Ja, precies. Lijkt me ook handig. Dus het is geen probleem als ik gewoon een proefrit aanvraag zonder dat ik iets koop? Dat zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:47 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ik zou het niet tegen de dealer zeggen nee. De leasemaatschappij zal de auto ongetwijfeld ergens anders vandaan halen.
Gewoon even bellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Kerstballetje het volgende:
Waar kan ik zien welke dealers bij Leaseplan horen dan?
Is dit nou echt een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef Kerstballetje het volgende:
Hi there,
Mijn vraag is simpel: kan ik een proefrit maken met een auto als ik zeg dat ik een auto ga leasen? Of is dat teveel informatie en moet ik net doen alsof ik de auto wil kopen?
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga gewoon naar de dealer die door de leasemaatschappij wordt uitgeleverd. Leaseplan bijvoorbeeld, laat de auto's ook gewoon uitleveren door een dealer. En die zijn dan vast niet te beroerd om je een proefritje te schenken... Heb ook al diverse malen proefritten gemaakt toen het weer tijd was voor een nieuwe auto.
Onzin, een dealer is ook een uithangbord voor zijn merk. Als de lokale dealer mij niet zou willen helpen omdat hij de auto niet mag leveren, maar mogelijk wel het onderhoud mag doen, zou ik dat merk overslaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:11 schreef Pikkebaas het volgende:
En dus geen proefrit maken bij een dealer waar je de auto toch niet mag halen. Dat is niet netjes.
Onderhoud verdienen ze ook weinig aan. Een proefrit kost gewoon geld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Onzin, een dealer is ook een uithangbord voor zijn merk. Als de lokale dealer mij niet zou willen helpen omdat hij de auto niet mag leveren, maar mogelijk wel het onderhoud mag doen, zou ik dat merk overslaan.
Flinke pohi op fok en dan nog niet weten waar fhf voor staat en duidelijk de FAQ niet lezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef Kerstballetje het volgende:
Hi there,
Mijn vraag is simpel: kan ik een proefrit maken met een auto als ik zeg dat ik een auto ga leasen? Of is dat teveel informatie en moet ik net doen alsof ik de auto wil kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |