Nope, nationaliteit is wel goed. Het is een persoon die veel mensen wel kennen.quote:
Nee, het is een Nederlander. Wel al meer dan 40 jaar geleden overleden.quote:
Coen Swijnenberg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ik ben groot fan, maar hij is niet goed.
Van deze persoon ben ik trouwens ook fan.
Nee ik ben geen wielerfanquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef livelink het volgende:
Dan blijf ik even bij Carlos.
Carlos Sastre misschien?
geen idee of jij wielerfan bent
Niet goed, de voetballer die ik bedoel is nog steeds actief.quote:
Die ADO Jongen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:31 schreef Finitio het volgende:
[..]
Niet goed, de voetballer die ik bedoel is nog steeds actief.
Ik ken alleen nog Cedric van der Gun met een een Cquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk, deze voetballer is heel bekend.
Ah ik zie dat je er goed mee bezig bent!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog Cedric van der Gun met een een C
(VI jaar boek kent ook niemand , sorry heb even gekeken)
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wacht ffquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:28 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je er goed mee bezig bent!
Maar wat voor spelers staan er allemaal in het VI jaarboek?
Deze speler speelt tegenwoordig ook niet (meer) in Nederland
Hehe heel goed!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:42 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wacht ff
Clarence Seedorf
Lewis ook niet en Lodewijk Hoekstra ook niet.quote:
Zo, die was echt uit mijn geheugen verdwenen. Ze is het niet, maar de man die ik zoek was wel ongeveer in dezelfde tijd op zijn 'beroemdst'.quote:
Het is geen van de eerder genoemde namenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef livelink het volgende:
Dan gooi ik Barry Stevens maar in de herkansing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, met stiftje ligt de bal wel erg voor de goalquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef livelink het volgende:
Nou vooruit; de enige andere voetballer die ik zo uit mijn hoofd ken als DB is Dries Boussatta
Maar mijn parate kennis van voetballers is erg slecht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Dennis Bergkamp?? (nu pas snap ik de stift-aanwijzing)
Voor de . is de voornaam , dubbele achternaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet lezen, zo met die spaties en die punt voor de K
Zeker weten een Nederlandse manquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:02 schreef Limburg82 het volgende:
Zitten we met deze persoon wel nog in Nederland?
Ik zit ook weleens aan de Google, om te zien of ik daarmee verder kom. Niets mis mee. Van mij mag je het zeggen. Ik weet het inmiddels ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef D. het volgende:
Ik weet het, maar niet op de eerlijke manier, dus iemand anders mag het raden
Nee, ik vind zodra ik meer gebruik dan mijn hoofd dat het niet meer teltquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:27 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik zit ook weleens aan de Google, om te zien of ik daarmee verder kom. Niets mis mee. Van mij mag je het zeggen. Ik weet het inmiddels ook.
Een knappe kop dan, die de opgave van Pugg, zonder een beetje hulp, weet te raden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vind zodra ik meer gebruik dan mijn hoofd dat het niet meer telt
Ik neem aan dat ie 'm zelf ook heeft bedacht, en niet heeft opgezochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:03 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Een knappe kop dan, die de opgave van Pugg, zonder een beetje hulp, weet te raden.
Wat een opwinding , ik zie zo iemand en bewaar de naam, net als Ron Trip dat was van vorige.(is hint)quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie 'm zelf ook heeft bedacht, en niet heeft opgezocht
Warmquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef livelink het volgende:
Ik weet het nog niet, maar ben wel nieuwsgierig. Qua voornaam heb je volgens mij niet veel mogelijkheden. Veel verder dan Paul en Peter in alle variaties kom ik ook niet. Maar zelfs dan.....
Het is maar wat je opwindend vindtquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat een opwinding , ik zie zo iemand en bewaar de naam, net als Ron Trip dat was van vorige.(is hint)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef livelink het volgende:
Was Warm ook een hint![]()
Peter Kuipers Munneke
quote:Was Warm ook een hint
Er zijn geen 'regels'?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik denk niet dat Pugg het erg zou vinden, D.
quote:
Die zou ik inderdaad nooit geraden hebbenquote:
Ik twijfelde al, maar was te lui om het even te checken.quote:
quote:
Nog niet. Het gaat om een Nederlander die ook over de grens bekend is. Hij heeft trouwens een zeldzame voornaam.quote:
Met die tip moest ik meteen aan Rudi Carrell denken. Maar ja, da's met een C.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef Finitio het volgende:
[..]
[..]
Nog niet. Het gaat om een Nederlander die ook over de grens bekend is. Hij heeft trouwens een zeldzame voornaam.
In het echt heet ie Rudolf Kesselaarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:26 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Met die tip moest ik meteen aan Rudi Carrell denken. Maar ja, da's met een C.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:26 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Met die tip moest ik meteen aan Rudi Carrell denken. Maar ja, da's met een C.
Haha was een mooie geweest, maar hij is niet goed.quote:
De oplossing is wellicht makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat dat goed is, want ik heb verder geen idee
Dan heeft dat opzoeken zich geloond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef livelink het volgende:
Anouk Teeuwe
en ja, haar achternaam moest ik opzoeken![]()
Audrey Hepburnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef livelink het volgende:
Allemaal nog niet goed. Het is een dame, ze leeft niet meer. Het is een beroemde Nederlands-Britse actrice.
Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk. Best interessant trouwens, het leven van Audrey Hepburn. Heb net haar wiki pagina nog bestudeerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je niet even wachten of je het goede antwoord hebt?
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef Finitio het volgende:
[..]
Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spelquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice was
Opzoeken is niet mijn dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Finitio het volgende:
[..]
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spel
Nja Audrey Hepburn was mijn eerste ingeving bij deze opgave. Dus was benieuwd naar haar roots.quote:
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
Haha nee helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef livelink het volgende:
Nog even voor de volledigheid, Audrey Hepburn was natuurlijk goed. Ik ga nadenken over een PP.
Het gaat om een kunstenaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef livelink het volgende:
Inmiddels heb ik heel veel nagedacht, maar tot niks gekomen. Misschien nog een hintje?
*checkt even zijn dictator lijstje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef livelink het volgende:
Nee, die zocht ik ook niet. Ik zoek een niet zo fijne man
*understatement*
Dat begreep ik al nadat ik dit las hoorquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef livelink het volgende:
Ook niet goed allemaal.
Het is een Nederlandse man.
Je kan maar beter duidelijk zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat begreep ik al nadat ik dit las hoor
[..]
Dat was degene die ik zocht. Toevallig gisteren een artikeltje over hem gelezen.quote:
En ik een documentaire gezien. Hij is hot op dit moment. Mooi leven heeft die gast gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was degene die ik zocht. Toevallig gisteren een artikeltje over hem gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |