Hopelijk krijg ik niet ook dat soort verrassingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik vergeten mijn wc-deksel naar beneden te doen.![]()
* 100% Tukker verwacht weer een ontplofte wc aan te treffen bij thuiskomst.
24 ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent kats jarig!
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag!
Thnx Kreaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje Cuequote:
Yeaaahhhhquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
"Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!"
*psy-trance draait*
[ afbeelding ]
Horen jullie nog wel.quote:
Dit is ons cadeau aan jou, Selma! Dus hup, bukken en billetjes spreiden!quote:
Vandaag weer neem ik aan?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien hier toch weinig te beleven is .. ga ik straks wel mee rondje lopen buiten..
Die JW is zo gek nog niet!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een goddelijke baguette met kipfilet-stukken, komkommer, sla en een sausje gehad..
Was je afgelopen zondag toevallig nog op de Oude Markt trouwens?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, heb even de vriendin van m'n pa gebeld. en hemzelf ook even gesproken.
Nee zondag heb ik de hele dag op bed gelegenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was je afgelopen zondag toevallig nog op de Oude Markt trouwens?
Tetten!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig trekt het noodweer nét langs Eanske!
Daar dansen we op!
[ afbeelding ]
Ah, ik zag iemand ook bij Sam Sam op het terras zitten die best wel op je leek.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee zondag heb ik de hele dag op bed gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een lekkere uitsmijter gegeten.![]()
Ik heb KPN gedumpt. Doe nu zaken met Loohuis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren zat ik trouwens met een KPN-bobo in de auto. Deed ook zaken met jullie. Marcus O. Ik zei nog wel hoe lovend jullie waren over de telefooncentrale.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ah, ik zag iemand ook bij Sam Sam op het terras zitten die best wel op je leek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een lekkere uitsmijter gegeten.en dan niet eens hoi zeggen?
![]()
Volgens mij was hij daarvan nog niet op de hoogte.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb KPN gedumpt. Doe nu zaken met Loohuis.
Natuurlijk wel. Gewoon op een (vermoedelijk) wildvreemde aflopen: "Hallo!"quote:
Hoezo vermoedelijk wildvreemde? Je dacht toch dat ik het was?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk wel. Gewoon op een (vermoedelijk) wildvreemde aflopen: "Hallo!"
Ze leek op je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo vermoedelijk wildvreemde? Je dacht toch dat ik het was?
Dan hoefde je het hier ook niet te vragenquote:
Indeedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Prachtige fotoreeks btw:
http://gigapica.geenstijl(...)_in_assen_the_1.html
Maar zou een beetje lullig zijn als je het wel was en dat ik je dan niet eens groet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoefde je het hier ook niet te vragen
[..]
Indeed
Die kleuren!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoefde je het hier ook niet te vragen
[..]
Indeed
Dus had je of moeten groeten, of niets moeten zeggen hier. Dat was het meest veilige geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar zou een beetje lullig zijn als je het wel was en dat ik je dan niet eens groet.![]()
Oefenen.. oefenen..oefenenquote:Die kleuren!Die scherpte.
Die DOF.
Die composities.
Zo mooi schiet ik ze niet.
Op mijn compleet verduisterde zolderkamer, daar is het pas echt veilig.quote:
Eerder een nieuwe camera + knetterduur objectief kopen.quote:Oefenen.. oefenen..oefenen
Veilig en alleenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Op mijn compleet verduisterde zolderkamer, daar is het pas echt veilig.
Dat ook.. en dan nog oefenenquote:Eerder een nieuwe camera + knetterduur objectief kopen.
Dat heb ik de laatste jaren genoeg gedaan.quote:
Ik ben druk aan het sparen voor die 1200mm. Voorlopig moet ik het doen met mijn 200-500mm 2.8 Sigma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef Kreator het volgende:
Mijn d3s met 1200mm lens doet het wel redelijk, maar is ondertussen ook wel achterhaald.
Avondeten declareren!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond weer half uurtje werken.. had gewoon m'n mond dicht moeten houden
Mijn vriendin vindt mijn grote lens ook erg fijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het sparen voor die 1200mm. Voorlopig moet ik het doen met mijn 200-500mm 2.8 Sigma.
[ afbeelding ]
Heb je een vriendin?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt mijn grote lens ook erg fijn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Don't jinx it. Maar het lijkt er wel op.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Don't jinx it. Maar het lijkt er wel op.
Ik gok op K!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Is het A. of die onbekende? Of dan toch N.?
Als het N zou zijn, zou ik haar vastbinden in huis en nooit meer laten gaan uiteraard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Is het A. of die onbekende? Of dan toch N.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |