Vanavond is goed. Hoelaat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wacht wel even op Tukker.
[..]. Tot vanavond.
. Ik wacht met smart.
Ik voel me heerlijk. Niks aan de hand hier. Ik wil alleen even duidelijk zijn voor de verandering. Ik mag je echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What's up man? Neem een chillpill of zo...
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?quote:
nummer 14.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?
Ah.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.absolutelyfresh.nl/agenda.html
[ afbeelding ]
Alleen als we 100% vernederen.quote:
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
"He's from the stupid ages but he seems like a really nice guy."quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kop
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"
Wie is jouw Wernstrom?quote:
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het nietquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |