa
Footballmanager
TF2
Gran turismo
CoD
Djeetje
Terraria heb ik me wel een tijdje mee vermaakt jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef quer het volgende:
verslavendste spelletjes allertijden:
Minecraft + alle expansions oa tekkit
Terraria
Word of warcraft (geen ervaring mee maar wel van gehoord)
Runescape ( ja ik weet het)
Fifa
Footballmanager
TF2
Gran turismo
CoD
Djeetje
ohja tuurlijk, mijn lijstje mist natuurlijk nog vele andere spellenquote:
Forza ook en Total war seriesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef quer het volgende:
[..]
ohja tuurlijk, mijn lijstje mist natuurlijk nog vele andere spellen
Total war rome!quote:
Medieval en Rome kapotgespeeld letterlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef quer het volgende:
[..]
Total war rome!![]()
Command and conquer, Red alert
fifa is oud teveel mensen met het zelfde idee. de "markt" is wel groot dus je hebt wel een redelijke kans.. maar verzin iets origineels volgende keer op de wcquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil wel wat met FIFA doen, maar moet wel iets nieuws zijn.
Road to ToTS ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil wel wat met FIFA doen, maar moet wel iets nieuws zijn.
Hij kan t proberen tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef quer het volgende:
[..]
fifa is oud teveel mensen met het zelfde idee. de "markt" is wel groot dus je hebt wel een redelijke kans.. maar verzin iets origineels volgende keer op de wc.
waarom proberen als je weet dat het geen positief resultaat zal opleveren?quote:
Wel als je mavo doe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
En boven gemiddeld engels spreken is een fucking must.. maar kom op dat is ook niet zo moeilijk als je spellen speelt lijkt mij
Waarom denk je dat niet op het moment dat je op invoeren drukt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
waarom proberen als je weet dat het geen positief resultaat zal opleveren?
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
waarom proberen als je weet dat het geen positief resultaat zal opleveren?
Omdat posten hier gratis is en ik mijn gedachtegang hier letterlijk as we speak neer 'klak'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niet op het moment dat je op invoeren drukt?
http://www.futhead.com/fifa/squads/search/yt-today/quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik kan een reviews maken van een heel team tot zo ver ik weet heeft nog niemand dat gedaan
Dat doet due flikker van een matt dus alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/search/yt-today/
dat vind ik niks.. 3 uur wachten op 1 gebouwquote:
maar via Futhead youtube squad review kan je een redelijke (1000 ~) fanbase mee opbouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat doet due flikker van een matt dus al
Tribalwars is veel meer man ik ben daar serieus verslaafd vroeger aan geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef quer het volgende:
[..]
dat vind ik niks.. 3 uur wachten op 1 gebouw. Geef mij maar travian.. maar dat heb ik 1 dag gespeeld en daarna dacht ik wat doe ik ?
ik ga het gewoon doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef quer het volgende:
[..]
maar via Futhead youtube squad review kan je een redelijke (1000 ~) fanbase mee opbouwen
Gewoon doen. Elke week van die week of van de week ervoor. Bijv Huntelaar, Goossens van deze weekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat doet due flikker van een matt dus al
Cijfers van ?quote:
Ik maak gewoon een team daar speel ik wat wedstrijden mee laat de hoogtepunten van de wedstrijden zien en geef uiteindelijk een review over het team en een top 3 van de beste spelers uit het team.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon doen. Elke week van die week of van de week ervoor. Bijv Huntelaar, Goossens van deze week
Je kan ook doen wie de beste IF van de week isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cijfers van ?
[..]
Ik maak gewoon een team daar speel ik wat wedstrijden mee laat de hoogtepunten van de wedstrijden zien en geef uiteindelijk een review over het team en een top 3 van de beste spelers uit het team.
ook doe ik dan 1 IF uit TOTW van die week
Ja maar dan moet je elke kopen en van elke een review geven etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je kan ook doen wie de beste IF van de week is
keihard nakken van andere youtubers en beetje omheen lullenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je elke kopen en van elke een review geven etc.
Dan doe je gewoon de NIFSquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je elke kopen en van elke een review geven etc.
Heb je ook camera?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe gewoon eerst een team maken met een IF van deze week daarvan geef ik een review
Welke IF doe je of gewoon random steedsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe gewoon eerst een team maken met een IF van deze week daarvan geef ik een review
Ik doe nu Osvaldo SIF en nog een weet alleen nog niet welkequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Welke IF doe je of gewoon random steeds
Thiago Silva.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe nu Osvaldo SIF en nog een weet alleen nog niet welke
Ik zie helemaal geen neger? En je bent zelf een homo die viel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mensen die fan van die neger zijn zijn homofiel.
Oh shiiiiitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen neger? En je bent zelf een homo die viel.
SIF Quagliariquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1121
Wie naast Osvaldo ? dit word het eerste team
ik dacht dat sif mertens goed wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
zo frustrerend slecht die sif mertensin 5 wedstrijden niet 1x opeen goede plek lopen, best knap
ik had een wellington (up) voor 2kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu mis ik ook nog een UP van Rhijn voor 400c #kutdag
50kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is hij tegenwoordig nog waard? En jij had toch maar 500c ofzo?
ga toch niet zo maveren gewoon doenquote:
Ik vond hem best goed anders.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
zo frustrerend slecht die sif mertensin 5 wedstrijden niet 1x opeen goede plek lopen, best knap
ik heb 'm in een hybrid met IF Milito en Palacio. Die drie wisselen continu van positie, heerlijk is dat juistquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
Palacio is echt baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb 'm in een hybrid met IF Milito en Palacio. Die drie wisselen continu van positie, heerlijk is dat juist
zal wel aan mij liggen danquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb 'm in een hybrid met IF Milito en Palacio. Die drie wisselen continu van positie, heerlijk is dat juist
Gewoon de hoogtepunten en dan t eind oordeel vellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
Hoeveel wedstrijden zal ik met elk team spelen ?
5 wedstrijden ?
Ja maar moet wel over een aantal wedstrijden he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gewoon de hoogtepunten en dan t eind oordeel vellen
Klopt en bij mindere spelers moet je beetje op zn top gears het slechte van hun of de blunders heel overdreven laten zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja maar moet wel over een aantal wedstrijden he.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/156554887
die blijf ik ook bazig vinden
gezien ja maar lijkt me echt zo nutteloos datquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit is ook leuk om te doen![]()
Die skill is wel bazig ja doe hem alleen niet heel vaak.
Je kan ook zon filmpje maken met steeds terugkerende dingen zoals blunder vd week ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit is ook leuk om te doen![]()
Die skill is wel bazig ja doe hem alleen niet heel vaak.
wel leuk voor de show, maar je kan er niks meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gezien ja maar lijkt me echt zo nutteloos dat
Thorben is jou beste vriend hoorde ik net?tquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je kan ook zon filmpje maken met steeds terugkerende dingen zoals blunder vd week ofzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Thorben is jou beste vriend hoorde ik net?t
Alleen spelers met Flair dacht ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Welke spelers kunnen nou een rabona? 4*, flair of allemaal ?
5 * skillsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Welke spelers kunnen nou een rabona? 4*, flair of allemaal ?
Edit: 5 star skills voor rabona fake, flair voor rabona crossquote:
Mijn hele skill run voor die voorzet zit er niet bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/156555347
hij zat er toch wel lekker in moet ik zeggen
ja die zal je toch zelf moeten uploadenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn hele skill run voor die voorzet zit er niet bij
Nee ui kap met maveren en onderneem actiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand wat leuke club namen voor ideeën ?
Delen wij ook mee met de winst die je in de toekomst gaat maken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
Hangover 96quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
Net hebben we 149 ideeen gegevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
Door jouquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Futwiz is trouwens gehackt, wefut 4 life
Daarom kwam Pascal dus ineens niet clubbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Futwiz is trouwens gehackt, wefut 4 life
gehackt en virus erop gegooid oidquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom kwam Pascal dus ineens niet clubben
Wat hebben ze gedaan?
E: oh gewoon offline gehaald
Sorry moet ik voortaan een bronvermelding erbij zetten voor jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
NIEUWE CUP INCOMING![]()
![]()
de spring classicZeer origineel. Maar de consumables worden hopelijk wel weer wat duurder daardoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
NIEUWE CUP INCOMING![]()
![]()
de spring classicLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Eerder goedkoper.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeer origineel. Maar de consumables worden hopelijk wel weer wat duurder daardoor.
Tot vandaag DS2.quote:
Zullen we over DS2 gaan praten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
gelukkig kunnen we over 1 min tenminste rustig fokken
Dan wordt het weer saai bedoel je.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
gelukkig kunnen we over 1 min tenminste rustig fokken
Ziet er lekker uit alleen ik vraag me af of Sting dit toestaatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee toch? Hij staat iig in de opDit mag toch?
Had je bij ronaldinho moeten doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze baas net tegen, ben hem maar gewoon neer gaan schoefelen zodat hij niet op goal kon schieten. Ik won uiteindelijk met 4-2
Nee ik speelde bagger maar die goal was welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet zo'n groot mondje omdat je een keer onterecht hebt gewonnen he
als er geen poezen te zien zijn dan mocht het volgens mijquote:
Ook geen lullen in neuzen ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:06 schreef quer het volgende:
[..]
als er geen poezen te zien zijn dan mocht het volgens mij
Zo'n beetje elke pagina heb je nu neer gezet dat je gewonnen heb. Heel goed hoor.quote:
geef hem pakkies danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke pagina heb je nu neer gezet dat je gewonnen heb. Heel goed hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke pagina heb je nu neer gezet dat je gewonnen heb. Heel goed hoor.
Hoe duur is hijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
4 goals met Alan in 30 min tegenstander quit. 3 games 11 goalsIn divisie 4 en 5
Met een strength van 70 of hoger zou hij zo OP zijn
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
4 goals met Alan in 30 min tegenstander quit. 3 games 11 goalsIn divisie 4 en 5
Met een strength van 70 of hoger zou hij zo OP zijn
70-85kquote:
Hoeveel potjes heb je met hem gespeeld?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
edit: oh divisie 4 en 5
Bij mij bakte hij er echt niets van
Stuk of 8 a 10.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
70-85k
[..]
Hoeveel potjes heb je met hem gespeeld?
SIF Hosiner is echt prut. Kan maar niet met hem scoren. Elke keer als ik wil schieten wordt de bal nog afgepakt ofzo, duurt allemaal zo lang met hem.
Hij is idd slap en zijn linker been is echt waardeloos. Maar met rechts knalt hij echt alles erin. Zijn eerste aanname is ook chill, net als zijn dribbelen. Hij heeft een lage acceleratie wat wel kut is. Hij kan goed koppen. M/M work rates zijn kut.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stuk of 8 a 10.
Hij kon gewoon vrij weinig..matige handelingssnelheid, finishing leek niet erg bijzonder, makkelijk van de bal gezet, niet erg wendbaar..matig gewoon. Hele team liep voor geen meter meer ineens.
Zeker. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
Heb denk ik al een aardig team:
[ afbeelding ]
"Autobuyerschandaal onthuld bij Freaknacht"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeker. Niks meer aan doen.
Tevens was ik net op TV bij freak nacht
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeker. Niks meer aan doen.
Tevens was ik net op TV bij freak nacht
ik faalde weer eens in de finalequote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:26 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen quit in die nieuwe cup joh..meteen 2x gewonnen, 6 quits
Jammer dat je die gold pack maar 1x krijgt.
Wel al aardig wat golds voor je eerste dag ja. Chemistry is wel echt belangrijk though..probeer zsm 100 chem te krijgen (en als het even kan alle individuele spelers op 9 chem). Dan kan je beter eerst wat goedkope spelers hebben en je dan pas richten op de rest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Troll fnie, ik vinnum mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 05:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM, ik heb straks een chick ontmoet die bij activision werkte (En ze zag er nog best fatsoenlijk uit) En nu heb ik een season pass geregeld.
Morgen mob of the dead?
Welkom!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich wel knap, ik versta daar nooit iets van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:04 schreef Zhano het volgende:
Mn buurman heeft echt een beroerde muzieksmaak. Hij luistert nu allemaal Nederlandse gangster rap ofzo en ik kan het letterlijk verstaan in mn slaapkamer.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zich wel knap, ik versta daar nooit iets van.
Hoe ben je op Djeetje gekomen?!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon origineel en past goed bij mijn YT acc.
Bril. Jant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
D en J zijn mijn initialen en daar eetje achter zetten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
D en J zijn mijn initialen en daar eetje achter zetten.
Zal je zo vriendelijk willen zijn mij niet te vergelijken met een feyenoorder ?quote:
Speel je PS3 of Xbox?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Nein nein nein!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn mij niet te vergelijken met een feyenoorder ?
Wat een held, wat een meesterbrein. Waarom profvoetballer worden als je de potentie hebt om een topuitvinder te worden.quote:
Ja ik denk dat ik het ga invoeren in de wet van Nederland dat zo iedereen zijn bijnaam word.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een held, wat een meesterbrein. Waarom profvoetballer worden als je de potentie hebt om een topuitvinder te worden.
Probeer het dan wel in goed Nederlands te formuleren. Lees je zin eens naquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ga invoeren in de wet van Nederland dat zo iedereen zijn bijnaam word.
#YOLOquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer het dan wel in goed Nederlands te formuleren. Lees je zin eens na
Wen er maar aan..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
Maar ik vind het niet leuk dat jullie me altijd pesten en haat hebben naar gingers.
Wquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:01 schreef GekkeCaspar het volgende:
Speel tegenwoordig met deze teams
Gangnam Style
[ afbeelding ]
Hopend op de legendarische IF Kim Shin Wook!
Down Under
[ afbeelding ]
Skeredivisie
[ afbeelding ]
En mijn budget gold team totdat de market crash gedaald is:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
196k binquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:18 schreef Ajacied7 het volgende:
SIF Benteke is maar 4k gedaald sinds gisteren
Allemaal stom, want futheadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:01 schreef GekkeCaspar het volgende:
Gangnam Style
[ afbeelding ]
Down Under
[ afbeelding ]
Skeredivisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Hardop lachen bij skeredivisiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:01 schreef GekkeCaspar het volgende:
Gangnam Style
[ afbeelding ]
Down Under
[ afbeelding ]
Skeredivisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
weet ik maar na tots gaan mijn coins naar dit team:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hardop lachen bij skeredivisiezijn voor de rest niet echt bijzondere teams
Dat ziet er al stukken beter uit! Maar heb jij wel eens gespeelt met veratti op cam? Ben wel benieuwd hoe hij daar is want ik wil hem ook daar gebruikenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:42 schreef GekkeCaspar het volgende:
[..]
weet ik maar na tots gaan mijn coins naar dit team:
[ afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval bronze teams als 1 van de weinige mensen hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hardop lachen bij skeredivisiezijn voor de rest niet echt bijzondere teams
Aight....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 05:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM, ik heb straks een chick ontmoet die bij activision werkte (En ze zag er nog best fatsoenlijk uit) En nu heb ik een season pass geregeld.
Morgen mob of the dead?
Ik moest lachen om de naamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval bronze teams als 1 van de weinige mensen hier.
If handanovic > IF marchettiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:42 schreef GekkeCaspar het volgende:
[..]
weet ik maar na tots gaan mijn coins naar dit team:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat ziet er al stukken beter uit! Maar heb jij wel eens gespeelt met veratti op cam? Ben wel benieuwd hoe hij daar is want ik wil hem ook daar gebruiken
Of ik maak zoiets met hem op cdm, maar dan met de drie tots spelers uiteraard!
http://wefut.nl/squad/1096
Ik heb nu el arabi op cam, ik vind hem daar heel goed maar hij is natuurlijk een ander type speler dan veratti, ik ga nog even kijken hoe ik dat team maakquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef GekkeCaspar het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Veratti op CAM werkte voor mij uitstekend niet dribbelaar als ronaldinho ofzo maar med/med workrates en uitstekende passing doen het daar toch goed Miccoli is trouwens ook echt een beest hoor!
hopelijk krijgt veratti een team of the season! misschien bij most improved? speelde altijd uitstekend als ik ergens een wedstrijd van psg zag
Di Natale zou daar perfect passen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
22 wedstrijden, 4 assists en 0 goals. Die gaat echt geen tots krijgen (staat ook niet bij de suggesties).
Ik snap ook niet waarom je Verrati daar neerzet, er zijn wel betere mogelijkheden.
Als je het over mijn team hebt.. Wie dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
22 wedstrijden, 4 assists en 0 goals. Die gaat echt geen tots krijgen (staat ook niet bij de suggesties).
Ik snap ook niet waarom je Verrati daar neerzet, er zijn wel betere mogelijkheden.
Nee, sorry, ging over dat team van Gekke nog iets (was misschien wat onduidelijk).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je het over mijn team hebt.. Wie dan?
Donequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jo, fix deze eens: http://wefut.nl/player/12297
Maar dat moet ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sure? Hij staat nog steeds bij de Saudi League bij mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |