geen idee, ik eet die troep nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zit daar nou écht kaas in of is het allemaal synthetische rotzooi?
Een appel iigquote:
Ik snap dat echt niet, zo lekkerquote:
Nee hoor ik ben ook een vuilnisbak wat eten betreft. Ik eet allesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
mag ik eerlijk bekennen hier als ik iets lekker vind dat ik er niet op let wat er allemaal in verwerkt is
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursinquote:
Over smaak valt te twisten.quote:
Turks!quote:
Volgens mij zitten er in Boursin ook aardig wat E-nummers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursindie Heksenkaas moet ik effe proberen
maar kan nooit slecht zijn, anders maak ik dat recept gewoon met boursin
Hoevéél % Kaas? 3% ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
ik heb hier cheese spread Toscane:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, paprika, voedingszuur E330, ui, dille, knoflook, peterselie, witte peper
en cheese spread Alpenkruiden:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, alpenkruiden (0,4%), voedingszuur E330
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lustquote:
Kijk eens op je nep franse boursinquote:
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lust
ja da;s ook niet 100% kaas maar ik heb het niet in huis nu, dan mot ik googelen, heb je daarquote:
Sorry dat ik je intolerantie niet rookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?
Geef mij maar een lekker stuk vlees of vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |