Dat tweede punt is wel ernstigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Punt 1. Het is in Rotterdam.
Punt 2. Ik ben er ook.
Beide punten die je serieus moet overwegen.
Da's wel tof en leuk bedacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend en ik hadden al bedacht dat als we een housewarming zouden houden dat het dan een help-ara-en-VH-de-winter-door feestje zou worden. En dat wij dan zorgen voor bier en dat de rest drank/iets voor de voorraadkast(nutella ofzo) zou meenemen, als cadeautje.
Je kan wel tussen neus en lippen zeggen dat wel geld zou willen hebben of van die dingen als een waterkoker, maar dan zit je of met 5 waterkokers van een tientje, of mensen denken "stik derin". Vijf potten nutella kan ik mee leven.quote:
Tofquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend en ik hadden al bedacht dat als we een housewarming zouden houden dat het dan een help-ara-en-VH-de-winter-door feestje zou worden. En dat wij dan zorgen voor bier en dat de rest drank/iets voor de voorraadkast(nutella ofzo) zou meenemen, als cadeautje.
Mijn moeder heeft me al een waterkoker en tosti-ijzer gekochtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan wel tussen neus en lippen zeggen dat wel geld zou willen hebben of van die dingen als een waterkoker, maar dan zit je of met 5 waterkokers van een tientje, of mensen denken "stik derin". Vijf potten nutella kan ik mee leven.
Leuke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
hier, het was toch een HOUSE WARMING Xd!!!11
Ik heb nog vrij weinig op dat gebied, maar ik heb wel borden en bestek (en kerstballen!)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me al een waterkoker en tosti-ijzer gekocht
gewoon bij de kringloop kijken, zit vaak nog best nieuw spul tussenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij weinig op dat gebied, maar ik heb wel borden en bestek (en kerstballen!)
Heb ook al een printerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij weinig op dat gebied, maar ik heb wel borden en bestek (en kerstballen!)
Dit gaat niet meer over de kringloop?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
vieze en kapotte dingen verkopen ze daar niet
Ik heb al aardig wat, maar ook nog aardig wat niet. Ik denk dat ik nu ongeveer 1/3e heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon bij de kringloop kijken, zit vaak nog best nieuw spul tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |