quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Wat hou ik toch van douchen
Wel extra voorzichtig gedaan met benen scheren
Onderzoeken meh.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken, ik hoop echt dat wij duidelijk genoeg hebben aangegeven dat ons bruiloftsfeest OM 20:30 begint en niet VANAF 20:30
Waarvoor moest je naar het ziekehuis Shar?
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troostquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoel
dat helpt sobersoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troost![]()
![]()
Mehhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nog
Moppie tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben wel blij dat we vanavond een feestje hebben want ik voel mij altijd zo kut als k naar t ziekenhuis geweest ben
VANAVOND TUTTEN EN FEESTEN
En lindy fijne dag vandaag![]()
Absoluut, dat had ik vooral met sjogrenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mehh
Maaaar....misschien als er nog iets anders gevonden wordt..verklaart dat wel weer heel veel dingen en dat kan ook wel een soort opluchting geven.
Had ik iig wel. Het gevoel dat ik me echt niet aanstelde maar gewoon echt iets mankeer.
en wat is dat?>quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
Te weinig bloedplaatjes, ik ga nu weer de richting op dat ze zo laag zijn dat ik weer t ziekenhuis niet uit mag en heb daar echt geen zin inquote:
Irritant is dan wel een understatementquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
welja, we gaan er weer voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Irritant is dan wel een understatementIk hoop voor je dat de oorzaak snel gevonden is en simpel te verhelpen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k rode nagels lakken bij mijn joerk?
OKAY! Zo ff doen als mss er isquote:
JA EMYHWGWEFLEFJWRD lekker weer!!!quote:
Speedy? Dafuque?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
EN YAY SQ AAN DE SPEEDY!
ja ik was terug aan t bladeren
Die groene tasquote:
Natuurlijk wordt t mooi weer!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
jullie moeten ook nog even duimen dat het over vier weken mooi weer is
Da's V&D huismerkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die groene tas
[..]
Natuurlijk wordt t mooi weer!
Nu nog een sjaaltje eraanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, je weet toch dat ik een fashion n00b ben!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu nog een sjaaltje eraan
NEE HOOR GARPJE
Voedsel voor ijs. 14.gifquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb al klaarstaan:
- Laarzen voor puckzie
- Flats voor SQ
- Joerk voor Priem
- Pumps voor Speeskees
VERGEET IK NOG IETS OF IEMAND!
wat ontzettend tofquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
Nou, t heeft even geduurd hoorMaar voor de geïnteresseerden, hier is een foto van onze groep op de fantasy fair
![]()
[ afbeelding ]
iedereen heeft zijn eigen spullen gehaakt, behalve de dame links met de knuppel, die kreeg het haken niet onder de knie en is toen gaan breien
Ik ben die met die bruine baard en hamer![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
Nou, t heeft even geduurd hoorMaar voor de geïnteresseerden, hier is een foto van onze groep op de fantasy fair
![]()
[ afbeelding ]
iedereen heeft zijn eigen spullen gehaakt, behalve de dame links met de knuppel, die kreeg het haken niet onder de knie en is toen gaan breien
WAW EPIC !!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
thnxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAW EPIC !!!!![]()
Ook zo vet dat iedereen (nouja bijna dan ) de eigen baard heeft gemaakt
![]()
Damn, hoe baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn, hoe baas.
Daar zou ik ook wel voor willen leren haken.
van welke precies? eigenlijk alle helmen komen van een ander patroon en een groot deel er van is gecombineerd van verschillende patronen of zelf verzonnen.quote:
Het patroon waar jouw helm op gebaseerd is. Die is epischquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
van welke precies? eigenlijk alle helmen komen van een ander patroon en een groot deel er van is gecombineerd van verschillende patronen of zelf verzonnen.
Maar ik kan je wel verwijzen naar een aantal van de basispatronen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het patroon waar jouw helm op gebaseerd is. Die is episch
Jup, ik heet daar DeTaartjesfeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]thnx
maar dat is wel de meest afwijkende van elk patroonde bruine basis is van 1 patroon, maar langer gemaakt en met een flap achter die ik zelf verzonnen heb. De grijze banden zijn van een ander patroon en voor de gekrulde horens is geen patroon, die heb ik zelf gemaakt.
Heb je een Ravelry account? Daar staat de basis voor het bruine deel op (die meid in de rolstoel heeft hem helemaal volgens het patroon gemaakt, zo ziet hij er origineel uit)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik heb je al gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup, ik heet daar DeTaartjesfeeHoe heet jij daar? Dan zoek ik je ff op
Bouw je het zelf, of laat je het bouwen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrddd mijn nieuwe site is bijna klaar
Nee bouw ik niet zelf, kan wel wat dingen maken maar niet alles plus dan moet ik alles uit gaan zoeken en geen tijd voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bouw je het zelf, of laat je het bouwen?
Jup, ik kan het helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:40 schreef Loqi het volgende:
wat zijn jullie lief
zie je ons al zitten allemaal samen 's avonds? al die heren met een haaknaald ook
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind Loqi en die rooie onder haar ook echt het allerbaastststst.
Je kan wel zien wie de meeste ervaring heeft
yayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Vandaag 7 jaar getrouwd en 12 jaar samen![]()
Controle in het ziekenhuis was ook goed
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Oeh congratsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Wow, ZO vet dit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ERMAHGERD het is je wollen bruiloft! CONGRATZ!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Is sintersik nog steeds een meisje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dank jullie![]()
Dinsdag is nog even spannend met de uitgebreide echo en dan is het uitgebreid genieten en shoppen
buy all the babyjurkjes!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dank jullie![]()
Dinsdag is nog even spannend met de uitgebreide echo en dan is het uitgebreid genieten en shoppen
quote:1 jaar Papieren bruiloft
2 jaar Katoenen bruiloft
3 jaar Lederen bruiloft
4 jaar Zijden bruiloft
5 jaar Houten bruiloft
6 jaar IJzeren bruiloft
7 jaar Wollen bruiloft
8 jaar Bronzen bruiloft
9 jaar Aardewerken bruiloft
10 jaar Tinnen bruiloft
11 jaar Stalen bruiloft
12 jaar Linnen bruiloft
12½ jaar Koperen bruiloft
13 jaar Kanten bruiloft
14 jaar Ivoren bruiloft
15 jaar Kristallen bruiloft
20 jaar Porseleinen bruiloft
25 jaar Zilveren bruiloft
30 jaar Paarlen bruiloft
35 jaar Koralen bruiloft
40 jaar Robijnen bruiloft
45 jaar Saffieren bruiloft
50 jaar Gouden bruiloft
55 jaar Smaragden bruiloft
60 jaar Diamanten bruiloft
65 jaar Briljanten bruiloft
70 jaar Platina bruiloft
75 jaar Albasten bruiloft
80 jaar Eiken bruiloft
Ik kreeg allemaal felicitatie smsjes van mijn familiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD het is je wollen bruiloft! CONGRATZ!
Vriendinnetje van me heeft vandaag houten bruiloft![]()
Dit was een hele snelle echo, daar is niet naar gekeken. Dinsdag kijken ze daar wel naar ook ivm eventuele afwijkingen.quote:
Overigens is deze lijst niet volledig, kijk maar:quote:
Yaaaaayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Volgens mij trouwde ze om 15:00 maar ben er niet zeker vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Bubs!
Heeft Lin nu al een vrouw?
PAk die van Fredquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, oude huis is bijna klaar![]()
En probleemsituatie: Ik ben m'n scheermes kwijt
Verdomd, waarom denk ik daar nou niet aanquote:
Da's een gigantische tondeuse, da's vragen om problemenquote:
pandaoogjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je jezelf zo mooi verpandaad met eyeliner is echt fantastisch.
Of wij verpandaadden. Het zit niet echt aan strakke regels gebonden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik panda, jij pandaat, wij werden verpandaat.
achsooo!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik panda, jij pandaat, wij werden verpandaat.
picsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je jezelf zo mooi verpandaad met eyeliner is echt fantastisch.
is dat een nieuwe trend ja?quote:NAGELTREND: ÉÉN NAGEL ANDERS
Heb jij de nieuwe nageltrend al geprobeerd? Lak alle nagels hetzelfde met uitzondering van één nagel. Hot or not? We zijn benieuwd naar jullie mening...
http://www.vrouwen.nl/view/27862/Trend%3A+Eén+Nagel+Anders
Wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik doe maar geen push up bh aan in deze jurk
Neinz, te laat.quote:
Ja nouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooie foto's hebben ze uitgezocht
Wat is dat voor een aidsblog?quote:
En hakken! Ook iets nieuwsquote:
watermerk?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aidsblog?
En geen enkele bronvermelding, dus de foto's zijn door hun zelf gemaakt? Nee?
ik werk thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb straks 1 uur de tijd om mij klaar te maken... Dat wordt een uitdaging![]()
*zelfkennis dat ze minimaal anderhalf uur nodig heeft*
Ik ga eerder naar huisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb straks 1 uur de tijd om mij klaar te maken... Dat wordt een uitdaging![]()
*zelfkennis dat ze minimaal anderhalf uur nodig heeft*
Het maakt niet uit hoe lelijk de foto's zijn. Ze zijn niet van hen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want die mensen hebben echt credits nodig
quote:
Crap; I did not think this throughquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga eerder naar huis! Om die reden dus
. Kan ik lekker rustig aan doen.
Ik kan me niet voorstellen dat men toestemming zou geven om een foto te gebruiken zonder bron of creditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
daarbij weten jullie natuurlijk niet of daar toestemming voor is gevraagd
Zulks een verassingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Crap; I did not think this through
pics!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had ingecalculeerd mijn haar nog opnieuw te moeten doen. Maar het zit best leuk nonchalant bij elkaar geraapt op mijn hoofd. Ik laat het zo. Dat scheelt weer een half uur!
kan niet alsnog een uurtje eerder weg?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Crap; I did not think this through
Dat heb ik dan wel weer vanmorgen reeds gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had ingecalculeerd mijn haar nog opnieuw te moeten doen. Maar het zit best leuk nonchalant bij elkaar geraapt op mijn hoofd. Ik laat het zo. Dat scheelt weer een half uur!
Jongeuh al de rest heb ik wel bij stil gestaanquote:
HET KOMT DOOR DE RABOBANK!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel weer vanmorgen reeds gedaan
[..]
Jongeuh al de rest heb ik wel bij stil gestaanEn als cif nu zijn blouse en broek eerder deze week had geregeld.... Dus eik is het niet eens mijn schuld
Ik voel me mis begrepen *gaat in een hoekje wiegen*
Nee want 2 andere collega's zijn al weg; dus kan niet eerder weg vandaagquote:
Andersom, anders ruik je naar zonnebankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga eens douchen en de zonnebank testen
Of andersom?
Sinds wanneer zijn zijn kleren jouw probleem danwel grootste prioriteit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel weer vanmorgen reeds gedaan
[..]
Jongeuh al de rest heb ik wel bij stil gestaanEn als cif nu zijn blouse en broek eerder deze week had geregeld.... Dus eik is het niet eens mijn schuld
Ik voel me mis begrepen *gaat in een hoekje wiegen*
Kun je alvast iets voorbereiden op het werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want 2 andere collega's zijn al weg; dus kan niet eerder weg vandaag
HOE?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Andersom, anders ruik je naar zonnebank.
ruikt dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Andersom, anders ruik je naar zonnebank.
Zeker waarheid en hij wou ze zelf strijken. Waar ik normaal absoluut geen punt van maak... Helaas ken ik zijn strijkkwaliteiten en ik wil toch dat ie enigszins netjes naast me kan staan vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn zijn kleren jouw probleem danwel grootste prioriteit?
Makeup en haar doen op het werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want 2 andere collega's zijn al weg; dus kan niet eerder weg vandaag
Ik ben een lijstje aan het maken wat ik zo moet doen als ik thuis kom. Kan ik alles snel aftikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je alvast iets voorbereiden op het werk?
Autisten-lijstjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben een lijstje aan het maken wat ik zo moet doen als ik thuis kom. Kan ik alles snel aftikken
maar je hebt je haar al gedaan zeg je... waar heb je dan in godsnaam qua uiterlijk anderhalf uur voor nodig? Want douchen hoeft dan ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker waarheid en hij wou ze zelf strijken. Waar ik normaal absoluut geen punt van maak... Helaas ken ik zijn strijkkwaliteiten en ik wil toch dat ie enigszins netjes naast me kan staan vanavondZonder méér kreukels dan voor het strijken zeg maar...
![]()
Ja dat heeft een bepaalde geurquote:
Make-up van werk er af halen; borstel door mijn haar (that's it; meer hoef ik er niet mee te doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt je haar al gedaan zeg je... waar heb je dan in godsnaam qua uiterlijk anderhalf uur voor nodig? Want douchen hoeft dan ook niet
Slagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef Diconnected het volgende:
ik probeer mijn haar te krullen met mijn stijltang, alleen heb dus hier en daar en echte krul en voor de rest slag
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
Dat er zo'n collega tegen over je zit met een v hals shirt en redelijke boobies. en dat je dan soms ineens denkt BOOBIES.
bij je mannelijke collega's?quote:
Mijn mannelijke collega's kennen me al zo goed dat; als ze een foto van een vrouw hebben van iets; ze hem standaard ook aan mij komen tonenquote:
Grote pleister in dezelfde kleur als de jurkquote:
Hi!quote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Grote pleister in dezelfde kleur als de jurk
koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Drink alllll tze coffeeeeee!!
Val bijna in slaap hiero
Ik dronk nooit koffie in mijn studententijd. Ben het pas gaan drinken toen ik ging werkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik denk toch steeds vaker "als ik nou koffie lustte he.."
Maar tot nu toe is het nog niet echt een succes.
Ah dus wie weet komt het nog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dronk nooit koffie in mijn studententijd. Ben het pas gaan drinken toen ik ging werken
Oeh das wel mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh trouwens, update wat betreft stiefpapa is er ook. Tot nu toe zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Wel cystes in de lever, maar ze gaan er eigenlijk vanuit dat die niet kwaadaardig zijn. Dat wordt maandag gecontroleerd en dan woensdag (op mijn verjaardag, heh) wordt het behandelplan besproken. Maar voorzover het nieuws positief kan zijn is het dat dus best wel. Gelukkig.
Ohai mequote:
Thanks! Dat hoop ik ook ja, maar ben hier allang blij mee. Er is zicht op genezing, dat hebben we bij mijn vader nooit gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh das wel mooiIk hoop dat het behandelplan goed doenbaar is en dat het makkelijk te verwijderen is verder
Ik zal er proberen aan te denken om vanavond wat foto's te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gaan jullie heel veel foto's maken?Ik ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal er proberen aan te denken om vanavond wat foto's te maken
Desnoods stuur je me vanavond even een wa-je ter herinneringquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit echt zo van "ermagerd ik moet dit en dat en alles nog doen... Laat ik maar gaan roken"
Ik zit hier .... candy crush te spelen want heb geen zin meer om te werkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit echt zo van "ermagerd ik moet dit en dat en alles nog doen... Laat ik maar gaan roken"
Ja het zit allemaal in de plastic tasjes die ik net op dat moment kon vinden, dus dat zijn er best veelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]zijn het trouwens velen tasjes> want anders sleur ik m'n broer ook mee, hoeven we niet 2x te lopen
Wel als ik bedenk dat ik nog maar een half uur heb voor ik naar Dico moet... En ik moet m'n benen nog scheren en m'n makeup nog fixen.. Ik heb geen idee waarom ik zo ontspannen doequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit hier .... candy crush te spelen want heb geen zin meer om te werken
Ok das nie veel beter als wat jij doet
ik sleur broer dus wel even meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het zit allemaal in de plastic tasjes die ik net op dat moment kon vinden, dus dat zijn er best veel.
Ik dacht nog "zal ik alles in een grote tas doen" maar ik ben een mietje en kon het niet meer dragen.
Ik heb 3 keer gelopen geloof ik.
ik wou net zeggen ja, je kan ook hier makeuppenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Denk dat ik m'n makeup gewoon doe terwijl ik m'n groente aan het eten ben
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als ik bedenk dat ik nog maar een half uur heb voor ik naar Dico moet... En ik moet m'n benen nog scheren en m'n makeup nog fixen.. Ik heb geen idee waarom ik zo ontspannen doe
Laten we hem alles dragenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik sleur broer dus wel even meedie kan veel sjouwen
Net gezonnebankt, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat debs zegt, anders ruik je idd naar zonnebank
Ja beschrijf het eens in detailquote:
Ermahgerd doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, douchen. Ik heb een enorm aanhankelijk kadje naast me die geloof ik wel mee wil als accessoire vanavond.
Hij haart nogalquote:
Ja ik kan het ook niet anders omschrijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar...maar... fuck![]()
nieuwsgierigheid wat doe je
Het is een soort "warme" geur ofzo, en een beetje.. chemisch? Ook niet echt..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet anders omschrijven
yes... much better iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een soort "warme" geur ofzo, en een beetje.. chemisch? Ook niet echt..
fb van hun fotograaf staat een heul mini filmpje en zie je de jurkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hoeeeeeeeeeeeee weet je dat ermahgerd
ERMAGERD!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fb van hun fotograaf staat een heul mini filmpje en zie je de jurken
oeh gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fb van hun fotograaf staat een heul mini filmpje en zie je de jurken
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
ABORT ALLE GOUDEN/BRONZEN EN BORDEAU-RODE JURKEN!
Wil over 10 minuten weg denk ik. Schijnt een kwartiertje rijden te zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
schaar hoelaat ben je hier? want dan weet ik of ik wel ofniet met makeup moet beginnen
Ja, heel mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van lies had ik het gedacht qua kleur jurkVan Lin écht niet
Maar echt keigaaf
![]()
![]()
hehe okayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil over 10 minuten weg denk ik. Schijnt een kwartiertje rijden te zijn.
Maar ik heb nog niks van makeup.
Sterker nog, ik heb m'n haar nog niet eens gekamd
ERMAGERD IK GA FOTO'S MAKEN EN OP DE FEESTBOEK ZETTENquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef Diconnected het volgende:
ik loop trouwens in pj broek en hempje die verschrikkelijk bij elkaar staan
Tsssssquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n benen en oksels hoefde niet eens gedaan te worden. Luiheid FTW
van mij mag jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD IK GA FOTO'S MAKEN EN OP DE FEESTBOEK ZETTEN![]()
![]()
Er zat nog nauwelijks haar opquote:
DIE FOTO WORDT STEEDS BETER!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Diconnected het volgende:
de ene kant van mn hooft is bruiner dan de ander, fu
Hele tijd met 1 kant tegen de muur aanstaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Diconnected het volgende:
de ene kant van mn hooft is bruiner dan de ander, fu
dude ik heb ook velen pelletsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
*pakt drie pellets in voor je-weet-maar-nooit*
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
en ok toen zei ik ook dat ik geen zin meer had![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Desnoods stuur je me vanavond even een wa-je ter herinnering![]()
![]()
quote:
AUTISTENLIJSTJES MAKEN JONGEUHHHquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk ook dezelfde, dat zou mooi zijn.
En waarschijnlijk ben ik iets vergeten dat ontzettend cruciaal is, want dat is logisch
grote kans wel jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk ook dezelfde, dat zou mooi zijn.
En waarschijnlijk ben ik iets vergeten dat ontzettend cruciaal is, want dat is logisch
Ik heb joerk, schoenen, panty, bazen-bh, makeup, tasje, haarlak, borstel... Wat vergeet ik nog?quote:
TOMTOMquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb joerk, schoenen, panty, bazen-bh, makeup, tasje, haarlak, borstel... Wat vergeet ik nog?
Extra panty; just in case? deo? parfum?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb joerk, schoenen, panty, bazen-bh, makeup, tasje, haarlak, borstel... Wat vergeet ik nog?
Die zit in standaard in m'n autoquote:
Extra panty heb ik niet meer, dus ik moet hem maar heel houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Extra panty; just in case? deo? parfum?
Eum eum eummmmm
dit! Ik dacht zwart! Erggg mooi!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van lies had ik het gedacht qua kleur jurkVan Lin écht niet
Maar echt keigaaf
![]()
![]()
Telefoon; sigaretten; aansteker; portemonnee; spiegeltje...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extra panty heb ik niet meer, dus ik moet hem maar heel houden. Deo heb ik, parfum heb ik
Check!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Telefoon; sigaretten; aansteker; portemonnee; spiegeltje...![]()
![]()
okay tot zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik had allang weg moeten zijn
Dico ik kom er aan
which reminds me: *noteert: extra pakje sigaretten kopen*quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check!
*pakt extra aansteker voor de zekerheid*
dicos buurt? Da's een achterbuurt!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoop dat die buurt een beetje veilig is, m'n auto staat vol met troep die nog het huis in moet en die naar m'n werk moet enzo
toetersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Loqi het volgende:
ermahgerhd, de buren hebben kinderfeestje... 15 kinderen met feesttoetertjes in de achtertuin
kill me please
Fijn bami!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh trouwens, update wat betreft stiefpapa is er ook. Tot nu toe zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Wel cystes in de lever, maar ze gaan er eigenlijk vanuit dat die niet kwaadaardig zijn. Dat wordt maandag gecontroleerd en dan woensdag (op mijn verjaardag, heh) wordt het behandelplan besproken. Maar voorzover het nieuws positief kan zijn is het dat dus best wel. Gelukkig.
Me too!quote:
HAHA serieus, mannenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Me too!
Ik vroeg Pinda om mijn rits dicht te doen, toen deed ie 'm weer naar beneden om mijn jurk uit te trekken. I guess I look nice too
Dunnequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huuuu dunne vs dikke panty. Dunne vind ik meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |