wow ik wou dat er zoiets als een fris snoepje bestond waar je op kon kauwen zodat je niet uit je mond stinktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
Shit tandenborstel vergeten, dat wordt morgen heerlijk stinken
Zoiets heet kauwgom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow ik wou dat er zoiets als een fris snoepje bestond waar je op kon kauwen zodat je niet uit je mond stinkt
Grapjasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef arachide. het volgende:
Wist je dat jordy nog best wel handsome is, als ik de foto's op zijn tumblr mag geloven.
Alsof ik niet weet hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga zijn foto niet zomaar hier neerzetten. Mijn nieuwsgierigheid stijgt.
JA DAT SNAP IK WEL KUTJE. Maar of hij die jongen van die foto's op tumblr is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe hij eruit ziet
Na 1ste meet trauma voor t leven
Als je bij 'face' kijkt, dan is hij dat jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
JA DAT SNAP IK WEL KUTJE. Maar of hij die jongen van die foto's op tumblr is.
Ja dat is hijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
JA DAT SNAP IK WEL KUTJE. Maar of hij die jongen van die foto's op tumblr is.
Ik ook op een vriendin van Jordy.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben verliefd op een vriend van Jordy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook op een vriendin van Jordy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je verwart hem met paxconquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
vandaag al de tweede keer dat ik er hard naastzit.
Ik dacht echt dat jordy een stuk meer "jochie" zou zijn. Gevalletje te veel gel in zijn haar.
Wtfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht echt dat jordy een stuk meer "jochie" zou zijn. Gevalletje te veel gel in zijn haar.
Mijn vriend is 25 (en omnomnom in mijn ogen.) en ik zou ook niet echt snel met iemand van mijn leeftijd gaan, want ik wil geen jochie. Jordy ziet er gewoon niet 18 uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
Pax heeft ook amper gel in z'n haar maar hij ziet wel jonger uit dan Jordy en ze zijn beiden 18.
Jordy lijkt meer op een adolescent als je hem in t echt zou zien.
ik word door kinderen aangesproken met 'meneer'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
awquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik word door kinderen aangesproken met 'meneer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |