Jij hebt voorlopig helemaal niets te willen, Luurtje. Ik weet niet wie je dat idee gegeven heeft, maar ik trek het er als eerste uit.quote:
Life's a beach and my nose a seashell.quote:
Nee. Ik wacht tot ik krio kan hosselen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
En ineens is het stil hier. Iedereen zit massaal op WhatsApp met elkaar te blaten.
DM je nummer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht tot ik krio kan hosselen.
Komt hij weer met erikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je Tha_Erik al geprobeerd, Ambi?
[..]
Die meid doet niet anders, man.
Oh, ja, sorry, ik word steeds zo bronstig als ik je zie posten.quote:
krio, de bronstige harige bear.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry, ik word steeds zo bronstig als ik je zie posten.
Nee. Met jou wel. Omdat je je pick up lines googlet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je Tha_Erik al geprobeerd, Ambi?
[..]
Die meid doet niet anders, man.
Oh heavenly blessed beauty, whose inner beauty is simply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Met jou wel. Omdat je je pick up lines googlet.
Panzer is gewoon self made PUA hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Met jou wel. Omdat je je pick up lines googlet.
Mijn self-made-shit jatten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh heavenly blessed beauty, whose inner beauty is simply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.
#swagsince1993quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
PUA-shit.
Pick-up lines Googlen.
Hard-2-get-spelen of gespeeld worden.
Zulks een swagloos bestaan.
godver nu begin jij ook alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn self-made-shit jatten.
Kus op je katerige kattekopje, ik heb een glas water naast je bed gezet en je trainingsbroek uit het raam gehangen. Blijf vooral liggen en geef je lichaam de kans om te herstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
Hebben krio en Ambi nou al een baby gemaakt?
Bedankt voor deze informatie Chef Ontbijt & Verswaren.quote:
Tryin honey. En dan hoop ik dat het geen kloon is, cause damn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
Hebben krio en Ambi nou al een baby gemaakt?
verwacht je dat we dat buiten op straat gaan lopen te doen dan?!?!quote:
Intimi noemen me ook wel Cereal Filler.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt voor deze informatie Chef Ontbijt & Verswaren.
Even laten rijpen in een zak met bananen. srsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
Zeg AH-crew, wanneer komt er weer eens een lading kiwi gold? Die groene zijn sowieso al niet zo lekker en op het moment echt niet te vreten.
NEE!!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is krio gewoon Jumi. Je moet wat hè, als gepensioneerde.
Divaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
Zeg AH-crew, wanneer komt er weer eens een lading kiwi gold? Die groene zijn sowieso al niet zo lekker en op het moment echt niet te vreten.
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dikke knuff voor jullie dames![]()
Ik was gofterdikke vanmorgen emotioneel incontinent zeg! De vermoeidheid kicks in! En hard ook...
Ik mocht vanmorgen met mn beste vriendin mee naar de echo, en daar heb ik "kennis" gemaakt met de tweeling![]()
Toen moest ik al huilen,
En thuis was t meer loeien.. Ik wihihil ooohoooook! Mja met de bruiloft over 10 dagen en de vermoeidheid erbij is het in de slaapkamer echt zo spetterend als im een mortuarium
Ja of met ander fruit. Maar deze zijn soms al half rot en keihard tegelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even laten rijpen in een zak met bananen. srs
Valt nogal mee hoor, die dingen die ze nu durven te verkopen, je kan er iemand de kop mee inslaan.quote:
Bureaucratie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.
Waarom kijk je sowieso in OUD.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |