quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Wat hou ik toch van douchen
Wel extra voorzichtig gedaan met benen scheren
Onderzoeken meh.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken, ik hoop echt dat wij duidelijk genoeg hebben aangegeven dat ons bruiloftsfeest OM 20:30 begint en niet VANAF 20:30
Waarvoor moest je naar het ziekehuis Shar?
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troostquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoel
dat helpt sobersoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troost![]()
![]()
Mehhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nog
Moppie tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben wel blij dat we vanavond een feestje hebben want ik voel mij altijd zo kut als k naar t ziekenhuis geweest ben
VANAVOND TUTTEN EN FEESTEN
En lindy fijne dag vandaag![]()
Absoluut, dat had ik vooral met sjogrenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mehh
Maaaar....misschien als er nog iets anders gevonden wordt..verklaart dat wel weer heel veel dingen en dat kan ook wel een soort opluchting geven.
Had ik iig wel. Het gevoel dat ik me echt niet aanstelde maar gewoon echt iets mankeer.
en wat is dat?>quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
Te weinig bloedplaatjes, ik ga nu weer de richting op dat ze zo laag zijn dat ik weer t ziekenhuis niet uit mag en heb daar echt geen zin inquote:
Irritant is dan wel een understatementquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
welja, we gaan er weer voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Irritant is dan wel een understatementIk hoop voor je dat de oorzaak snel gevonden is en simpel te verhelpen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k rode nagels lakken bij mijn joerk?
OKAY! Zo ff doen als mss er isquote:
JA EMYHWGWEFLEFJWRD lekker weer!!!quote:
Speedy? Dafuque?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
EN YAY SQ AAN DE SPEEDY!
ja ik was terug aan t bladeren
Die groene tasquote:
Natuurlijk wordt t mooi weer!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
jullie moeten ook nog even duimen dat het over vier weken mooi weer is
Da's V&D huismerkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die groene tas
[..]
Natuurlijk wordt t mooi weer!
Nu nog een sjaaltje eraanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, je weet toch dat ik een fashion n00b ben!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu nog een sjaaltje eraan
NEE HOOR GARPJE
Voedsel voor ijs. 14.gifquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb al klaarstaan:
- Laarzen voor puckzie
- Flats voor SQ
- Joerk voor Priem
- Pumps voor Speeskees
VERGEET IK NOG IETS OF IEMAND!
wat ontzettend tofquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
Nou, t heeft even geduurd hoorMaar voor de geïnteresseerden, hier is een foto van onze groep op de fantasy fair
![]()
[ afbeelding ]
iedereen heeft zijn eigen spullen gehaakt, behalve de dame links met de knuppel, die kreeg het haken niet onder de knie en is toen gaan breien
Ik ben die met die bruine baard en hamer![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
Nou, t heeft even geduurd hoorMaar voor de geïnteresseerden, hier is een foto van onze groep op de fantasy fair
![]()
[ afbeelding ]
iedereen heeft zijn eigen spullen gehaakt, behalve de dame links met de knuppel, die kreeg het haken niet onder de knie en is toen gaan breien
WAW EPIC !!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
thnxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAW EPIC !!!!![]()
Ook zo vet dat iedereen (nouja bijna dan ) de eigen baard heeft gemaakt
![]()
Damn, hoe baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn, hoe baas.
Daar zou ik ook wel voor willen leren haken.
van welke precies? eigenlijk alle helmen komen van een ander patroon en een groot deel er van is gecombineerd van verschillende patronen of zelf verzonnen.quote:
Het patroon waar jouw helm op gebaseerd is. Die is epischquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
van welke precies? eigenlijk alle helmen komen van een ander patroon en een groot deel er van is gecombineerd van verschillende patronen of zelf verzonnen.
Maar ik kan je wel verwijzen naar een aantal van de basispatronen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het patroon waar jouw helm op gebaseerd is. Die is episch
Jup, ik heet daar DeTaartjesfeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]thnx
maar dat is wel de meest afwijkende van elk patroonde bruine basis is van 1 patroon, maar langer gemaakt en met een flap achter die ik zelf verzonnen heb. De grijze banden zijn van een ander patroon en voor de gekrulde horens is geen patroon, die heb ik zelf gemaakt.
Heb je een Ravelry account? Daar staat de basis voor het bruine deel op (die meid in de rolstoel heeft hem helemaal volgens het patroon gemaakt, zo ziet hij er origineel uit)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik heb je al gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup, ik heet daar DeTaartjesfeeHoe heet jij daar? Dan zoek ik je ff op
Bouw je het zelf, of laat je het bouwen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrddd mijn nieuwe site is bijna klaar
Nee bouw ik niet zelf, kan wel wat dingen maken maar niet alles plus dan moet ik alles uit gaan zoeken en geen tijd voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bouw je het zelf, of laat je het bouwen?
Jup, ik kan het helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:40 schreef Loqi het volgende:
wat zijn jullie lief
zie je ons al zitten allemaal samen 's avonds? al die heren met een haaknaald ook
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind Loqi en die rooie onder haar ook echt het allerbaastststst.
Je kan wel zien wie de meeste ervaring heeft
yayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Vandaag 7 jaar getrouwd en 12 jaar samen![]()
Controle in het ziekenhuis was ook goed
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Oeh congratsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Wow, ZO vet dit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ERMAHGERD het is je wollen bruiloft! CONGRATZ!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Is sintersik nog steeds een meisje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dank jullie![]()
Dinsdag is nog even spannend met de uitgebreide echo en dan is het uitgebreid genieten en shoppen
buy all the babyjurkjes!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dank jullie![]()
Dinsdag is nog even spannend met de uitgebreide echo en dan is het uitgebreid genieten en shoppen
quote:1 jaar Papieren bruiloft
2 jaar Katoenen bruiloft
3 jaar Lederen bruiloft
4 jaar Zijden bruiloft
5 jaar Houten bruiloft
6 jaar IJzeren bruiloft
7 jaar Wollen bruiloft
8 jaar Bronzen bruiloft
9 jaar Aardewerken bruiloft
10 jaar Tinnen bruiloft
11 jaar Stalen bruiloft
12 jaar Linnen bruiloft
12½ jaar Koperen bruiloft
13 jaar Kanten bruiloft
14 jaar Ivoren bruiloft
15 jaar Kristallen bruiloft
20 jaar Porseleinen bruiloft
25 jaar Zilveren bruiloft
30 jaar Paarlen bruiloft
35 jaar Koralen bruiloft
40 jaar Robijnen bruiloft
45 jaar Saffieren bruiloft
50 jaar Gouden bruiloft
55 jaar Smaragden bruiloft
60 jaar Diamanten bruiloft
65 jaar Briljanten bruiloft
70 jaar Platina bruiloft
75 jaar Albasten bruiloft
80 jaar Eiken bruiloft
Ik kreeg allemaal felicitatie smsjes van mijn familiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD het is je wollen bruiloft! CONGRATZ!
Vriendinnetje van me heeft vandaag houten bruiloft![]()
Dit was een hele snelle echo, daar is niet naar gekeken. Dinsdag kijken ze daar wel naar ook ivm eventuele afwijkingen.quote:
Overigens is deze lijst niet volledig, kijk maar:quote:
Yaaaaayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt gaaf Loqi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |