Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Da's een anticlimaxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Geen argument voor, DF. Ik noemde gewoon een van de dvd's die ik dubbel heb.
Wederom een teleurstelling in het harde leven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:29 schreef DragonFodder het volgende:
Da's een anticlimaxik had een vurig pleidooi verwacht.
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.quote:
En dan nog: het is Samuel L. Jackson. Die zou een zwarte Spider-Man nog overtuigend neerzetten!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.
Sterker nog, die Nick Fury was op Samuel L. Jackson gebaseerd.
Maar toch is het jammer dat ze dat soms zomaar veranderen. De leukste wijziging die ik tot nu toe.gezien heb, zijn de nieuwe fantastic four. De oorspronkelijke zitten in de ruimte vast en nou is er een meid die in een Thing pak.zit...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.
Sterker nog, die Nick Fury was op Samuel L. Jackson gebaseerd.
quote:
En ik dacht dat ik op een vreemde plek was wakker geworden..quote:
En inmiddels thuisquote:
Daar bent ik blij omquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En inmiddels thuis
Bedankt voor je gastvrijheid, het was gezellig
Si, een mini-fifa meetquote:
Oehhh fifa 13 toevallig? Je hebt een playstation las ik ergens. Je bent vast beter dan ik, maar zou wel eens een potje willen spelen tegen jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar bent ik blij om
[..]
Si, een mini-fifa meet
Heb je het ook dan? Of wil je langskomen net als FF?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oehhh fifa 13 toevallig? Je hebt een playstation las ik ergens. Je bent vast beter dan ik, maar zou wel eens een potje willen spelen tegen je
Gewoon online? Pm je mijn playstation id wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je het ook dan? Of wil je langskomen net als FF?
En zo goed ben ik trouwens ook weer niet... FF is als die-hard PES speler beter dan ik als fifa 13 speler...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |