SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zolang je nog kan beffen, vind ik het best.
Hmm jij hebt zin om te zuipen? Dat kan niet!! Jij moet die maat overhalen om niet naar de wedstrijd te willenquote:
Ik kan multitasken hoor...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik
[..]
Hmm jij hebt zin om te zuipen? Dat kan niet!! Jij moet die maat overhalen om niet naar de wedstrijd te willen
Whehequote:
Ik voel me prima, heb alleen het idee dat ik zwaar verkouden ben. De hooikoorts zal daar ook niet bij helpen denk ik. Verder dacht ik dat het veel erger zou zijn. En ik heb zin in bier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hoe voel je je? Alles goed gegaan? Geen last van je keel?
Goed excuus!!!....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehe
Maar ik heb geen geld om nu en zondag naar Amsterdam te gaan
Mijn zusje had vorig jaar nog een week of 3 last van het feit dat niks meer smaakte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel me prima, heb alleen het idee dat ik zwaar verkouden ben. De hooikoorts zal daar ook niet bij helpen denk ik. Verder dacht ik dat het veel erger zou zijn. En ik heb zin in bier.
Niet?quote:
Hoi jij!!quote:
Ja...helaas wel....quote:
Ghehequote:
Je had toch niet gekund...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Sorry, ik ben gewoon een arme sloeber!!
Kan maar 1x naar Amsterdam
Sorry, ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij!!
Ik doe nooit meer lief op jouw FB
Die is uit logeren vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Je had toch niet gekund...
Waar had je Huppelkind gelaten dan???
Het was gemeend hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het nu pas.
Maar dank voor het compliment
Ok,...dus je had theoretisch gezien, niet eens de laatste trein hoeven halen....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is uit logeren vanavond![]()
ik ben soms jaloers op het sociale leven van mijn zoon
Nope!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ok,...dus je had theoretisch gezien, niet eens de laatste trein hoeven halen....
And oh when I'm old and wisequote:
Dat komt omdat je nog niet zo lang van school af bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik zie 2 oud klasgenoten. Die zijn ook geen steek veranderd
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog niet zo lang van school af bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |