OO DIT IS NIET DE SCquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de essentie van het topic nog niet helemaal
Ook niet met je vriend?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ik ga wel meedoen, maar ik kijk geen horror of thrillers
whut, hoezo?quote:
Te groot inlevingsvermogen. Ik kan echt nog maanden nachtmerries houden door een enge film te kijken:quote:
Da's best kutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Te groot inlevingsvermogen. Ik kan echt nog maanden nachtmerries houden door een enge film te kijken:
Nou zegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, en nu ga ik je noten voor slowchatten
Had gisteravond Haar naam was Sarah gekeken, snapte het eind niet helemaal, maar dat kan komen omdat ik een autist benquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
Om even terug te komen op die horrors en thrillers. Oorlogsfilms ga ik me ook niet aan wagen. Heb mezelf net echt hard voor lul gezet bij The Boy In The Striped Pyamas. Godver, wat moest ik janken.
Het was alleen maar geschreeuwquote:Op zondag 5 mei 2013 16:46 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Had gisteravond Haar naam was Sarah gekeken, snapte het eind niet helemaal, maar dat kan komen omdat ik een autist ben
Zo te zien wel maar we hebben nog een weekjequote:
Up heb ik ook nog niet gezien trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo te zien wel maar we hebben nog een weekje
Up nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Up heb ik ook nog niet gezien trouwens
Ik vond inception een veel grotere mindfuckquote:Op donderdag 9 mei 2013 05:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hey hey,
Ik volg JNG nu al een tijdje, en ik dacht laat ik zelf ook eens posten in dit beestachtige goeie (sub) forum.
Ik heb alle films van deze week al gezien:$, ik ga voor inception. En indd, the butterfly effect is de grootste mindfck van allemaal.
Kan iemand die weken en voor wanneer je wat gezien moet hebben, nog even verduidelijken? Sorry.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hey hey,
Ik volg JNG nu al een tijdje, en ik dacht laat ik zelf ook eens posten in dit beestachtige goeie (sub) forum.
Ik heb alle films van deze week al gezien:$, ik ga voor inception. En indd, the butterfly effect is de grootste mindfck van allemaal.
Kan iemand die weken en voor wanneer je wat gezien moet hebben, nog even verduidelijken? Sorry.
Doe je ook mee?quote:
Als ik tijd heb. Voor wanneer moet je nou die film hebben gezien?quote:
De poll duurt tot zaterdag 12:00, daarna is er dus een film gekozen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik tijd heb. Voor wanneer moet je nou die film hebben gezien?
ooh okequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef PvZ het volgende:
[..]
De poll duurt tot zaterdag 12:00, daarna is er dus een film gekozen.
Dan heb je een week de tijd om die film te kijken, en intussen is er een nieuwe poll denk ik.
preciesquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef PvZ het volgende:
[..]
De poll duurt tot zaterdag 12:00, daarna is er dus een film gekozen.
Dan heb je een week de tijd om die film te kijken, en intussen is er een nieuwe poll denk ik.
goedemiddag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
JNG / [JNG!filmclub] Welkom
Telkens als ik de OP wil updaten met de films komt er "database niet beschikbaar" te staan?
Blijkbaar kon Jordy ook niet veel postenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef PvZ het volgende:
[..]
goedemiddag.
have you tried turning it off and on again?
ja de zoekfunctie deed gister ook stomquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar kon Jordy ook niet veel posten
He he, ik begin het te snappen haha.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Nou deze week is er alleen de poll tot zaterdag 12:00. Tot de volgende zaterdag 12:00 kan je de film bekijken en mag je ook dingen posten over de film (als je wat verklapt doe dat dan in een spoiler)
Ondertussen gaat er ook een poll voor die week daarna.
Ben ik beetje duidelijk?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
He he, ik begin het te snappen haha.
Doe je goed Brownie:ja:D, you' re the best!
Een top idee, en ik doe mee(en dat rijmt:p)
Volgens mij heb ik hem al wel een stuk of 3x gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef LompeHork het volgende:
The Butterfly Effect gestemd, leuke film, tijd niet gezien ook.
Uit dat lijstje mijn absolute favoriet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem al wel een stuk of 3x gezienWel leuken film
Het Jason Statham fijn zijn hebben we gemeenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uit dat lijstje mijn absolute favoriet.
Inception is ook erg sterk, leuk bedacht ook maar nét niet naar mijn mening. The Green Mile is een redelijke zit en hoewel ik Stephen King liefhebber ben niet echt mijn ding. Up...tsja, ik kijk eigenlijk geen kinderfilms, dus die zou ik sowieso overslaan. Hoewel ik het dan wel zou kijken om m'n horizon te verbreden, ik ben zelf voornamelijk van de Horror/Thrillers en een leuke actiefilm zo nu en dan.
Ben je weer thuis?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp alleen geen neuk van de spoilersWat doen ze sowieso in de OP? stel je elke week uit die filmlijst 4 keuzemogelijkheden op?
En The Game en Fight Club zijn niet echt drama-filmsZeker The Game niet.
En Grease en Annie staan bij Crime
Ik ben net aangekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thriller:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja daarvan kan de TS de films kiezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp alleen geen neuk van de spoilersWat doen ze sowieso in de OP? stel je elke week uit die filmlijst 4 keuzemogelijkheden op?
En The Game en Fight Club zijn niet echt drama-filmsZeker The Game niet.
En Grease en Annie staan bij Crime
Omdat de OP kapot is.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |