Nee, dat is me verboden door MAHL. Dus als oplossing zien we elkaar nu de dag van tevoren ook maar en doen we dan gewoon klef voor twee dagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als Ambi komt, heel misschien.
En alsof jij niet heel de avond aan Hugh's lippen loopt te lebberen.
walgelijke postquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
negers komen helemaal niet op internet dat is veel te ingewikkeld voor ze... daarom zie je bij american pawn negers ook alleen maar met televisies en niet met tablets, iphones enzo
Rob Fruithofquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie is/was die geile beer in je UI?
Niet weten hoe Gulmez eruit ziet, niet op de hoogte zijn van FOK!-relaties.. Chai, meid toch, wat is er aan de hand met je?quote:
Die gast doet hier altijd superstoer terwijl hij niet eens IRL een chick kan regelenquote:
Chai ademt FOK! inderdaad, er iets iets goed misquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten hoe Gulmez eruit ziet, niet op de hoogte zijn van FOK!-relaties.. Chai, meid toch, wat is er aan de hand met je?
Nog niet zo lang terug van een ban.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten hoe Gulmez eruit ziet, niet op de hoogte zijn van FOK!-relaties.. Chai, meid toch, wat is er aan de hand met je?
Watquote:
Wingwoman altijd nmr 1!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij komt mss naar de meet he, ik probeer je te wingwomannen alles.
Niemand houd dit bijquote:
Ik zal nog eens een treinecto met een boner posten. Dan ben je zo weer terug in je oude modus operandi.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog niet zo lang terug van een ban.
Inb4 maar je las toch mee, ja paar keer ja, maar dat is heel saai.
Alsof ik dat wel kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die gast doet hier altijd superstoer terwijl hij niet eens IRL een chick kan regelen!
Limited version.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beginnen we toch gewoon opnieuw. Komt vast nog wel meer moois langs.
1. Capichon
Sneaky hoor. Als lijstaanvoerderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. Capichon
Mijn ego! Wat doe je....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als Ambi komt, heel misschien.
En alsof jij niet heel de avond aan Hugh's lippen loopt te lebberen.
Met jou niet nee, wil eerst zeker zijn dat je een creme-wit baggy t-shirt hebt en geen honderdduizend STD's van origine americain.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet ik trouwens al doorgeven dat ik niet naar de meet kom, of staat Parijs nog niet vast?
Stiekem met hun haar spelen en eraan ruiken > daadwerkelijke actiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof ik dat wel kan.Vrouwen hollen altijd hard weg voor mij en ik moet dan frantisch de slakkensporen naar hun burchten volgen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. Capichon
Will always be Caprisonne.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Stiekem met hun haar spelen en eraan ruiken > daadwerkelijke actie
[..]
[ afbeelding ]
Ze bedoelde gewoon Capri-Sun :S
2. Alles wat 2 Nutz postquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. Capichon
quote:
Oké, deze danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Limited version.
Therapeuten.
Noteblock.
Isle.
Capichon.
Goede edit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Limited version.
Therapeuten.
Noteblock.
Isle.