Ik heb je prachtige hoofd nog in m'n hoofd zitten en dat moment dat ik je aansprak en je me aankeek en omgquote:
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb je prachtige hoofd nog in m'n hoofd zitten en dat moment dat ik je aansprak en je me aankeek en omg
Ik denk dat ik verliefd ben
neuken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb je prachtige hoofd nog in m'n hoofd zitten en dat moment dat ik je aansprak en je me aankeek en omg
Ik denk dat ik verliefd ben
hoezo? ik ben alleen van jou hoor schatjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
KOM HIER
Wel op een moment dat VA het land uit is, anders killt ie me
Jij bent in je eentje en hebt waarschijnlijk minder budget, dan heb je niks bij een makelaar te zoeken (correct me if i'm wrong)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik heb je hulp nodig
hoe schrijf ik me in bij een makelaar en wat komt er bij kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben kaulo beroemd op tumblr wereld dominantie!!!!
anti-kraak YOLO!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
meh ik wil gewoon professionele hulpquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent in je eentje en hebt waarschijnlijk minder budget, dan heb je niks bij een makelaar te zoeken (correct me if i'm wrong)
Kamernet een optie?
Gewoon binnenlopen en zeggen wat je zoekt en welke eisen je hebt, dan zoeken ze voor je en plannen een bezichtiging in en als je het neemt, moet je bemiddelingskosten betalen (is vaak een maand huur) en ben je klaar met de makelaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
okeoke, eerst nog even wat sparen danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon binnenlopen en zeggen wat je zoekt en welke eisen je hebt, dan zoeken ze voor je en plannen een bezichtiging in en als je het neemt, moet je bemiddelingskosten betalen (is vaak een maand huur) en ben je klaar met de makelaar
Ik heb m'n app bij SSG Vastgoed gevonden en zo is t gegaan
Alsof het niet in je eentje kanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent in je eentje en hebt waarschijnlijk minder budget, dan heb je niks bij een makelaar te zoeken (correct me if i'm wrong)
Kamernet een optie?
Slim ja, als je een kamer neemt, moet je dus bemiddelingskosten + eerste maand huur + borg in 1x ophoestenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okeoke, eerst nog even wat sparen dan
De meeste makelaars hebben een inkomenseis (3 a 4 keer de huur), ik loop daar ook tegenaan en ik ga nota bene samenwonenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof het niet in je eentje kanheb m'n app ook alleen gevonden en geregeld met makelaar enzo
omijngodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slim ja, als je een kamer neemt, moet je dus bemiddelingskosten + eerste maand huur + borg in 1x ophoesten
In Groningen ben ik bij 3 makelaars geweest en ze gingen allemaal zo ten werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
De meeste makelaars hebben een inkomenseis (3 a 4 keer de huur), ik loop daar ook tegenaan en ik ga nota bene samenwonen
sorry ik heb per maand maar 480 a 500 euro te besteden waarvan ik niet meer dan 350 aan huur wil uitgevenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
http://www.shortstaygroni(...)e-Oosterstraat-5068/
Iemand die dit wil huren? Moet hem kwijt
jammerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry ik heb per maand maar 480 a 500 euro te besteden waarvan ik niet meer dan 350 aan huur wil uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |