Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, prachtig weer.
[..]
Arawat een dag, zo rustig, zo geen fuck te doen
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon wel dan? Niks mis met sociaal contact toch
Je mag ook naar mij toe komen, maar dan ben je nog langer onderweg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebben
hmmm valid pointquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebben
Matig matig, zo zit ik op het werk en vermaak ik me met "werk"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupMaar ik vermaak mezelf met examens maken.
Kan niet want ik ben bij vriendliefquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
faye ik kom vanavond bij jou slapen kus
Heequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacrasBeetje bijgekomen al?
Concentreer je dan maar op wat je nog moet doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Hee
Mwoah niet echt, maarja. Ook nog koorts nu terwijl ik echt veel te doen heb, niet zo chill :s maarja, komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |