Zie PMquote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oeh, kan je mij DMen met welk Windows torrent/whatever en welk brandprogramma je gebruikt hebt? (Ivm warez op het forum)
We weten het natuurlijk nooit, maar komend jaar zal er geen vernieuwing zijn is de verwachting. De iMac wordt 1x per 1,5-2 jaar vernieuwd. De laatste vernieuwing was dec 2012quote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, nieuw model bedoelde ik in principe. Zou lullig zijn als ik nu de dikste set-up haal en er dan volgende maand een geheel nieuw model is
twitter:onemorething twitterde op maandag 27-05-2013 om 11:17:45Na alle geruchten lijkt het erop dat het eerste échte iOS 7-detail is uitgelekt, compleet met foto's: http://t.co/l1xbZmaGst reageer retweet
Eye candy?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:25 schreef Iwanius het volgende:
Oh great, nog meer eye candy.![]()
Wanneer gaat Apple nu eens met serieuzer te werk dan wat ze nu doen want zoals het nu gaat is binnenkort Android gewoon het meest baanbrekende en innovatieve iOS terwijl Apple maar doorgaat met allerlei eye candy toepassingen die in verhouding weinig om het lijf hebben.
Behalve dat het weer een externe App is..quote:Op maandag 27 mei 2013 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eye candy?Je kan nu eindelijk zelf de ISO-waarde, belichting en nog meer dingen zelf bepalen. Wat is daar precies eye candy aan?
Link is dood.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onemorething twitterde op maandag 27-05-2013 om 11:17:45Na alle geruchten lijkt het erop dat het eerste échte iOS 7-detail is uitgelekt, compleet met foto's: http://t.co/l1xbZmaGst reageer retweet
Omdat het helemaal geen gelekte iOS7 details waren. Het waren promo-posters van de iPad 4 die een 3rd party app op de voorgrond hadden staan.quote:
Whehehe, faal van OMT danquote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat het helemaal geen gelekte iOS7 details waren. Het waren promo-posters van de iPad 4 die een 3rd party app op de voorgrond hadden staan.
Vanmorgen bij de Media Markt (M'tricht) nog een zwarte gehaald voor 325 (eigenlijk 319 maar 6 euro kopieertoeslag/taks o.i.d. Was tegenwoordig standaard volgens de medewerker)quote:Op maandag 27 mei 2013 15:30 schreef Probability het volgende:
iPad mini wit 16 gb 305 euro
&32gb 405
http://www.icentre.nl/ipad-mini
Is dat goedkoper te krijgen via bijv studentenkorting+aanbieding? Of is er ergens een andere aanbieding?
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat het helemaal geen gelekte iOS7 details waren. Het waren promo-posters van de iPad 4 die een 3rd party app op de voorgrond hadden staan.
Ik heb toevallig op de verjaardag van mijn neef met Tim Cook gepraat dus ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat de nieuwe MacBooks, waar verder absoluut niks over bekend is, allemaal een 800x600 CRT display krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:22 schreef vandermar het volgende:
Hoi, ik had een vraagje.
Krijgen de nieuwe macbooks allemaal een retina beeldscherm of komen er ook zonder? Ik ga namelijk een macbook kopen, kan ik dan beter wachten op de nieuwe of is de huidige ook goed? 970 euro kan ik de huidige namelijk voor kopen.
De huidige kopen of wachten op de nieuwe die over 2 weken komt?
Uh, ok.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb toevallig op de verjaardag van mijn neef met Tim Cook gepraat dus ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat de nieuwe MacBooks, waar verder absoluut niks over bekend is, allemaal een 800x600 CRT display krijgen.
graag niet zo'n bijdehante reactie jegens vandermar.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb toevallig op de verjaardag van mijn neef met Tim Cook gepraat dus ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat de nieuwe MacBooks, waar verder absoluut niks over bekend is, allemaal een 800x600 CRT display krijgen.
jij bent zeker de leukste thuisquote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook niet, maar is het niet wat voor de hand liggend dat als er totaal geen geruchten zijn het ook niet mogelijk is zo'n vraag te beantwoorden? Ik bedoel, als zelfs grote techwebsites als The Verge geen idee hebben wat te verwachten is het vreemd dat wij dat wel zouden weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
graag niet zo'n bijdehante reactie jegens vandermar.
zeg dat dan eikelquote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook niet, maar is het niet wat voor de hand liggend dat als er totaal geen geruchten zijn het ook niet mogelijk is zo'n vraag te beantwoorden? Ik bedoel, als zelfs grote techwebsites als The Verge geen idee hebben wat te verwachten is het vreemd dat wij dat wel zouden weten.
Zelfs als er geruchten zouden zijn is het erg onzeker, dus een echt antwoord op die vraag krijg je pas na WWDC.
Ik stel ook maar een vraagquote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook niet, maar is het niet wat voor de hand liggend dat als er totaal geen geruchten zijn het ook niet mogelijk is zo'n vraag te beantwoorden? Ik bedoel, als zelfs grote techwebsites als The Verge geen idee hebben wat te verwachten is het vreemd dat wij dat wel zouden weten.
Zelfs als er geruchten zouden zijn is het erg onzeker, dus een echt antwoord op die vraag krijg je pas na WWDC.
Misschien wel een overdreven reactie van mijn kant, ja. Excusesquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Misschien wel een overdreven reactie van mijn kant, ja. Excuses
Je kan wel MacRumors in de gaten houden voor de laatste geruchten over WWDC (www.macrumors.com) en dan specifiek de Buyer's Guide, die verzamelt alle geruchten en zet ze op een rijtje.
Heb de 32 voor 405 gehaald!quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Vanmorgen bij de Media Markt (M'tricht) nog een zwarte gehaald voor 325 (eigenlijk 319 maar 6 euro kopieertoeslag/taks o.i.d. Was tegenwoordig standaard volgens de medewerker)
EDIT: oh, je krijgt 'm al voor 305. Dan zul je 'm niet goedkoper gaan krijgen denk ik.
OMT moet je sowieso met een korrel zout nemen want het is een fansite en geen officiele Apple nieuwssite. Zij vervallen ook steeds meer in Shownieuws achtige informatie al of niet rechtstreeks overgenomen en vertaalt (soms ook heel slecht) van Amerikaanse Apple rumorsites.quote:
Elk 'gerucht' maken zij een nieuwsbericht van jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
OMT moet je sowieso met een korrel zout nemen want het is een fansite en geen officiele Apple nieuwssite. Zij vervallen ook steeds meer in Shownieuws achtige informatie al of niet rechtstreeks overgenomen en vertaalt (soms ook heel slecht) van Amerikaanse Apple rumorsites.
Wat dacht je dan van 70 euro voor een lederenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik vind ¤50 euro voor een hoesje wel erg veel trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |