Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:
Vroeg me idd al af hoe het ermee stondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:45 schreef Kreator het volgende:
Nou, ander goed nieuws.
Mijn hardloopschoenen zijn binnen. Vanavond maar eens beginnen.
Maar een gesprek tussen mij en Krea.quote:
Hoe is het met je vader?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:45 schreef Kreator het volgende:
Nou, ander goed nieuws.
Mijn hardloopschoenen zijn binnen. Vanavond maar eens beginnen.
echtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar een gesprek tussen mij en Krea.
Als je een ruzie in het openbaar hoort ga je toch ook niet naar de vrouw toelopen en vragen of ze ongesteld is omdat ze ruzie maakt met haar man? Dat bedoel ik maar.
quote:
Oja, wacht. Ik was even vergeten dat je je enorm afgewezen voelt door Krea en je dat niet kan verkroppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Nou krea je hoort het.. Je hebt ruzie met je vrouw!
Iets beter. Beetje in de war met praten en bewegen, maar lijkt wel stabiel te zijn. Dus hopelijk knapt ie weer gewoon op. Hij baalde er van en was boos enzo.quote:
Snap ik. Maar het lijkt erop dus dat hij gewoon weer helemaal de oude wordt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iets beter. Beetje in de war met praten en bewegen, maar lijkt wel stabiel te zijn. Dus hopelijk knapt ie weer gewoon op. Hij baalde er van en was boos enzo.
Kan ik nu nog niet zeggen. eerste 48 uur zijn kritiek. Daarna kun je zien wat de schade is...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het lijkt erop dus dat hij gewoon weer helemaal de oude wordt?
Okee.. Dus hij mag vannacht ook nog een nachtje blijven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan ik nu nog niet zeggen. eerste 48 uur zijn kritiek. Daarna kun je zien wat de schade is...
Mijn hartje is idd gebrokenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, wacht. Ik was even vergeten dat je je enorm afgewezen voelt door Krea en je dat niet kan verkroppen.
Hopen op het bestequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan ik nu nog niet zeggen. eerste 48 uur zijn kritiek. Daarna kun je zien wat de schade is...
Minimaal tot donderdag en waarschijnlijk vrijdag. Kan nu niet eens lopen dus kan ook nog niet naar huis. Moet ook nog 24 uur aan de monitor hangen en krijgt nog onderzoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.. Dus hij mag vannacht ook nog een nachtje blijven?
Oja. Nou, hopen dat het allemaal meevaltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minimaal tot donderdag en waarschijnlijk vrijdag. Kan nu niet eens lopen dus kan ook nog niet naar huis. Moet ook nog 24 uur aan de monitor hangen en krijgt nog onderzoeken.
Mams is er continu bij en houd je op de hoogte neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zoberxo ja.quote:
Thx.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Nou, hopen dat het allemaal meevaltIk duim in ieder geval voor jullie
Klopt. Die zit in het troosteloze mst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Mams is er continu bij en houd je op de hoogte neem ik aan?
Uiteraard ben ik vergeten mijn wc-deksel naar beneden te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |