ik hoop dat je dood gaat. deze man is maroc ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef UpsideDown het volgende:
Waarom ik Groningers haat?
Omdat ze net zo achterlijk zijn als Friezen, Brabanders, Limburgers, Hollanders, Achterhoekers, Twentenaren, Zeeuwen, Belgen, Walen, Vlamingen, Duitsers, Fransen en Hagenezen.
Of Luxemburger ofzo, of Utrechtenaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik hoop dat je dood gaat. deze man is maroc ofzo
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik hoop dat je dood gaat. deze man is maroc ofzo
wat wou je doen? mij een ban geven? dat kan je niet!quote:
Doodsverwensingen schrijf je maar op in je kladblok en geef je maar aan je moeder ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat wou je doen? mij een ban geven? dat kan je niet!
oja, toch wel
haha baas!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oja, toch wel
Skoftig, ik sta niet tussen deze lijst!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef UpsideDown het volgende:
Waarom ik Groningers haat?
Omdat ze net zo achterlijk zijn als Friezen, Brabanders, Limburgers, Hollanders, Achterhoekers, Twentenaren, Zeeuwen, Belgen, Walen, Vlamingen, Duitsers, Fransen en Hagenezen.
Voel me wel een beetje buitengesloten nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent niet achterlijkje hoort niet meer bij de kudde
Bahwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef Casaa het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje buitengesloten nu.
Deze baas weetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Casaa het volgende:
Maar genoeg generaliseert, vanaf nu gaat het topic over Worms, wat een bazenspel was dat!
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden, dat je nog 3x moest slaan op dat ouwe botje voordat die een keer opstarte. Van die fijne diskettes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bahw
[..]
Deze baas weetdeel 1 vroeger helemaal kapot gespeeld op m'n gare 386
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oja, toch wel
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou jongen, je bent geweldig!
Dit is waarom zo veel mensen Friezen haten.
Arrogant kutvolk![]()
omdat er niks te haten valt op Friesland. DUUUUHquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef Fopje het volgende:
Waarom mag je wel haten op Groningen, en niet op dat miezerige flut Friesland?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
omdat er niks te haten valt op Friesland. DUUUUH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |