SPOILER: FilmlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MusicalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DramaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CrimeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke film wil je volgende week zien?
Graag vier films maximaal in de poll
• Memento
• Shutter Island
• 21 & over
• Ted
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Film van deze week:
- Nog niet -
Veel kijkplezier!
[ Bericht 1% gewijzigd door LittleBrownie op 02-06-2013 13:17:16 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
The Green Mile en The Butterfly effect heb ik al gedownload, maar nog niet gezien.
Maar Up En Inception zijn wel must-watch eigenlijk.
EDIT: Ik stem voor Inception omdat Ellen Page
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Die Hork heeft ze dan ook even allemaal op DVD en Blu-Ray, DAAAMNNN
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En die heeft niet eens alle films erop hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die Hork heeft ze dan ook even allemaal op DVD en Blu-Ray, DAAAMNNN
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
dat magquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Wtf, die lijst.![]()
Ik doe deze week niet mee. Misschien volgende keer.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Beste. Topic. Ooit
Verkapte tvp, ik ben film kijken doei
Stem Butterfly Effect trouwens
[ Bericht 11% gewijzigd door EugeneKrabs op 03-05-2013 23:13:23 ]![]()
Leuk topic![]()
Films![]()
Die lijst![]()
Denk niet dat ik komende week veel tijd heb voor een film, maar als ik dan moet stemmen dan the Butterfly Effect.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
I knew itquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Leuk topic![]()
Films![]()
Die lijst![]()
Denk niet dat ik komende week veel tijd heb voor een film, maar als ik dan moet stemmen dan the Butterfly Effect.![]()
Is dit een nieuwe reeks, lijkt me wel leuk om mee te doen.
Vooral omdat Jong toch anders is dan de standaard film-topics![]()
Zeer toevallig vandaag Inception op Blu-Ray besteld, nog niet eerder gezien, dus daar maar op gestemd.Aer mea arena est![]()
Wanneer sluit de poll eigenlijk? Ik heb donderdag tijd
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Toffe film, zeer veel mind fucksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
Is dit een nieuwe reeks, lijkt me wel leuk om mee te doen.
Vooral omdat Jong toch anders is dan de standaard film-topics![]()
Zeer toevallig vandaag Inception op Blu-Ray besteld, nog niet eerder gezien, dus daar maar op gestemd.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Goeie film. Al moet ik Inception ook nog terugkijken. Maar als ik op vakantie ben heb ik geen zin om een `moeilijke'' film te kijken dus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Up is een mind-fuck?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe film, zeer veel mind fucks
Inception heb ik al een paar keer gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Goeie film. Al moet ik Inception ook nog terugkijken. Maar als ik op vakantie ben heb ik geen zin om een `moeilijke'' film te kijken dus
![]()
![]()
![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe film, zeer veel mind fucks
Poll sluit om volgende week zaterdag 12:00[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ohhh..dus je gaat pas de week erop de film kijken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je?
Poll sluit om volgende week zaterdag 12:00
Dan begint de reeks eigenlijk jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohhh..dus je gaat pas de week erop de film kijken?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
En dan moeten we hem die middag kijken of die week er op pas? En dan is meteen de volgende bekend?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je?
Poll sluit om volgende week zaterdag 12:00Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Tot volgende week zaterdag wordt er gestemd op de eerste film. Die week daarna dus kan je de film kijken tot zaterdag 12:00, ondertussen wordt er ook gestemd voor de 2e film.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan moeten we hem die middag kijken of die week er op pas? En dan is meteen de volgende bekend?
Beetje duidelijk?
Sowieso Fight Club als tweede film straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Inception heb ik al een paar keer gezien![]()
Sowieso mindfucksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Fight Club als tweede film straks![]()
Beste topic ooit trouwens![]()
je mag natuurlijk ook films aanraden
Als er genoeg films zijn voor die genre kunnen we idd ook een musicalpoll doen
Dat is best een vet idee trouwensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Als er genoeg films zijn voor die genre kunnen we idd ook een musicalpoll doengewoon telkens een genre doen ofzo. Ene keer musical, dan horror, dan comedy, dan thriller, dans, drama, roadmovie blabla
Anniequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Als er genoeg films zijn voor die genre kunnen we idd ook een musicalpoll doen
West Side Story
Grease
Cry Baby
Desnoods Sound of Music.![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan moet er wel een goede lijst zijn en ik heb niet zoveel films gekekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best een vet idee trouwensgewoon telkens een genre doen ofzo. Ene keer musical, dan horror, dan comedy, dan thriller, dans, drama, roadmovie blabla
Daar zijn wij voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er wel een goede lijst zijn en ik heb niet zoveel films gekeken
zou je de IMDB urls willen geven?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Annie
West Side Story
Grease
Cry Baby
Desnoods Sound of Music.![]()
Precies!quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zo is ie goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tot volgende week zaterdag wordt er gestemd op de eerste film. Die week daarna dus kan je de film kijken tot zaterdag 12:00, ondertussen wordt er ook gestemd voor de 2e film.
Beetje duidelijk?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Annie (1982)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zou je de IMDB urls willen geven?
West Side Story (1961)
Grease (1978)
Cry-Baby (1990)
The Sound of Music (1965) (deze lijkt mij overigens ontzettend kut)
En meer films, die ik toevallig (nog) een keertje wil zien.![]()
Edward Scissorhands (1990)
Into the Wild (2007)
The Nightmare Before Christmas (1993)
The Karate Kid (1984)
Happythankyoumoreplease (2010)![]()
Volgens mij begrijp jij de essentie van het topic nog niet helemaalquote:
Hier misschien inspiratie voor meer films. En overigens gewoon erg leuke filmpjes, vooral de eerste, voor de liefhebbers.
![]()
Wordt nog wat om die films in genres te verdelen..[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Tofffquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
Hier misschien inspiratie voor meer films. En overigens gewoon erg leuke filmpjes, vooral de eerste, voor de liefhebbers.
Heb jij zelf de 4 waaruit je mag kiezen uitgekozen LB?
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij zelf de 4 waaruit je mag kiezen uitgekozen LB?
Ja niks negatiefs hoorquote:maar vroeg me af hoe je op die films was gekomen
Jouw lijst + films die ik leuk vindquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niks negatiefs hoormaar vroeg me af hoe je op die films was gekomen
Fight Club (1999) - IMDb - Mindfuck/Drama
Moon (2009) - IMDb - Sci-Fi/Drama
Léon (1994) - IMDb - Crime/Drama/Thriller
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) - IMDb - Drama
Django Unchained (2012) - IMDb - Adventure/Crime/Drama
[ Bericht 8% gewijzigd door jordyqwerty op 04-05-2013 22:11:59 ]![]()
The Departed (2006) - IMDb - Crime/Thriller
American Beauty (1999) - IMDb - Drama
Taxi Driver (1976) - IMDb - Crime/Drama
Reservoir Dogs (1992) - IMDb - Crime/Thriller
Full Metal Jacket (1987) - IMDb - Drama/War
[ Bericht 6% gewijzigd door jordyqwerty op 04-05-2013 22:13:06 ]![]()
Groundhog Day (1993) - IMDb - Comedy/Drama/Fantasy
Shutter Island (2010) - IMDb - Mystery/Thriller
Seven Psychopaths (2012) - IMDb - Comedy/Crime
Ruby Sparks (2012) - IMDb - Comedy/Fantasy/Romance
Looper (2012) - IMDb - Action/Crime/Sci-Fi
Badlands (1973) - IMDb - Crime/Drama
Following (1998) - IMDb - Crime/Drama/Mystery
The Game (1997) - IMDb - Drama/Mystery/Thriller
Blue Valentine (2010) - IMDb - Drama/Romance
[ Bericht 9% gewijzigd door jordyqwerty op 04-05-2013 22:15:54 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: