Lucy in the sky with diamondsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga straks aangeschoten van de wijn + stoned van een dikke joint flying high in bed liggen spacen.
Alleen hoop ik wel dat die schreeuwende kutkinderen die nu ineens zonodig moeten buitenspelen voortijdig zijn opgerot.quote:
The Beatlesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Waar is dat van?
Hoop t ook voor jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alleen hoop ik wel dat die schreeuwende kutkinderen die nu ineens zonodig moeten buitenspelen voortijdig zijn opgerot.
Eindelijk kat rustig, Buuf's kutmuziek stil en dan dit geshit.
Bij jouw tekst net kreeg ik een melodie in mijn hoofd en ik weet nu waar het van is: 'Wheel in the Sky' van Journey.quote:
Het één volgt het ander op.quote:
Meid, wat naarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. dat was/is weer de meest saaie vrijdag sinds tijden
Oh, beter! Maar wel gekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:29 schreef Kreator het volgende:
Dacht dat mijn ps3 stuk was. Drama.
'Cancel' loste het op..
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Anders zul je maar de hele avond tv moeten kijken....
Nou vraag ik me toch echt serieus af he; wat is er in hemelsnaam zo leuk aan die 'n' achter een hallo plakken?quote:
Da's minder mien jong. Bint dure grap'n.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
goei'ndag
ik denk dak de koppakking naar de klote heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |